|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ..:: Nei.. BIER IS LEKKER ::.. --edit smilies-- [Dit bericht is gemodereerd door Fire op 27-05-2002 15:18] Imagination, not invention, is the supreme master of art as of life - Joseph Conrad ---------- http://icedesign.org |
|
Ik zuip me klem omdat ik dat gewoon stoer vind, en dan kan ik ook eens lachen en een goeie tijd hebben zonder me zorgen te maken. Bier is lekker en alle overige dranken meestal ook!!!!!!!!!! On the sixth day, of the sixth month in the sixth hour............................................Mankind falls, Something wicked comes!...........................Take a look to the sky just before you die, it's the last time you will!! |
|
quote: Geef mij maar Martini, en volgens mij heb jij daar ook geen bezwaar tegen he Dark? Imagination, not invention, is the supreme master of art as of life - Joseph Conrad ---------- http://icedesign.org |
|
damn, vond ik bier maar vies, 'k drink weer te veel laatste tijd. Dat heb ik altijd als ik stop met roken en of blowen maar stiekum toch |
|
om ook een keer sex te kunnen hebben( dronken voeren die handel). of iemand anders de kans geven tot (eigen grens ligt lager dan) tja drinken daar wordt je toch iets minder verlegen van |
|
bij mij is het gewoon een kwestie van gewoonte |
|
jij doet dat vaker |
|
hebben jullie het nou over drank of sex ? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Spijtig dat ik ook zonder drank vrij 'lomp' kan doen Ik, Wil Schuurman |
|
Whahaha! Ik ben nog nooit dronken geweest (en ja, dat wil ik zo houden, een kater lijkt me nou niet bapaald prettig) MuayThaigerrr!! |
|
quote: uhmmmm kan ook zonder drank hoor Let´s bring back the METAL |
|
quote: Bij de eerste kater denk je iets van "Dit nooit meer" maar bij de tweede denk je alleen nog maar "KUT!!!!!" en als het heel erg is word je gewoon stapelgek Ik, Wil Schuurman |
|
Ik ben al gek genoeg van mezelf geloof ik haha MuayThaigerrr!! |
|
quote: 't Is met tegenzin dat ik het doe (want het is zo slijmerig) maar toch : *auw* Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Weer even een topic omhoog halen Ik hoorde van de week een nieuwsbericht dat souvenirwinkels op Terschelling hun cranberrywijn niet meer mogen verkopen, omdat ze minderjarigen drank verkopen. Er waren wat jongens en meisjes tussen de 14 en de 16 jaar met een alcoholvergiftiging opgenomen in het ziekenhuis. Misschien moet iemand mij eens uitleggen wat er zo ontzettend stoer/leuk/weet ik veel aan is om jezelf zodanig klem te zuipen dat je er een vergiftiging aan oploopt. Wat bezielt je in vredesnaam! Ben je niet net zo leuk/stoer als je gewoon nuchter blijft? een beetje alcohol vind ik geen probleem hoor, maar het slaat echt als een tang op een varken als je jezelf dus helemaal volgiet ... Nou ja, misschien vinden mensen die dat doen het wel leuk om zichzelf helemaal voor lul te zetten. Dat kan natuurlijk. If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: waarschijnlijk leidt een deel van deze personen een leeg, zinloos leven. tijdens schaarse momenten van "vrij " zijn gaan die zich volledig te buiten en laten alle remmingen vallen. dan is er nog een leger aan meelopers die erbij willen horen en als diegen zoveel zuipt kan die persoon niet achterblijven. zeer, zeer triest. |
|
haha, een "Oprah psychologische" verklaring Het lijkt mij dat die mensen gewoon willen feesten, en sommige mensen die nog nooit of nauwelijks met alcohol in aanraking zijn gekomen, die kunnen zich zelf overschatten. Tsjah, en dan moeten ze je maag leeg pompen. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: ik weet ook niet ,wat sommige jongeren er precies stoer aan vinden . ik denk dat er weinig uitdagingen op school zijn waar ze kunnen laten zien dat ze de held zijn , en geen angsten hebben etc . misschien moeten deze jongeren meer uitgedaagd worden op een andere manier . dienstplicht leger ,ingezet worden bij internationale problemen ,waarbij eigenschappen als dapperheid op de proef worden gesteld . [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 30-07-2002 10:19] |
|
*is scholier Ik snap het ook niet, hoor... het zijn hele vage figuren die dat doen. en welke gek laat z'n dochter van 14 nou zoveel zuipen dat ze in het ziekenhuis belandt? Als je kinderen hebt mag je daar toch wel een beetje op letten? HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
Ikzelf drink geen alcohol om de volgende reden: 1. Zo lekker is het niet. Als ik dorst heb neem ik wel cola ofzo 2. Ik blijf liever 100% mezelf Waar ik ook een hekel aan heb is mensen die zich voor een concert helemaal platzuipen en dan nauwelijks iets van een band zien omdat ze te lam zijn door dat spul.. |
|
quote: idd ja..en er dan doorheen gaan staan brallen Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Juist..IN MIJN OOR! grrr.. ik snap het niet. Ze vinden de band wel geweldig maar verknallen zo het concert voor anderen en nog agressief ook als je er iets van zegt |
|
Ik heb het nooit gesnopen, en dat naar grenzen zoeken is ook totale onzin want je merkt heel goed wanneer je jezelf niet meer onder controle hebt en dat is gvd de grens! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Dus jullie willen beweren dat jullie nog nooit een keer dronken zijn geweest ? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |