|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Mwah, stuk of acht maar, toch? |
|
quote: ik heb thuis maar 1 soort, dus vandaar. nee, maar ik bedoel, escape in v'daal heeft alleen maar tap. en ik ben meer een flesjes liefhebber, en bij unitas kun je gewoon kiezen, wel cool. ik baal wel, dat het altijd zo'n zooitje is, daaro. niet de leiding, maar materieel gezien. Oud Vuil. |
|
Ow, dat weet ik niet, kom er al een tijdje niet meer dus jah . Bedoel je apparatuur of zo? Maar goed, dit is off-topic.... |
|
heel ff off topic. ik bedoel de zooi, loop maar eens de trap op naar boven, overal lege bierflesjes et. die er al weken staan. spul wat ze gebruiken voor bep. avonden(doeken, poppen, weet ik veel wat voor rare zooi) wat door de gangen slingert en waar je je nek over breekt als je met je gitaarkoffer en marshalltop en acc. koffer naar de oefenruimte probeert te lopen. Oud Vuil. |
|
Hahaha, studenten he . Wij hebben hier onder ons huis in Utrecht nog een oefenruimte als jullie willen, kosten één kratje bier per maand . |
|
quote: klinkt goed, maarrr te ver weg. Oud Vuil. |
|
om even terug on topic te komen: bier is idd 1 euro er zijn een aantal speciaal bieren op fles grolsch op tap entree prijs wordt nog bekend gemaakt de maandkaartprijs komt bovenop de entree |
|
Hm, lijkt me erg kewl. Enigste wat ik hoop dat ik vervoer kan regelen (lees, of een vriend zijn rijbewijs in 1x haalt) maar anders kom ik zeker ff kijken. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
heee tof man |
|
Idd tof, Houwitser en Obscenity en die ene andere band.. pff hoe heet ie ook alweer Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
geen idee, kom ik nog wel op |
|
Juppie day ? |
|
iets in die geest |
|
Ohh cool!! Bommeltje weer op het podium!! Kom waarschijnlijk ook wel een kiekie nemen...en Azzie ga met ons mee dan...wij regelen wel vervoer... SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
- Rajackar - Iron Maiden - Webblaster Wim - Ozzy + aanhang - Metalheus - Wishmaster - Bazzio (?) - Dwaallicht - Cadaveria - Valorian666 vul maar aan zou ik zeggen |
|
- Rajackar - Iron Maiden - Webblaster Wim - Ozzy + aanhang - Metalheus - Wishmaster - Bazzio (?) - Dwaallicht - Cadaveria - Valorian666 - Shadowlands + meer langharig tuig SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
als we niet uitkijken wordt het nog gezellig. Ook leuk om te weten: Na het concert zal in de kelder van unitas een heus metal cafe zijn Leuk voor de mensen die lekker willen blijven hangen. |
|
D'r gaan zeker geen Friezen die kant op? 11.45: restate my assumptions |
|
Of Limburgers met een auto? |
|
nog ff voor de duidelijkheid. judgement day opent, daarna zal obscenity aan de beurt zijn en tot slot houwitser. dat jullie het maar weten. oja, en er blijven 3 duitsers van obscenity bij mij thuis slapen. maar even de fietsen goed op slot zetten! Oud Vuil. |
|
- Rajackar - Iron Maiden - Webblaster Wim - Ozzy + aanhang - Metalheus - Wishmaster - Bazzio (?) - Dwaallicht - Cadaveria - Valorian666 - Shadowlands + meer langharig tuig - Vargen666 - Amarantha No regrets and no remorse... |
|
amarantha, see you there. Oud Vuil. |
|
No regrets and no remorse... |
|
Cool, nu hopen dat Antaeus in Plate speelt anders wordt het zo'n heen en weer gerij... |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |