IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Decapitated Vorige pagina | Volgende pagina
skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 30-12-2003 19:03 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

[quote]Op 30 december 2003 19:00 schreef Buried_Alive het volgende:

Klopt het is niet echt muziek wat lang in je hoofd blijft.quote]

dat kan niet kloppen...het is immers mijn mening...ik bedoelde dusch het kon me op de lange termijn niet blijven boeien...


Suck my piss


Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 30-12-2003 19:08 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2003 19:03 schreef skullfuck het volgende:
Op 30 december 2003 19:00 schreef Buried_Alive het volgende:

Klopt het is niet echt muziek wat lang in je hoofd blijft.quote]

dat kan niet kloppen...het is immers mijn mening...ik bedoelde dusch het kon me op de lange termijn niet blijven boeien...

Daar heb je gelijk aan. Maar met "klopt" bedoelde ik, dat ik het eens ben met je mening. Jezus wat fuck'n gezeur.
Maar het kan me wel boeien qua technisch vlak, nummers etc.



Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 30-12-2003 19:10 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2003 19:03 schreef Immortella het volgende:
Oeh, waar?? Heb er nog niks over gelezen.. Maar zal wel in Hedon zijn, aangezien de laatste keer dat ik ging in Metropool was..
Maar dan ga ik wel ja, als altijd

Heel goed, Hedon. Ga ook nog wel even heen. Even kijken als ik nog wat gemist heb. En even met een gast van Displeased lullen (als die erbij is) heeft meestal nogal goede tips.



Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 30-12-2003 19:13 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2003 19:10 schreef Buried_Alive het volgende:
Heel goed, Hedon. Ga ook nog wel even heen. Even kijken als ik nog wat gemist heb. En even met een gast van Displeased lullen (als die erbij is) heeft meestal nogal goede tips.


Klopt ja.. (Die met dat lange haar die er aaaaaaltijd bij is bedoel je)..
Metalmarkt is leuk, maar niet goed voor mijn portemonnee.. De vorige keer ook weer zo'n 100 euro opgemaakt (voor mij momenteel wel veel )


..."Hate can only create more hate"...


Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 30-12-2003 19:21 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2003 19:13 schreef Immortella het volgende:
Klopt ja.. (Die met dat lange haar die er aaaaaaltijd bij is bedoel je)..
Metalmarkt is leuk, maar niet goed voor mijn portemonnee.. De vorige keer ook weer zo'n 100 euro opgemaakt (voor mij momenteel wel veel )

Ik bedoelde eigenlijk een kereltje met millimeter haar. Had afgelopen jaar met de festivals nog wel goede tips. Studententijd, rot tijd voor de aanschaf van CD's en bier en het leven op zich i.v.m. geld en dus de portemonnee. Nog even doorleren en dan werken en dan is 100 euro om de metalmarket ook geen probleem meer.



Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 30-12-2003 19:24 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2003 19:21 schreef Buried_Alive het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk een kereltje met millimeter haar. Had afgelopen jaar met de festivals nog wel goede tips. Studententijd, rot tijd voor de aanschaf van CD's en bier en het leven op zich i.v.m. geld en dus de portemonnee. Nog even doorleren en dan werken en dan is 100 euro om de metalmarket ook geen probleem meer.


Dat is ook weer waar ja, hierna nog een jaartje en dan koop ik zo om de paar maanden die metalmarkt leeg
Maar die met dat millimeter haar kan ik me zo niet voor de geest halen..
Zaterdag toevallig Lantaarn?


..."Hate can only create more hate"...


Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 30-12-2003 19:28 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2003 19:24 schreef Immortella het volgende:
Dat is ook weer waar ja, hierna nog een jaartje en dan koop ik zo om de paar maanden die metalmarkt leeg
Maar die met dat millimeter haar kan ik me zo niet voor de geest halen..
Zaterdag toevallig Lantaarn?

Up The Irons, had het wel gelezen. Weet ik nog niet, lijkt mij op zich wel mooi, en ben eingelijk ook wel benieuwd naar die coverband. Eens even vragen of de rest hier belang bij heeft.



Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 30-12-2003 19:29 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2003 19:28 schreef Buried_Alive het volgende:
Up The Irons, had het wel gelezen. Weet ik nog niet, lijkt mij op zich wel mooi, en ben eingelijk ook wel benieuwd naar die coverband. Eens even vragen of de rest hier belang bij heeft.


Doe dát maar 's (Misschien fam. de Weerd?).. Zou gezellig zijn..


..."Hate can only create more hate"...


Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 30-12-2003 19:32 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2003 19:29 schreef Immortella het volgende:
Doe dát maar 's (Misschien fam. de Weerd?).. Zou gezellig zijn..

Zat net te kijken op de Lantaarn-site. Schoot mij hetzelfde te binnen. Maar eens even praten met Ireentje, is altijd makkelijk over te halen. Met wie ga jij er heen dan???



Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 30-12-2003 19:35 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2003 19:32 schreef Buried_Alive het volgende:
Zat net te kijken op de Lantaarn-site. Schoot mij hetzelfde te binnen. Maar eens even praten met Ireentje, is altijd makkelijk over te halen. Met wie ga jij er heen dan???


Sowieso Nick en Erik, waarschijnlijk ook Martin.. Voor de rest weet ik 't nog niet, maar wel met kameraden..
Als jij nou 's ff met Ireentje praat, dan doe ik dat ook ff, maar dan nét iets later en ik doe dan net of ik van niks weet, haha.. En dan bestook ik d'r ff met mailtjes


..."Hate can only create more hate"...


Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 30-12-2003 19:42 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2003 19:35 schreef Immortella het volgende:
Sowieso Nick en Erik, waarschijnlijk ook Martin..
Martin,.. als in ik???
Kom er morgen nog wel even, zal het er dan wel even over hebben . Maar volgens mij wordt het tijd voor MSN als ik zo naar boven kijk. Het begint meer te lijken op het Decapitated, Immortella & Buried Alive topic. Moet ook weg trouwens, ga zo naar Scary Movie 3. Spreek je voor zaterdag nog wel denk ik. In ieder geval prettige jaarwisseling en de nieuwjaars borrel komt nog (misschien zaterdag en anders maar een keer wat afspreken). Vaarwel.

By the way: Sorry mods voor de slowchat.



Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 30-12-2003 19:45 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2003 19:42 schreef Buried_Alive het volgende:
Martin,.. als in ik???
Kom er morgen nog wel even, zal het er dan wel even over hebben . Maar volgens mij wordt het tijd voor MSN als ik zo naar boven kijk. Het begint meer te lijken op het Decapitated, Immortella & Buried Alive topic. Moet ook weg trouwens, ga zo naar Scary Movie 3. Spreek je voor zaterdag nog wel denk ik. In ieder geval prettige jaarwisseling en de nieuwjaars borrel komt nog (misschien zaterdag en anders maar een keer wat afspreken). Vaarwel.


Komt goed, (En zo zijn wel meer topics geëindigd vrees ik ) En nee, Martin als in 'onze Martin'..

quote:
By the way: Sorry mods voor de slowchat.


Eh.. Ja, same here!

Edit: En jij ook een fijne jaarwisseling..!

[Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 30-12-2003 19:46]


..."Hate can only create more hate"...


Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 30-12-2003 19:46 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2003 19:45 schreef Immortella het volgende:
Komt goed, (En zo zijn wel meer topics geëindigd vrees ik ) En nee, Martin als in 'onze Martin'..



Eh.. Ja, same here!

Edit: En jij ook een fijne jaarwisseling..!

Wie wil er niet zijn eigen Martin!!!



Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 30-12-2003 19:48 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2003 19:46 schreef Buried_Alive het volgende:
Wie wil er niet zijn eigen Martin!!!


*Kijkt lief* 'Wil jij mijn Martin zijn?'



..."Hate can only create more hate"...


Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 30-12-2003 19:51 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2003 19:48 schreef Immortella het volgende:
*Kijkt lief* 'Wil jij mijn Martin zijn?'



Je had er al een . En er is geen plek voor 2 Martin's in het kippenhok.
Maar uitzonderingen zijn er om gemaakt te worden.



Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 30-12-2003 19:53 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2003 19:51 schreef Buried_Alive het volgende:
Je had er al een . En er is geen plek voor 2 Martin's in het kippenhok.


BOEEEHOOEEEHOEEEHOEEEEE!!

quote:
Maar uitzonderingen zijn er om gemaakt te worden.


Hehehe.. En nu gaan we kappen, spreek u in het nieuwe jaar! Hopelijk onder het genot van een lekker pilsje (of iets sterkers)
Veel plezier bij de film!


..."Hate can only create more hate"...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-01-2004 8:19 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

9 Februari komt de nieuwe schijf 'The Negation' uit!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 16-01-2004 11:49 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2004 8:19 schreef Chelman het volgende:
9 Februari komt de nieuwe schijf 'The Negation' uit!


Nou, ik ben benieuwd. Als het maar op het hetzelfde niveau blijft dan koop ik em wel


"This one is older than shit, heavier than time!"


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 16-03-2004 15:27 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik heb enkele dagen terug The Negation gedownload en ga hem zo snel mogelijk halen!
Wat een MODDERVETTE DM plaat zeg . Nooit gedacht dat ik dit leuk zou vinden, maar bij deze


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-11-2004 20:25 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Damn. Ik heb onderweg naar Leeuwarden wel 3 keer Nihility gedraaid vanochtend. Wat een heerschplaat!

Spheres of Madness....heerlijk freaky.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 08-11-2004 21:38 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

ik draai liever dekapitator
we will destroy....you will obey!



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 09-11-2004 1:54 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2004 20:25 schreef Chelman het volgende:
Damn. Ik heb onderweg naar Leeuwarden wel 3 keer Nihility gedraaid vanochtend. Wat een heerschplaat!

Spheres of Madness....heerlijk freaky.
Mother War is dé track van het album als je het mij vraagt!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 09-11-2004 8:34 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2004 20:25 schreef Chelman het volgende:
Damn. Ik heb onderweg naar Leeuwarden wel 3 keer Nihility gedraaid vanochtend. Wat een heerschplaat!

Spheres of Madness....heerlijk freaky.


je krijgt wel smaak


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 09-11-2004 9:58 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

voor de liefhebber heb ik hier nog een gloednieuwe NEGATION liggen... kebbum dubbel





In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-11-2004 12:01 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2004 8:34 schreef Tormented soul het volgende:
je krijgt wel smaak
Ik heb nooit een Edgay periode gehad....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen