|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Als je het goed doet is dat de volgende dag al Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
UPDATE: houwitser heeft afgezegd. een vervanger wordt nog gezocht. |
|
Balen idd .. Zowel dat Houwitser niet kan en dat Inhume niet kan .. |
|
quote: Kan die drummer van Houwitser niet toevallig meedrummen met Inhume |
|
quote: Welk een geniale oplossing , ik ga er echter van uit dat als Houwitser niet kan de drummer dan ook niet kan? Ik hoop wel dat we het een andere keer mogen goed beuke eeeuuuhhh maken. |
|
Nou, dat is misschien wel iets om over te denken ja. Kan ik meteen even langs wat familie whaha, lees ik nu opeens dat houwitser heeft afgezegt...hmzz...dan wordt het wat minder voor mij (solly) [Dit bericht is gewijzigd door sickheaddread op 15-10-2002 19:07] zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
Hoezo? Houwitser is toch kut. We gaan natuurlijk voor Judgement Gay. |
|
sterf |
|
quote: X2 Oud Vuil. |
|
Nee, serieus, Plafondwitter is kut. Maar met Fudgement Tray kun je lekker rossen. En Oopsinifty ken ik niet. |
|
quote:nou nou, heb je eindelijk een grouppie zeg je dit..volgens mij meen je er geen fuck van mag ik trouwens je reet aanraken rajackar..dan maakt valorian wel een mooie foto. dus ik kom en valorian ook! of had ik dat al gezegd Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:nou nou, heb je eindelijk een grouppie zeg je dit..volgens mij meen je er geen fuck van mag ik trouwens je reet aanraken rajackar..dan maakt valorian wel een mooie foto. dus ik kom en valorian ook! of had ik dat al gezegd Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
natuurlijk mag jij mijn reet aanraken, maar dan mag ik net zo stom kijken als abbath [UPDATE] In plaats van houwitser komt nu de nederlandse death/thrash metal band DETONATION Obscenity zal als headliner spelen |
|
Ik ook ? |
|
nou vooruit, omdat jij het bent. |
|
Ja Jenje, ook jij mag als headliner spelen. |
|
quote: Cool! Alleen beetje snel, volgende keer dan maar! |
|
quote: Enneh.. wat levert mij dat op? Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote:jij krijgt een pilsje van mij en mischien wil vin ook wel een foto met alleen rajackars reet voor je uitvergroten zodat je die kunt uitvergroten en boven je bed kan hangen. Hey ik lees dus net dat houwitser niet komt zo kom ik ze dus nooit te zien he! dit is dus al 4x eerder gebeurd. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
De reet van Rajackar boven je bed... ik moet er niet aan denken! Maareh, Cad, Houwitser is echt niet interessant hoor. |
|
quote:Kan me niet schelen. Ik vind ze op cd wel vet. En ik vind het belachelijk dat ik een Nederlandse band van dat formaat gewoon nog nooit te zien heb gekregen en dat waarschijnlijk ook wel nooit te zien zal krijgen als dat zo doorgaat Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Nee, ik ook niet, ik hebbum er liever in... Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: dat is te regelen |
|
HEY!!! ON TOPIC!!!! hehheh. Oud Vuil. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |