|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben een keer dronken geweest, en dat hoeft nooit meer. Een beetje aangeschoten af en toe is leuk, maar dronken, nee. En ik heb ook liever melk/sap/frisdrank ipv een alcoholische drank, smaakt ook stukken beter. |
|
Ik ben idd nooit echt dronken geweest, wel aangeschoten natuurlijk maar dat is gewoon leuk en twordt nie leuker als je dan nog meer drinkt. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Precies..koffie sinas cola ijsthee.De laatste keer dat ik strontlazerus was ..ehm...volgens mij was ik toen 19. Ik heb geen hekel aan drank alleen aan mensen die zich klem zuipen omdat uitgaan anders niet gezellig is. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Ik mag al lange tijd geen alcohol omdat ik medicijnen heb, maar als ik wel alcohol mag dan kan ik me meestal wel inhouden zodat ik niet strontzat word. Het is maar een paar keer voorgekomen dat ik echt zat was (waarvan 1 keer zo erg was dat iedereen de ziekenwagen wilden laten komen ) en dat is opzich wel leuk, alleen je herinnertje je er toch niks meer van. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Drank halen om je dan bewust dronken te zuipen snap ik niet. Ik drink voor de gezelligheid niet om dronken te worden. |
|
ik en een stel vrienden hebben een jaar of 4 geleden eens (we waren 14) een mix wedstrijd gehouden...heb gelijk een jaar geen alcohol meer gedronken maar een biertje op zn tijd geet er zeker wel in hoor... alleen echt stomdronken worden doe ik nooit meer My madness, my sadness |
|
af en toe flink van de kaart is best leuk |
|
Ik zuip me met enige regelmaat toch volledig op een hoop en dus van de wereld. But hey, who cares? I dont! |
|
hm naja, iedereen heeft er dus een andere mening over. Ik snap echt niet wat er nou zo fijn aan is als je lam bent en dood kan gaan zonder dat je het zelf ook maar weet. Je iedereen tot ast bent omdat je niks kan...bah..klote zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
quote: deed ik ook,'k wil nu minderen met alcohol, is npog maar de vraag hoe lang ik t volhou |
|
quote: Maar waarom ga je dan verder tot een bepaalde grens waarop je echt dronken wordt wat alleen maar nadelen als meer geld en een kater meebrengt? Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: wat maakt geld nou uit, je mot t toch ergens aan kwijt en een kater is leuk |
|
quote: Het woord kater kent mijn lichaam gelukkig niet. Tjah, als ik 50 euro meeneem zuip ik 50 euro ok, neem ik 100 euro mee, dan zuip ik 100 euro op. Ben mijn echte limiet nog steeds niet tegengekomen. Het feit dat ik graag zuip zit in de familie trouwens. Dus echt veel er aan doen kan ik niet. |
|
quote: Ok, het zij zo Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Een paar jaar geleden heb ik op mijn verjaardag eerst twee flessen wijn uitgedronken, nix aan de hand. Daarna ben ik overgestapt op palm... Wat een schitterende combinatie! Nooit meer!Ik zal het wel enkel bij palm houden... Santé I cut myself again and again to remind myself of you |
|
Ik zuip me klem als k met problemen zit de ik wil vergeten.Lukt vele beter met een paar joints erbij Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote:Problemen wegdrinken zuigt... de ochtend erna zijn je problemen er net zo hard weer, en bovendien heb je dan ook nog een kater en eventueel een aantal incidenten waar je liever zonder had gedaan.. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:Niet zo'n beste instelling...voor je het weet ben je alcoholist... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
tja...maarja...geef toe...als je een kater hebt..en je neemt de volgende dag nog biertje heb je er iets minder last van....maarja...hele foute instelling ja zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
Ik ken mijn grenzen en ik heb tegenwoordig geen enkele reden om me klem te zuipen... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Alcohol is bij voorbaat het laatste waar ik aan denk als ik me klote voel of verdriet heb of whatever. Ik ben erg blij dat ik zo verstandig ben iig. If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Eerlijk gezegd zuip ik me alleen maar klem als de drank gratis is (vooral op recepties dus) en als er rondjes gegeven worden. Dan kan ik andere mensen meestal niet volgen, maar probeer ik toch door te drinken en tja.. Maar me klem zuipen om verdriet of problemen doe ik niet. Ik dronk vroeger ook wel veel meer dan nu. Ik was een tijdje (een half jaar ofzo) helemaal gestopt met drinken, maar dat vond ik uiteindelijk nogal overdreven. Dronken zijn moet een toevallig gevolg zijn, niet een doel. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: dan heb jij ook nog nooit gezopen lijkt me, want tis best lastig om die grens te vinden... |
|
quote: daar is toch niets moeilijks aan...je voelt zelf toch wel of het de foute kant op gaat of niet...ik weet van mezelf dat ik het beste op kan houden als ik te veel de neiging krijg om te gaan springen en schreeuwen als een gek maja soms is het dan nogal vroeg op de avondo omdat je dan iets te overdreven ingedronken hebt, en dan kan het nog wel eens voorkomen dat ik toch nog wel wat drink omdat ik dan geen zin heb om 2 uur ofzo nix meer te drinken...en dan gaat het mis, maar ik ben nog nooit zo zat geweest dat ik me niets meer kan herrineren dus het valt nog wel mee met mij...ik ben wel een paar keer tegen stilstaande objecten aan gefietst zoals lantaarnpalen en bomen, maar veel erger is het nog nooit geweest, en dat laat ik ook niet zo snel gebeuren hoop ik....want het heeft helemaal geen nut, kost teveel geld, je bent te lam om nog iets fatsoenlijks te kunnen, je herrinert nergens meer iets van dus dan kan je net zogoed thuis blijven want je weet toch niet waar je mee bezig bent...enz enz enz. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |