|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Soms niet. Hangt ervan af wat je drinkt. Van sommige dranken ben je plots ongelooflijk zat. Eerst loopt het binnen als water zonder dat je iets voelt, daarna ga je in 2 minuten tegen de grond. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote:je hebt er verstand van |
|
Ik drink niet als ik nog moet rijden of als ik nog moet neuken. |
|
quote: ja maar dat is logisch, met sterke dranken moet je niet te snel drinken wat dat alcohol wat erin zit begint pas na 20 a 30 minuten te werken...en als je dan 1 glaasje drinkt en ff wacht en je voelt nix denk je van...vandaag ben ik in vorm ofzo...maar dan moet je niet heel snel gaan drinken want dan ben je de lul Maar ik drink vooral (huh zei ik vooral? ik bedoel altijd ) bier en dan is dat niet zo'n groot probleem Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
T verschil tussen gewoon ff wat drinken en klem zuipen zit m in t 'karakter' zeg maar. klinkt missschien ouderwets, maar waarom haalt iemand t in zn kop om van iets dat aanvakelijk heel leukl is ( wie drink er niet graag een paar goede pinten/wijnglazen...? ) Idem met joints: mensen die af en toe eentje roken amuseren zich, gasten die dat steeds als hoogtepunt van de dag zien hebben een probleem, k heb er zo genoeg gezien, believe me. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |