![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Klinkt goed! ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote:Goed nieuws. ![]() |
|
+1 signature ![]() |
|
quote: http://blogs.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendId=177431581&blogId=519216420 ![]() |
|
03 juli, Nijmegen LIVE! ![]() |
|
quote: Very nice! Maar wat is precies je bron van dit nieuws? ![]() |
|
quote: bron ben ikzelf ![]() tis teaser, zeer binnenkort meer nieuws ![]() |
|
Heb ze gisteren voor 't eerst in de nieuwe samenstelling gezien, en het was VET! Volgens mij waren er nogal wat Poolse kennissen aanwezig, want er werd wel behoorlijk wat afgejankt in het publiek. Het laatste stukje helaas gemist door een ongelukje in de pit, maar voor de rest een memorabele avond. Ik ben alvast benieuwd naar een nieuw album. O ja en dat in Nijmegen is toch FortaRock of niet? ![]() |
|
quote: quote: Ik gok Fortarock ja... ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: goed om te horen! signature ![]() |
|
quote: Decapitated is inderdaad bevestigd voor FortaRock ![]() ![]() |
|
Wel aardige band, voor als je het betere werk niet kunt krijgen.... ![]() |
|
quote:Wat bedoel je? ![]() |
|
lekker staccato en harsch de nieuwe. Niet zo technisch als de voorgaande, eerder hakkend en beukend. Klinkt meer als thrash metal dan death metal imo signature ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
grapje ![]() zo erg is het niet , het blijft overweldigend en ingenieus doch luisterbaar en indrukwekkend maar ik hoor er althans steeds meer thrash geraas in, in plaats van typische death metal elementen. het wordt virieler ipv lomp signature ![]() |
|
Gatverdamme, ik weet wat er aan scheelt! er zitten geen solo's meer in, alleen van die Meshuggah achtige hoge noot-aanhoudingen. En daarnaast zijn het dan wel sublieme riffs, echt modderhakking vet, maar ze zitten allemaal op dezelfde sound! Zo klinkt het wel allemaal behoorlijk Meshuggah ![]() de riffs en de massieve sound zijn echt wel nog steeds iets waar mijn mond van openvalt maar de nummers vallen bijna allemaal na 2.5 minuten al een beetje tegen ![]() of: hoe een plaat die ik een dikke 80 zou geven toch teleurstelt. Waar zijn die fuckin solo's en dat schitterende gitaargeluid van Organic naartoe!??? signature ![]() |
|
Hoe heet die nieuwe plaat? ![]() |
|
waar te horen? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
Carnival is Forever. Met Hypnos eens trouwens. Erg Meshuggah-alike soms en veel matig geëxperimenteer ook. Daarnaast is de gitaarsound ook nog eens veel te vlak imo. Tegenvaller tot nu toe. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
raar dat Decapitated tegenvallend kan zijn. Is precies alsof je een Ferrari rijdt die steeds hetzelfde rondje draait, alleen, zonder inhaalacties, zonder slippers, zonder pitstops, 60 ronden lang op hetzelfde rubber. zelfs dat kan tegen beginnen steken signature ![]() |
|
Tsja, bij een Ferrari met 75% nieuwe onderdelen weet je het ook maar nooit... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
En toch maken jullie me benieuwd naar het album. ![]() |
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |