|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Judgement Day en Houwitser? wow, jullie worden beroemd :p misschien zin om een keer met ons (= Intestterror) op te treden? 11.45: restate my assumptions |
|
quote: geen homepage? tsja, voor suggesties, meel me maar. Oud Vuil. |
|
quote: wat niet is, kan nog komen!!!!! |
|
OPSCHIETEN DAN, IK BEN 33 en een half.... Oud Vuil. |
|
RAJ gaat speulen met z'n helden van Obscenity? Zal 'ie wel leuk vinden. |
|
Obscenity? Hell fucking yeah! Ehm... Heeft Wageningen een station? |
|
Njet, je moet naar station Ede-Wageningen, en dan een busje pakken. |
|
Ga vanavond ff kijken of ik nog vrij kan krijgen, klinkt zeer Bazzio Attacks!!! |
|
In welke provincie ligt wageningen?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Friesland. Bazzio Attacks!!! |
|
Jah?? das ver Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Nee natuurlijk niet. Is Gelderland Bazzio Attacks!!! |
|
Nou ja, nog steeds te ver denk ik. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
gaaf! ik kom wel denkuk... hmm, als ik naar Wageninge met den bus ga, waar mot ik dan uitstappen? Wageningen Bus-station? naja... Heusje zal ook wel mee wille, die zalt wel kenne |
|
Hm, ff de hersencellen laten kraken het handigst is om gewoon naar Wageningen Busstation te rijden met bus 83 of 86 van Ede-Wageningen (allebei rijden wel, allebei zijn okay). Helaas is dat de dichtsbijzijnde halte bij Unitasm want vanaf het busstation is het nog een klein half uur lopen (RUIME marge hoor). Ik kan ff geen halte bedenken tussen binnenkomst van Wageningen en eindpunt (busstation) die dichterbij Unitas ligt. Waarschijnlijk is die er ook niet, en ik kan het weten want ik heb er vijf jaar gewoond . |
|
hmmm... iig bedankt, moar ik denk dat er wel een auto vanuit Ede gaat waar ik in ken springe... |
|
quote: weet jij hoe oud de stones wel niet zijn? alles kan nog steeds broekie!!!! |
|
mooi op de fiets naar wageningen...eindelijk weer is wat te doen daar in unitas... ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
hehe wim had het dus al gepost. Maar tof dat er al zoveel mensen komen lijstje maken dan maar: - Rajackar - Iron Maiden - Webblaster Wim - Ozzy + aanhang - Metalheus - Wishmaster - Bazzio (?) - Dwaallicht - Cadaveria - Valorian666 |
|
quote: ich fiets mee |
|
van de unitas site: Iedere 2 à 3 weken programmeert Unitas poppodium bands, variërend van metal tot punk, harde gitaren tot bluesy swing, industrial tot ska en singer-songwriters tot DJ-acts. Bandavonden vinden plaats op donderdag of zaterdag. De entree varieert per avond, en ligt tussen 5,- en 15,-. Daarnaast dienen bezoekers in het bezit te zijn van een Lidmaatschapsbewijs Hoe zit dat met dat lidmaatschapbewijs enzo??? Bazzio Attacks!!! |
|
Unitas is verplicht om ten allen tijde alleen leden binnen te hebben (hierdoor zijn ze bevoegd om de lage bierprijs te handhaven). Je moet dus een lidmaatschapskaart kopen als je naar binnen wil. Dit kan zijn een maandkaart (paar euro, twee of zo, of drie), een jaarkaart (tien euro geloof ik, kan je het hele jaar naar binnen op reguliere uitgaansavonden) of een volledig lidmaatschap, maar dan ga je dus echt 'bij de vereniging'. Na twee biertjes heb je die maandkaart er alweer uit hoor. Die maandkaartprijs komt dus wel bovenop de entreeprijs. |
|
ik hoorde dat bier 1 euro was? |
|
Ja, zoiets zal het zijn, weet het niet, ben al tweeeneenhalf jaar lid-af en een tijd niet meer geweest, ook. |
|
Als Shera en ik vervoer hebben, komen we ook. Rajackar aan het brullen staat zo lief |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Volgende pagina |