![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik dacht dat Fusion van dit forum in Swazafix had gezeten, misschien kan je het bij hem proberen. Ik heb de mp3's wel eens gehoord, erg lekker spul. ![]() |
|
Goeie tip, ga ik zeker doen! Erg gaaf spul en al te lang op zoek ![]() |
|
En user massacre van dit forum heeft in Dissect gezeten, daar kan je ook nog wat proberen. ![]() |
|
Nice, hier kan ik wel wat mee! ![]() |
|
Even wat anders. Deze heb ik ook nog liggen, als ik dit had geweten had ik er destijds 10 gekocht. http://cgi.ebay.nl/MERCILESS-The-awakening-LP-DSP-AntiMosh-001-Mayhem-/230641341924?pt=Music_on_Vinyl&hash=item35b34b95e4 ![]() ![]() |
|
http://cgi.ebay.nl/SIGH-Scorn-Defeat-ORIG-DSP-CD-MAYHEM-BURZUM-/370527640110?pt=Music_CDs&hash=item56452b1a2e Deze heb ik liggen. :') If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote: Deze avond dan maar? Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote:Ik denk dat het uitzoeken en uittypen van 300+ stuks vinyl tegenviel/valt. ![]() If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
Pff, en niet zo'n beetje ook. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. ![]() |
|
quote:Dacht ik al. Heb je wel overal de staat van vinyl en hoes bij, label e.d.? :p If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote: Voorbeeld: Kwelgeest & The Ladyboys - Live at Riel | 2011 | KPR | NM | Zo goed? Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. ![]() |
|
quote:You know it, girl! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote: NM in dat geval komt overigens van een redelijk goed te definiëren bruine vlek op de hoes. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. ![]() |
|
quote:De diehard versie was toch onderhandengenomen door KDS? Waar is die rekel eigenlijk, is hij zondag al terug? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote: Geen idee; wellicht iets met tarieven & Portugal? Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. ![]() |
|
quote:Hosselt'ie toch wat bij. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
Prijzen zijn exclusief verzending. Als je meer dan 3 cd's besteld, valt er over de prijzen te praten. CD´s zonder prijs: bied maar raak. Voor reacties graag mailen naar jaap.buizer (a) gmail.com. Superhero movie DVD € 2,00 Il Casanova di Frederico Fellini DVD € 4,00 Monty Python - And now for something completely different DVD € 2,00 The Shawshenk Redemtion DVD € 3,00 Ice Planet DVD € 2,00 3Speed Automatic - Villa rocka CD cd+dvd € 6,00 Agathocles - Superiority overdose CD € 6,00 Agathocles - Bomb Brussels CD € 6,00 Agathocles - Live in Gierle, Belgium, 1989 CD € 6,00 Angelcorpse - The inexorable CD € 8,00 Beherit - Drawing down the moon CD Billy Corgan - The future embrace CD € 6,00 Black Legions Projects - v/a (Les Legions Noires) CD cdr 44/100 C.H.C. / Agathocles - split CD € 6,00 Carnal Leftovers - Pressure pleasure CD € 3,00 Darkthrone - Soulside journey CD € 6,00 Departure - Hedonism CD € 3,00 Depeche Mode - Remixes '81-'04 CD € 7,00 Depeche Mode - Playing the angel CD € 7,00 Desensitised - Thriving on carnage CD € 4,00 Devourment - 1.3.8 CD € 6,00 Djwhål Khûl - Schlächtungskind CD € 4,00 Drogheda - s/t CD Forgotten Tomb - Songs to leave CD € 8,00 Hanin Elias - No games no fun CD € 5,00 Jungle Rot - Slaughter the weak CD € 6,00 Kings of Leon - Only by the night CD € 8,00 Klimt 1918 - Dopoguerra CD 2cd € 8,00 Klimt 1918 - Undressed momento CD € 7,00 Leng Tche - The process of elimination CD € 5,00 Letsel - Demo 2001 CD cdr Lou Reed - Greatest hits CD € 6,00 Napalm Death - Enemy of the music business CD € 6,00 Napalm Death - Leaders not followers 2 CD € 6,00 Omnia - "3" CD € 3,00 Pharmacon - Lost in reality CD demo € 3,00 Puissance - War on CD € 8,00 Puissance - Let us lead CD € 8,00 Razorlight - s/t CD € 8,00 Rich Shapero - Wild Animus CD € 3,00 Rock Tribune - v/a CD Roger Waters - Amused to Death CD € 8,00 Sadistic Grimness - Vicious torture CD € 4,00 Stalaggh - Project Terrror CD € 5,00 Sublime Cadaveric Decomposition - "2" CD € 6,00 Syd Barrett - Barrett CD € 8,00 Thrones - Day late, dollar short CD € 5,00 Type o Negative - Bloody kisses CD € 7,00 Type o Negative - October rust CD € 7,00 Type o Negative - Slow, hard and deep CD € 8,00 Type o Negative - Life is killing me CD € 7,00 Ulver - A quick fix of melancholy CD Ulver - Teachings in silence CD Velvet Revolver - Contraband CD € 8,00 Vlad Tepes - March to the black holocaust CD Von - Satanic blood CD € 6,00 Welkom in Sassem - v/a CD € 5,00 Je moeder. ![]() |
|
Flinke kak-CD's, Jaffe. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
Vandaar de verkoop. ![]() Je moeder. ![]() |
|
Ice Age XD signature ![]() |
|
quote:Deze kan ik niet ontcijferen. Is het atmosferische, Duitse, underground black? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote: Hmm, die zijn nog eenvoudig te krijgen bij de doorsnee CD-toko toch? Of is het de bedoeling dat ik astronomische bedragen ga bieden? Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. ![]() |
|
quote:Daar is Jaffe sowieso nooit van. Die 'A Quick Fix...' is momenteel volgens mij even 'op', maar indd niet onmogelijk om te vinden. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
In dat geval bied ik de rundlederen condoom van Kees ![]() Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |