![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat is nog eens goed nieuws! Probleem is dat het nog zo verrekte lang gaat duren. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote:Ja ![]() Ach hebben we weer iets om naar uit te kijken! ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Ik heb nog zoveel om naar uit te kijken. ![]() I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
ik heb een paar dagen geleden nihility gedownload, godverdomme die lui spelen echt superstrak No meat is sweater ![]() |
|
quote: Dat is zeer interessant! Zal zeker een aankoop waardig zijn! ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: En hier alvast een voorproefje! Luister en huiver! http://earache.com/bands/decapitated/mp3/the_fury.mp3 ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 29-12-2003 11:52] ![]() |
|
Mooi zo, ik vond Nihility ok een veete plaat. Februari wordt weer een duur maandje... ![]() ![]() |
|
quote:Fuck! Zit op m'n werk, kan geen geluid afspelen hier ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Jammer, dat nummer beukt echt als de tering! Dan maar wachten tot je weer thuis bent! ![]() ![]() |
|
ik kan niet wachten tot de nieuwe cd uitkomt, the fury is kei gaaf om de een of andere vage reden vind ik winds of creation een leukere cd dan nihility maar volgensmij ben ik daar wel de enigste in ![]() |
|
quote:*Pom pom pom* ![]() |
|
quote: Ik heb precies hetzelfde. Ik zet vaker Winds Of Creation op dan Nihility ... vooral het nummer "Winds of creation" heerscht de pan uit! En natuurlijk "Mandatory Suicide"! ![]() ![]() |
|
quote:Dat heb jij even mooi gedaan jochie! ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Wat vinden de Decapitated fans van Lost Soul? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
voor de gelegenheid toch maar weer eens nihility opgezet ![]() ![]() |
|
quote: Ken ik niet ... vergelijkbaar met Decapitated? ![]() |
|
quote: Ik vind van wel. Het is wellicht iets minder pakkend dan Decapitated maar zeker een luisterbeurt waard. 'Scream of the mourning star' is een goede om mee te beginnen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
vind de productie niet echt geweldig op dat nieuwe nummer en de grunt is ook anders geworden. Verder beukt het wel aardig ja "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Klinkt goed dat nieuwe nummer. De nieuwe straks maar weer aanschaffen dan. ![]() |
|
quote: Tuurlijk.. Weer één voor de collectie ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Gotherverdomme tis dat het moet, anders... neej de nieuwe heb ik nog niet gehoord. Ik hoop dat ze een beetje een "echt album" gemaakt hebben. Het vorige werk klonk allemaal gaaf maar, niets is echt blijven hangen.. Suck my piss ![]() |
|
quote: ..anders mis ik weer een dijk van een CD. Klopt het is niet echt muziek wat lang in je hoofd blijft. Maar daarom is het nog steeds goed. Misschien iets minder complex en meer "meezing" refreintjes (om het zo maar eens te noemen). ![]() |
|
quote: Over collectie gesproken, ga je 18 jan nog naar de metalmarket??? ![]() |
|
quote: Oeh, waar?? Heb er nog niks over gelezen.. Maar zal wel in Hedon zijn, aangezien de laatste keer dat ik ging in Metropool was.. Maar dan ga ik wel ja, als altijd ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |