|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
hehe dit gaat je idd niet aan papa |
|
als het maar veilig gebeurd. zo, nu weer on topic: speelt judgement day wel? Oud Vuil. |
|
natuurlijk wel muts |
|
heey Detonation, goaf! maar ik ben dan al in Ede, helaas... |
|
quote: nee man, je gaat obscenity toch niet missen?!?!? |
|
quote: ik heb belooft om met Emile (nieuwe drummer Serenade) mee te gaan, dus ik vrees van wel... ach, hoe dan ook 't word wel een toffe avond voor ons beiden |
|
ik was heel erg graag gekomen \, maar ik sta achter de bar in so what die dag... wel gaaf dat detonation de vervanger van houwitser is...hele goede band... ze spelen trouwens die week ervoor in So What samen met de m-90's.. en de entree is gratis.. ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
*bump* ok lui, allemaal naar unitas !!! |
|
en wie koment er nou allemaal? |
|
quote: Het is wel een moeilijke keuze,, Serenade of Darkness of Judgement Day... |
|
quote: we gaan niet lopen kloten he valorian |
|
wa is den entree? ikke ben er misschien wel |
|
entree is €5,- |
|
quote: nah als ik me ov nog nie in hoef te leveren dan ben ik er wel *edit* waarom werkt het pleuro teken nie in een quote? [Dit bericht is gewijzigd door ZwaarMetaal op 29-10-2002 23:35] |
|
cool * |
|
I'm there... |
|
ff topic omhoog schuppen. 't schiet al op, nog maar een paar dagen... en als het goed is, is onze miniceedee " march of the apocalypse " dan uit en istie te koop voor 7 euro. dus schud allen uw spaarpotjes leeg en verlos ons van deze zonde. Oud Vuil. |
|
*bump* komt alles |
|
hmmm, dit is aanstaande satandag.. is ff kijken of ik iemand kan vinden die met me mee wil, en die tevens voor vervoer kan zorgen |
|
quote: probeer bazzio ff. die wilde ook gaan maar niet alleen geloof ik |
|
quote: ouwe koppelaar. Oud Vuil. |
|
quote: hee misschien groeit er nog wel wat moois uit |
|
ben gek op m'n eigen topics omhoog te schoppen. morgen is het zover(hoewel, het is 00.02), en onze mceedee is klaar en is morgen te koop voor 7 euro en m'n lieftallige vrouw zal 'em verkopen, als het goed is. Oud Vuil. |
|
Ik kan morgen helaas niet komen ivm wzh in het nieuwe huis van m'n schoonouders (schoonvader ligt in het ziekenhuis). [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 09-11-2002 0:11] Bazzio Attacks!!! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |