|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Zeer mooie site, complimenten aan de webmeester |
|
het werkt hier nu ook! magisch Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Servercache? Bahahaha!!! Dit slaat nergens op. |
|
quote: Ja, zoiets en het had wat met frontpage extenties te maken Beats me... |
|
Oh.. wacht.. ik dacht dat het een grap was... Maar Microsoft-produkten kunnen inderdaad een belachelijk resultaat opleveren.. Ik neem mijn "BAHAHAHAHA" terug, bij deze... Dit slaat nergens op. |
|
quote: Hehehe achj ik vind het een grap genoeg te weten dat Microsoft weer niet samenwerkt met andere dingen... |
|
Site is geupdate met misschien bestwel interessantr nieuws... |
|
Bedankt voor de cd Grimnir Lekkere pot black-paganmetal De nieuwe nummers klinken in ieder geval veelbelovend Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Dank Hub, in een paar weken eindelijk weer 's de studio mishandelen voor nieuw materiaal! |
|
quote: Veel succes! Hopelijk wordt het net zo'n mooi plaatje |
|
quote: Ik heb nu 2 nieuwe nummers gehoord en die klinken erg vet dus dat zal wel goedkomen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ok, mensen vanaf vandaag in de studio! Hou www.bolthorn.com in de gaten voor updates. |
|
quote: Veel succes Maak er wat moois van |
|
en weer optreden!!! Wat voor vlees zit er in die toverrijst? |
|
Hahaha 337383X raden wie hun CD helemaal opgenomen hebben... |
|
quote:Uh....Bolthorn misschien Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Niet goed,dan mag ik nog 337382 keer raden hehe. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: |
|
Ah, mr Bolthorn post hier als mr Grimnir. Wel kerel, ik hoop dat je band anno 2003 betere metal smeedt dan die bagger die je een jaar geleden op het net pleurde met dat afgrijselijke art-work. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
quote: Juischt! |
|
quote: Hey Acci, U zal nog versteld staan. En Probeer die band is bijelkaar te schoppen man. |
|
gehoord dat jullie joods-christelijke denkbeelden verspreiden? [Dit bericht is gewijzigd door panzerfaust op 18-07-2003 20:10] |
|
quote: Je laat je teveel in met joods-christelijke propaganda, kind. |
|
quote: VET, dat had ikzelf nog niet eens achter onze teksten gezocht! Kerel, je kan beter zelf ons teksten lezen, dat is beter dan wat loze dingen roepen. Rumoer is er genoeg...wij scharen ons niet achter een gedachtenkronkel. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |