|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Mischien interesseren er zich hier mensen voor Black Metal. Komt dan even de site checken van Bolthorn die immidels hun Demo af uit hebben. www.bolthorn.com www.bolthorn.com *EDIT* Titel veranderd [Dit bericht is gemodereerd door linknl op 09-05-2002 0:19] |
|
quote: idd Into and out to you name it |
|
quote: Get back to Hollands Metaal! Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
Hehehe synty boy you bastard |
|
quote: That's what you think.....nah, I'm a bit younger but a far more advanced synthetic [Dit bericht is gewijzigd door Diabolis op 12-05-2002 14:51] Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
Er is al een topic over Bolthorn SLOTJEUH!!! http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=2596 sebinsagoil |
|
BAM BOEM HOOFD!!!!gigukguk.bgk/uguk/gbukgul/ |
|
Modjes, slotjes |
|
die andere gaat over een concert. |
|
Shit... |
|
Scheiße sebinsagoil |
|
Slotje in je aars |
|
dit is niet eens zo slecht |
|
Thanx. |
|
oh, als je naar een bolthorn optreden wil: 15 juni in arnhem ..jeugdcentrum jacobiberg. lineup: 1. URL 2. Bolthorn 3. Non-Divine 4. Mortal Form 5. Cerberus om 20;00 geloof ik... [Dit bericht is gewijzigd door body_of_evidence op 11-05-2002 11:32] |
|
quote: de hele gemeesnschap bij elkaar, mnisschien dat het arnhemse metalfront hier wel naar toe durft |
|
heel mischien... wat is de entree? [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 11-05-2002 19:48] |
|
als het de jacobiheuvel is is het alleen de moeite waard als het gratis is, bovedndien wel leuk feitje op de middelbare school ernaast is die avond reunie!!! omdat die school ophoud te bestaan, groot feest daar veel bier!!!! |
|
hmmm.. misschien komt deze vent ook wel even kijken als hij niks beters heeft te doen... de jacobiberg is wl kut te bereiken.. te ver van de bewoonde wereld en de goede cafe's! de stortebeker zal immers meer dan 10 minuten lopen zijn... evenals de naastgelegen DONER KING!!!! In 't graf zonder steen nooit geprezen |
|
10 euro's entree, veel geld, maar het betekent onbeperkt voedsel en drank voor de hele avond... oh, dat URL bandje is geen metal, maar de overige 4 erna uiteraard wel.....en nog goeie ook!!! |
|
€ 10 voor zulke bands??? nee...... mij niet gezien... zelfs niet als er 'gratis' drank is*....ik dacht de de entree gratis was.. hel-aars! *) mijn ervaring is meestal dat er overheerlijk HOLGER of PITT of JAEGER bier is........KOPPIJN!!!!!!!!!! In 't graf zonder steen nooit geprezen |
|
Als de bands je niets interesseren en je drinkgrens nog onder de 10 biertjes ligt moet je zeker niet komen nee. Zonde van je geld. |
|
mijn bier grens ligt wel boven de 10 bier, maar ik wel wel AANGENAAM zuipen en neit naar bagger bands luisteren onder het zoep'n! (Bolthorn is de enige interessante band trouwens) In 't graf zonder steen nooit geprezen |
|
Aha da's duidelijk. Ik dacht dat allen de prijs het obstakel was, vandaar. Of het goed bier is dat zien we wel. |
|
Niet slecht, ik vind alleen dat er meer in het nederlands moet worden gezongen, maar dat moet iedereen zelf weten. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |