|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Zie topic Je word er vrolijk van !!! ZIE HIER MAAR (1998) Het is geeeeeen naakt foto !!! dus je hoeft niet bang te zijn voor een SHOCK Wiegen Meister ! |
|
quote: hehehe, gaaf. Maar ondanks dat het geen naaktfoto is kan ie toch nog behoorlijk shockerend overkomen. |
|
Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
Into and out to you name it |
|
Zuipen heerst, leven is metal en drank, simpel. Stay drunk Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Exept behind the wheel, that can hurt... Into and out to you name it |
|
neen, doterniettoe, overal! http://www.the-stage.be/pictures/index.html Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Ik ben zwaar beginnen drinken sinds mijn veertiende. (Zwaar, omdat ik niet echt verzot ben op bier, maar wel op sterke drank) Om een of andere reden heb ik nog nooit een kater gehad. Drank neemt mijn angst weg, maar als ik daarna weer nuchter ben, heb ik dubbel zoveel angst. Daarom ben ik sinds vorig jaar veel minder gaan drinken, ipv. elke dag, nu maar 1 of 2 keer in de week, en daar hoef ik gelukkig geen moeite voor te doen. Ik ben er dus gek genoeg nooit lichamelijk verslaafd aan geweest. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Als je dit gaat zien Stop dan maar met drinken Wiegen Meister ! |
|
quote: niet zeuren ik heb drie van die beesten als huisdier |
|
quote: LOL@Rajackar Wiegen Meister ! |
|
Hey mijn zebrangaroebok .. Hij was me ontsnapt |
|
quote:Bel je ff kopspijkers, met de meest bijzzondere huisdieren |
|
mensen vinden het fin om in een roes te zijn Je moeder. |
|
omdat ik me op dat soort momenten helemaal ontspan, het is wel fijn na een drukke week oid Trieste gast |
|
Ik wou dat ik 't wist. Echt waar. Proost! Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
quote: oke wedden van niet...... gisteren nog uitgebreide discussie over gehad met iemand anders die ook zei dat zwaar dronken zijn fijn is. Alsof je er ook maar iets van merkt zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
waarom zuip ik mezelf toch zo vaak klem?????? heilige plicht, ik heb ook een missie in het leven nodig |
|
ik drink omdat ik het lekker vind maar ga niet meer tot het uiterste wil dat niet meer. Als ik aangeschoten ben voel ik me het lekkerst dus verdeel ik de biertjes over de gehele nacht Let´s bring back the METAL |
|
quote: Omdat we ons als mens af en toe doodschamen om onze intelligentie en als je je dan helemaal klem zuipt, ziet het er iig niet meer intelligent uit... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
duh [Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 08-05-2002 23:54] Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Escapisme idd The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Ik denk dat de meeste mensen zich daar niet klem voor hoeven te zuipen. |
|
Eenvoudig, het is lekker... |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |