|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Jezus, je maakt wel veel "wat vindt je van deze band" topics aan... |
|
voor zover ik het ken echt geen onaaardige death metal band, skullkucked is een geweldig nummer |
|
quote: mja.. ik denk ik blaas even wat nieuw leven in dit forum 11.45: restate my assumptions |
|
|
|
quote: ik bedoel dat ik ff wat nieuwe topics open.. ook om mn eigen verveling te verdrijven 11.45: restate my assumptions |
|
Aha! Ok, dat doe ik ook wel eens. |
|
zullen we nu weer over Dying Tyfus lullen? Suck my piss |
|
KILL YOUR MOTHER RAPE YOUR FUCKING DOG!!! Verder is het niet mijn kopje thee. |
|
nee jij doet 6 suikerklontjes in je thee..... |
|
welke cd vinden jullie de beste, en waarom? 11.45: restate my assumptions |
|
Goede band, maar wel een totale suffocation kloon. |
|
Wel aardig, die band. Teveel 'riff salade' echter. <-- Goh waar heb ik dat eerder gezien . |
|
quote: Ik zou het niet weten 11.45: restate my assumptions |
|
btw, een riff-salade in DF? valt heel erg mee hoor... luister bijvoorbeeld maar eens Grotesque Impalement. 11.45: restate my assumptions |
|
Death metal is gewoon geweldig, enne Dying Featus is helemaal geweldig. Zeker een van mijn favorite bands! |
|
quote:styhn, je weet wat ik ervan vind. 6 september he ?! zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
ik vind het zekers vet, vooral killing on adrenaline Trieste gast |
|
dying fetus is vet wijs. RRROCKKK!! wanneer komt het nieuwe album eigenlijk uit? |
|
geen commentaar Je moeder. |
|
leuk |
|
top band |
|
dying fetus is een goeie band ,alleen jammer dan kevin talley en jason netherton weg zijn gegaan.... No meat is sweater |
|
quote: Die zitten nou toch bij Misery Index? Wat ik daar van gehoord heb is ook geweldig, minder technisch en sneller (quote) Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe cd van Dying Fetus hoewel ik dacht dat ze er mee gekapt waren. Ikzelf heb Killing on adrenaline en Destroy the Opposition. Deze worden ook zeer gewaardeerd. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
vind ze ruig !! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Dying fetus is een goede band maar wat zij doen werd vele malen beter gedaan door Suffocation. Suffocation = |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |