|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Grappig ik ken een meisje die de vriendin is van een gast uit de band nepethe of hoe het ook heet. |
|
quote: Hehehe Poser |
|
quote: Band Bitch |
|
Denk het ook wel , dat heb je meestal met dat soort bandjes. |
|
Hehehe, nee eigelijk is het gewoon een vriendin van iemand uit Nepenthe...geen moeilijke namen geven |
|
|
|
Typische blackmetal band op die foto |
|
Ja die foto is onze zatste denk ik hehehe [Dit bericht is gewijzigd door Grimnir op 05-09-2002 22:12] |
|
heersch Herinner me der aan als je me nog is ziet een cdtje mee te nemen, neem ik wel wat pleuro's mee... cheerz |
|
ik had de demo al, en hij is best vet! |
|
quote: Zatordag?! |
|
Bolthorn roeleert...en de Demo ook Keep Up The Good Work |
|
Bolthorn Web-Empire 2.00 is online... WWW.BOLTHORN.COM Check 'm even en maak uwer commentaar in guestbook of wat dan ook. |
|
hmm.. met dank aan Humanator ofzo?? niet dat ik invloeden zie Supermooie site iig.. beter man! |
|
Yep, alle eer aan Humanator Onze Webmaster! |
|
Hey, binnenkort in Enschede zag ik Samen met Devious Jenje zal er hopelijk effe zijn (woensdag avond zeker of niet) |
|
ja dat klusje heeftie mooi geklaart! |
|
quote: Ja, ik had er al iets over gehoord, mooi! |
|
Ik zal er (uiteraard) ook wezen. Is jullie demo ook te koop tijdens dit optreden? Die samples op de site klonken mij namelijk fijn in den oren . |
|
Jazeker! |
|
quote: mooi |
|
Ik kan ook meteen jullie verblijden (of jullie dag verkloten) met het nieuws dat Bolthorn tegen Maart de studio weer in gaat voor het opnemen van een Debuut CD! Er zullen Live dan ook hoogst waarschijnlijk nieuwe nummers worden gespeeld Meer kun je ASAP lezen op www.bolthorn.com |
|
quote: quote: quote: niks ervan... dit is nog de ouwe hoor!!! we hebben last van een servercache! Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
hmm die nieuwe toch? met dat ronddraaiende logo? in dat vuur, die ouwe was bij lange niet zo vet! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |