|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
9,50 incl porto hijs echt nieuw nog... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Inclusief slipcase? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
nee, daarom heb ik m in de verkoop. ik kreeg de slipcase versie toen ook In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Oh ik dacht dat ze allemaal met slipcase kwamen. Ik heb de mijne bij de Media Markt gekocht namelijk...die staan niet echt bekend als een winkel met veel limited editions... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
er is er eentje met slipcase en daar staa lunetic of gods creation als bonus bij... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
http://www.empire-records.com.pl/mp3/decapitated-a%20poem%20about%20an%20old%20prison.mp3 nieuwe mp3 "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Gaaf! ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
Beetje vreemd, maar wel lekker. Toch niet hetzelfde zonder Sauron, moet ik nog wel even aan wennen. |
|
quote: +1 Verder lijkt het wel of de nieuwe zanger live beter was dan ik nu hoor op deze mp3, maar dat kan ook door enige alcoholische invloed komen carcasstrid |
|
GVD wat klinkt die laatste nog steeds bruut signature |
|
.......... ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik ben echt helemaal megalyrisch over de nieuwst cd van Decapitation. Maar ik heb de cd nog niet gekocht. En wel omdat ik tot nu toe alleen nog maar van die megakutte dualdisc cd's ben tegengekomen. Die kan ik dus niet al mijn spelers afdraaien en kopp ze daarom niet meer . Ik hoop maar dat er snel een "normale" cd uitkomt van dit meesterwerk. |
|
Ow, nog niet eens een topic over volgende week in de GVH? anyway, ik ben er iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
huh??? [edit]!!! zondag. Argh kijken of dat haalbaar is. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 02-06-2006 8:43] |
|
iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: 't is Decapitated hoor... Mij valt ie juist een beetje tegen. Zal wel vooral door de nieuwe zanger komen, die kan bij lange na niet aan 't stemgeluid van de vorige tippen |
|
Ik zit nu Organic Hallucinosis te luisteren en die bevalt me veel beter dan Nihility, dat gitaar geluid en gehak van Nihility is aardig storend, om het zomaar even uit te drukken. |
|
Hmm, ik vind dat gehak eigenlijk juist wel tof op die plaat |
|
Ieder zijn meug, misschien als ik er langer/vaker naar luister dat het went, maar ben er nu niet zo een fan van. quote: Jij en metal? Dat vind ik dan ook het beste nummer van die plaat. |
|
quote: Daar moet ik even op terug komen Organic Hallucinosis is een zeer strakke plaat, vooral Day 69 en Revelation of Existence. |
|
Dankzij Arco Organic Hallucinosis op m'n bak staan en voor mijn eerste kennismaking met deze band is het meteen raak. Vette shit Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Toch vind ik The Negation iets beter. Wat meer 'into your face' zeg maar; wat overigens nĂet wil zeggen dat Organic.... geen vette plaat is. Day69 en Post Organic zijn super ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
ik kende ze nog niet (ben mijn deat-metal repertoire wat ah uitbreiden), heb net een eerste luistersessie erop zitten...klinkt wel vet... |
|
Welke heb je beluisterd dan? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |