IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Decapitated Vorige pagina | Volgende pagina
BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 18-11-2009 21:48 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Klinkt goed!


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 18-11-2009 22:54 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht



Helvete
Usericon van Helvete
Posted 18-11-2009 23:30 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2009 21:40 schreef Buried_Alive het volgende:
Wacek “Vogg” Kieltyka, guitarist & founding member of the Polish death metal band DECAPITATED, has issued the following statement:

"It’s time to come back! After a two-year break, DECAPITATED is coming back with new members. The official new line-up for DECAPITATED will be announced at the end of December.

“As you all know, the decision to continue the band was really, really hard for me, but everything I do now is to keep DECAPITATED alive. [Vocalist] Covan’s situation has not improved much and he is still in bed and unable to function on his own. He still fights to recover as we speak and we are all still 100% behind him and hope for the best. It has been the hardest thing for me to move on without [brother & drummer] Vitek by my side, but he would have wanted me to continue with the band.

“Finally, I have found some great musicians who can continue the work of Vitek and Covan. At the beginning of April, DECAPITATED will start to play our first reunion shows. We will visit the biggest cities in Australia and play some of the biggest summer festivals in Europe. Don’t worry, we won’t forget about the U.K.! After this, the band will concentrate on the making of a new album! I would like to thank all the people who have supported us all this time."

http://blogs.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendId=177431581&blogId=515126392
Goed nieuws.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-11-2009 23:33 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

+1


signature


Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 25-12-2009 18:15 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Commented Vogg: „Hello, what’s up UK!! I am really happy to announce this short message for all DECAPITATED fans: As you all know, 2 years after the tragedies we had to suffer, I decided to continue the band. There’s no sense in stopping this amazing thing we built up so many years ago together with Witek, Sauron, Martin and Covan. We chose to do our first tour in the UK because we have only good memories from this place and we are sure that you guys will support us… we need you!! I am very pleased to announce the new killer line-up of DECAPITATED: Kerim „Krimh“ Lechner on Drums – he’s a new blood, very talented and used to play in bands like THORNS OF IVY and TONE INTIMACY, amazing Rafał Piotrowski comes from bands like KETHA and FORGOTTEN SOULS and will take over vocal duties, where masterous Filip “Heinrich” Hałucha from VESENIA, ROOTWATER, UNSUN and MASACHIST will be destroying the bass!


http://blogs.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendId=177431581&blogId=519216420



Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 21-01-2010 17:17 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

03 juli, Nijmegen LIVE!


Trey
Usericon van Trey
Posted 21-01-2010 17:56 by Trey Wijzig reactieProfiel van TreyQuote dit berichthttp://metalportal.hyves.nl

quote:
Op 21 januari 2010 17:17 schreef Spirit In Black het volgende:
03 juli, Nijmegen LIVE!


Very nice! Maar wat is precies je bron van dit nieuws?


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 21-01-2010 17:59 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2010 17:56 schreef Trey het volgende:

Very nice! Maar wat is precies je bron van dit nieuws?

+1

Graag meer info (naam zaal, tijd etc.) plus bronvermelding.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 21-01-2010 18:02 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2010 17:56 schreef Trey het volgende:
Very nice! Maar wat is precies je bron van dit nieuws?


bron ben ikzelf

tis teaser, zeer binnenkort meer nieuws


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 09-02-2010 10:31 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Heb ze gisteren voor 't eerst in de nieuwe samenstelling gezien, en het was VET! Volgens mij waren er nogal wat Poolse kennissen aanwezig, want er werd wel behoorlijk wat afgejankt in het publiek. Het laatste stukje helaas gemist door een ongelukje in de pit, maar voor de rest een memorabele avond. Ik ben alvast benieuwd naar een nieuw album.

O ja en dat in Nijmegen is toch FortaRock of niet?


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 09-02-2010 11:09 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2010 18:02 schreef Spirit In Black het volgende:
bron ben ikzelf

tis teaser, zeer binnenkort meer nieuws


quote:
Op 9 februari 2010 10:31 schreef MetalTuupLimburg het volgende:
Heb ze gisteren voor 't eerst in de nieuwe samenstelling gezien, en het was VET! Volgens mij waren er nogal wat Poolse kennissen aanwezig, want er werd wel behoorlijk wat afgejankt in het publiek. Het laatste stukje helaas gemist door een ongelukje in de pit, maar voor de rest een memorabele avond. Ik ben alvast benieuwd naar een nieuw album.

O ja en dat in Nijmegen is toch FortaRock of niet?


Ik gok Fortarock ja...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-02-2010 12:43 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2010 10:31 schreef MetalTuupLimburg het volgende:
Heb ze gisteren voor 't eerst in de nieuwe samenstelling gezien, en het was VET!


goed om te horen!


signature


Trey
Usericon van Trey
Posted 03-03-2010 0:23 by Trey Wijzig reactieProfiel van TreyQuote dit berichthttp://metalportal.hyves.nl

quote:
Op 21 January 2010 18:02 schreef Spirit In Black het volgende:
bron ben ikzelf

tis teaser, zeer binnenkort meer nieuws


Decapitated is inderdaad bevestigd voor FortaRock Hoeveel mensen kunnen bij benadering eigenlijk in Park Brakkenstein terecht? Nog twee bands te gaan en dan is de line-up compleet. Verder nog nieuws bekend over FortaRock wellicht?


worstzaad
Usericon van worstzaad
Posted 03-03-2010 16:23 by worstzaad Wijzig reactieProfiel van worstzaadQuote dit bericht

Wel aardige band, voor als je het betere werk niet kunt krijgen....


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 03-03-2010 16:26 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 3 March 2010 16:23 schreef worstzaad het volgende:
voor als je het betere werk niet kunt krijgen....
Wat bedoel je?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-05-2011 23:58 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

lekker staccato en harsch de nieuwe.
Niet zo technisch als de voorgaande, eerder hakkend en beukend. Klinkt meer als thrash metal dan death metal imo


signature


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 18-05-2011 0:02 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2011 23:58 schreef Hypnos het volgende:
Niet zo technisch als de voorgaande, eerder hakkend en beukend. Klinkt meer als thrash metal dan death metal imo


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-05-2011 0:08 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

grapje

zo erg is het niet , het blijft overweldigend en ingenieus doch luisterbaar en indrukwekkend

maar ik hoor er althans steeds meer thrash geraas in, in plaats van typische death metal elementen.
het wordt virieler ipv lomp


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-05-2011 19:30 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Gatverdamme, ik weet wat er aan scheelt!

er zitten geen solo's meer in, alleen van die Meshuggah achtige hoge noot-aanhoudingen. En daarnaast zijn het dan wel sublieme riffs, echt modderhakking vet, maar ze zitten allemaal op dezelfde sound!
Zo klinkt het wel allemaal behoorlijk Meshuggah (zonder dat tegendraads spelen tegen de cadans van de muziek in). Het is ook bijlange zo bruut niet meer. Ik zat goddomme te denken aan Jesus Martyr toen ik hem hoorde.

de riffs en de massieve sound zijn echt wel nog steeds iets waar mijn mond van openvalt maar de nummers vallen bijna allemaal na 2.5 minuten al een beetje tegen


of: hoe een plaat die ik een dikke 80 zou geven toch teleurstelt.

Waar zijn die fuckin solo's en dat schitterende gitaargeluid van Organic naartoe!???


signature


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 18-05-2011 19:50 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Hoe heet die nieuwe plaat?


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 18-05-2011 20:03 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

waar te horen?


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 18-05-2011 20:03 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Carnival is Forever.

Met Hypnos eens trouwens. Erg Meshuggah-alike soms en veel matig geëxperimenteer ook. Daarnaast is de gitaarsound ook nog eens veel te vlak imo. Tegenvaller tot nu toe.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-05-2011 20:27 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

raar dat Decapitated tegenvallend kan zijn. Is precies alsof je een Ferrari rijdt die steeds hetzelfde rondje draait, alleen, zonder inhaalacties, zonder slippers, zonder pitstops, 60 ronden lang op hetzelfde rubber.

zelfs dat kan tegen beginnen steken


signature


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 18-05-2011 20:32 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Tsja, bij een Ferrari met 75% nieuwe onderdelen weet je het ook maar nooit...


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 18-05-2011 20:37 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

En toch maken jullie me benieuwd naar het album.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen