IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Waarom zuipen mensen zich toch klem??? Vorige pagina | Volgende pagina
Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 30-07-2002 11:29 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2002 11:25 schreef Azagthoth het volgende:
Dus jullie willen beweren dat jullie nog nooit een keer dronken zijn geweest ?


inderdaad ja..


SQT
Usericon van SQT
Posted 30-07-2002 11:32 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

Ik ben een keer dronken geweest, en dat hoeft nooit meer. Een beetje aangeschoten af en toe is leuk, maar dronken, nee. En ik heb ook liever melk/sap/frisdrank ipv een alcoholische drank, smaakt ook stukken beter.


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 30-07-2002 11:36 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Ik ben idd nooit echt dronken geweest, wel aangeschoten natuurlijk maar dat is gewoon leuk en twordt nie leuker als je dan nog meer drinkt.


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 30-07-2002 11:36 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Precies..koffie sinas cola ijsthee.De laatste keer dat ik strontlazerus was ..ehm...volgens mij was ik toen 19.
Ik heb geen hekel aan drank alleen aan mensen die zich klem zuipen omdat uitgaan anders niet gezellig is.


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 31-07-2002 13:00 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Ik mag al lange tijd geen alcohol omdat ik medicijnen heb, maar als ik wel alcohol mag dan kan ik me meestal wel inhouden zodat ik niet strontzat word. Het is maar een paar keer voorgekomen dat ik echt zat was (waarvan 1 keer zo erg was dat iedereen de ziekenwagen wilden laten komen ) en dat is opzich wel leuk, alleen je herinnertje je er toch niks meer van.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 31-07-2002 13:02 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Drank halen om je dan bewust dronken te zuipen snap ik niet.
Ik drink voor de gezelligheid niet om dronken te worden.


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 31-07-2002 13:30 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

ik en een stel vrienden hebben een jaar of 4 geleden eens (we waren 14) een mix wedstrijd gehouden...heb gelijk een jaar geen alcohol meer gedronken maar een biertje op zn tijd geet er zeker wel in hoor... alleen echt stomdronken worden doe ik nooit meer


My madness, my sadness


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 31-07-2002 14:12 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

af en toe flink van de kaart is best leuk


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 31-07-2002 14:13 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ik zuip me met enige regelmaat toch volledig op een hoop en dus van de wereld.
But hey, who cares? I dont!


sickheaddread
en: dhr. A.J Kwak
Usericon van sickheaddread
Posted 31-07-2002 14:15 by sickheaddread Wijzig reactieProfiel van sickheaddreadQuote dit bericht

hm naja, iedereen heeft er dus een andere mening over. Ik snap echt niet wat er nou zo fijn aan is als je lam bent en dood kan gaan zonder dat je het zelf ook maar weet. Je iedereen tot ast bent omdat je niks kan...bah..klote


zo, dat was mijn beurt dan weer


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 31-07-2002 14:16 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2002 14:13 schreef Slechtheid het volgende:
Ik zuip me met enige regelmaat toch volledig op een hoop en dus van de wereld.
But hey, who cares? I dont!

deed ik ook,'k wil nu minderen met alcohol, is npog maar de vraag hoe lang ik t volhou


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 31-07-2002 14:31 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 31 juli 2002 14:13 schreef Slechtheid het volgende:
Ik zuip me met enige regelmaat toch volledig op een hoop en dus van de wereld.
But hey, who cares? I dont!


Maar waarom ga je dan verder tot een bepaalde grens waarop je echt dronken wordt wat alleen maar nadelen als meer geld en een kater meebrengt?


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 31-07-2002 14:35 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2002 14:31 schreef Sjaan het volgende:
Maar waarom ga je dan verder tot een bepaalde grens waarop je echt dronken wordt wat alleen maar nadelen als meer geld en een kater meebrengt?

wat maakt geld nou uit, je mot t toch ergens aan kwijt en een kater is leuk


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 31-07-2002 14:35 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2002 14:31 schreef Sjaan het volgende:
Maar waarom ga je dan verder tot een bepaalde grens waarop je echt dronken wordt wat alleen maar nadelen als meer geld en een kater meebrengt?


Het woord kater kent mijn lichaam gelukkig niet.
Tjah, als ik 50 euro meeneem zuip ik 50 euro ok, neem ik 100 euro mee, dan zuip ik 100 euro op.
Ben mijn echte limiet nog steeds niet tegengekomen.
Het feit dat ik graag zuip zit in de familie trouwens. Dus echt veel er aan doen kan ik niet.


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 31-07-2002 14:45 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 31 juli 2002 14:35 schreef Slechtheid het volgende:
Het woord kater kent mijn lichaam gelukkig niet.
Tjah, als ik 50 euro meeneem zuip ik 50 euro ok, neem ik 100 euro mee, dan zuip ik 100 euro op.
Ben mijn echte limiet nog steeds niet tegengekomen.
Het feit dat ik graag zuip zit in de familie trouwens. Dus echt veel er aan doen kan ik niet.


Ok, het zij zo


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Wolfshade
There's blood on the moon and the summer is cold
Usericon van Wolfshade
Posted 31-07-2002 15:38 by Wolfshade Wijzig reactieProfiel van WolfshadeQuote dit bericht

Een paar jaar geleden heb ik op mijn verjaardag eerst twee flessen wijn uitgedronken, nix aan de hand. Daarna ben ik overgestapt op palm... Wat een schitterende combinatie! Nooit meer!Ik zal het wel enkel bij palm houden... Santé


I cut myself again and again to remind myself of you


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 31-07-2002 15:42 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

Ik zuip me klem als k met problemen zit de ik wil vergeten.Lukt vele beter met een paar joints erbij


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 31-07-2002 15:44 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 31 juli 2002 15:42 schreef IceQueen het volgende:
Ik zuip me klem als k met problemen zit de ik wil vergeten.Lukt vele beter met een paar joints erbij
Problemen wegdrinken zuigt... de ochtend erna zijn je problemen er net zo hard weer, en bovendien heb je dan ook nog een kater en eventueel een aantal incidenten waar je liever zonder had gedaan..


I'm not being rude. You're just insignificant.


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 31-07-2002 15:45 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2002 15:42 schreef IceQueen het volgende:
Ik zuip me klem als k met problemen zit de ik wil vergeten.Lukt vele beter met een paar joints erbij
Niet zo'n beste instelling...voor je het weet ben je alcoholist...


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


sickheaddread
en: dhr. A.J Kwak
Usericon van sickheaddread
Posted 31-07-2002 15:45 by sickheaddread Wijzig reactieProfiel van sickheaddreadQuote dit bericht

tja...maarja...geef toe...als je een kater hebt..en je neemt de volgende dag nog biertje heb je er iets minder last van....maarja...hele foute instelling ja


zo, dat was mijn beurt dan weer


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 31-07-2002 15:47 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

Ik ken mijn grenzen en ik heb tegenwoordig geen enkele reden om me klem te zuipen...


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 31-07-2002 20:52 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

Alcohol is bij voorbaat het laatste waar ik aan denk als ik me klote voel of verdriet heb of whatever. Ik ben erg blij dat ik zo verstandig ben iig.


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 31-07-2002 21:47 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Eerlijk gezegd zuip ik me alleen maar klem als de drank gratis is (vooral op recepties dus) en als er rondjes gegeven worden. Dan kan ik andere mensen meestal niet volgen, maar probeer ik toch door te drinken en tja..
Maar me klem zuipen om verdriet of problemen doe ik niet.
Ik dronk vroeger ook wel veel meer dan nu. Ik was een tijdje (een half jaar ofzo) helemaal gestopt met drinken, maar dat vond ik uiteindelijk nogal overdreven. Dronken zijn moet een toevallig gevolg zijn, niet een doel.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


FOL
Usericon van FOL
Posted 01-08-2002 13:12 by FOL Wijzig reactieProfiel van FOLQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2002 11:22 schreef Sjaan het volgende:
Ik heb het nooit gesnopen, en dat naar grenzen zoeken is ook totale onzin want je merkt heel goed wanneer je jezelf niet meer onder controle hebt en dat is gvd de grens!


dan heb jij ook nog nooit gezopen lijkt me, want tis best lastig om die grens te vinden...



Kramy
Usericon van Kramy
Posted 01-08-2002 13:38 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 1 augustus 2002 13:12 schreef FOL het volgende:
dan heb jij ook nog nooit gezopen lijkt me, want tis best lastig om die grens te vinden...




daar is toch niets moeilijks aan...je voelt zelf toch wel of het de foute kant op gaat of niet...ik weet van mezelf dat ik het beste op kan houden als ik te veel de neiging krijg om te gaan springen en schreeuwen als een gek maja soms is het dan nogal vroeg op de avondo omdat je dan iets te overdreven ingedronken hebt, en dan kan het nog wel eens voorkomen dat ik toch nog wel wat drink omdat ik dan geen zin heb om 2 uur ofzo nix meer te drinken...en dan gaat het mis, maar ik ben nog nooit zo zat geweest dat ik me niets meer kan herrineren dus het valt nog wel mee met mij...ik ben wel een paar keer tegen stilstaande objecten aan gefietst zoals lantaarnpalen en bomen, maar veel erger is het nog nooit geweest, en dat laat ik ook niet zo snel gebeuren hoop ik....want het heeft helemaal geen nut, kost teveel geld, je bent te lam om nog iets fatsoenlijks te kunnen, je herrinert nergens meer iets van dus dan kan je net zogoed thuis blijven want je weet toch niet waar je mee bezig bent...enz enz enz.



Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen