|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
wat er mis is met cerberus? HUN MUZIEK!!!!!!!!!!! spreekt me totaal niet aan.. het zijn verder aardige gasten, maar als ik dan moet kiezen tussen een avondje metal in de stortebeker of naar cerberus kijken heb ik mijn keuze wel gemaakt mortal form is goed aan te horen (vooral de iron maiden cover)... non divine vindt ik grote rommel en ze mogen van mij hun setlist drastisch in korten want in de goudvishal speelden ze VEEL te lang!!! verder bestaat er natuurlijk de mogelijkheid dat ik alsnog kom, want als het bier goed is, is een avondje 'gratis' zuipen voor 10 pleuro nooit weg.. hoelaat is die toko open en hoelaat gaat die toko weer dicht (natuurlijk erg belangrijk i.v.m bier consumptie!) en nog beter....wie zijn er? In 't graf zonder steen nooit geprezen |
|
Hee hoo FAAL, alles ok?! Yep, dat wordt dus zuipen met de pet op Vorig jaar was er Grolsch en was het erg vet, maar nu wordt het feest nog groter! Immer gut drinken ja?! |
|
Dat is dus geen avond metal in de stort, iedereen die daar heen gaat komt naar de jac berg. |
|
whahaha.. dat had eigenlijk ook al wel bedacht, aangezien de stort dikke inteelt is.. goed.. ik ga wel naar de jacobiberg..... In 't graf zonder steen nooit geprezen |
|
Goed zo Eigenlijk moeten we nog een keer een concert met fluisterwoud doen. |
|
joah.. regel maar wat! In 't graf zonder steen nooit geprezen |
|
Contact my manager |
|
how gay! In 't graf zonder steen nooit geprezen |
|
Nope, gewoon the chaotisch om hetzelf te doen |
|
Manager hehe, vertel |
|
Mijn tweede ik |
|
http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=4167 CHeck deze topic voor meer details over ons volgende concert. |
|
Bolthorn hmm die naam herken ik ergens van.. een meiske maakte daar ook al reclame voor op het FinntroLL forum |
|
*Snif* Wat een loyale fans hebben wij toch |
|
29ste (Juni) treden we op samen met Nepenthe in So What te Ede. |
|
quote: Gaaf. Daar ga ik dan wel eventjes loeren. |
|
quote: hahah heb ik toch goede antwoorden gegeven aan de jongens van nepenthe toen ze vroegen hou jullie optreden in de jacobiheuvel was btw *Faal* dikke homo je was helemaal niet in de jacobiheuvel |
|
nou, vieze viking ik kan niet anders zeggen dat bolthorn lekker klonk in de jacobi Heeeeeeeel goed was het GROLSCH bier!!!!! maar goed das beter dan welke band dan ook hehehehe Opdat we ons allen in de grote hallen weerzien |
|
quote: EDE ZUIGT!!! heb je al eens gekeken naar hoe daar gestemd was? Opdat we ons allen in de grote hallen weerzien |
|
Bloeddorst gebruik de 'edit' knop i.p.v. 2 posts achter elkaar. the only pleasure is pain |
|
quote: ja...ik ben het langzamerhand allemaal aan het leren hier op het internet [Dit bericht is gewijzigd door Bloeddorst op 20-06-2002 22:05] Opdat we ons allen in de grote hallen weerzien |
|
29 Juni in ede (aankomende zaterdag) staan wij (Bolthorn) samen met Nepenthe in de "So What" in ede. Nepenthe zal een demo presentatie houden en wij gaan gewoon relax knallen! Datum: 29-06-2002 Aankomende Zaterdag! Locatie: "So What" in Ede 100 meter lopen vanaf station Ede/Wageningen Bands: Bolthorn & Nepenthe Bolthorn: Up-tempo Melodic Black Metal Nepenthe: Melodic Black Metal Entree: Gratis U kunt komen vanaf een uur of 8. |
|
Hij is al een tijdje uit, maar eindelijk dan toch: CD-Demo Presentatie Goudvishal te Arnhem. Met: Lord Belial (Sweden) Bolthorn (De CD-Demo presentatie) Imbolc Nepenthe Open 19:00 entrée € 8.00 vvk € 7.50 [Dit bericht is gewijzigd door Grimnir op 21-08-2002 11:46] |
|
Nepenthe !!!! Wake up and sniff my dead hamster's carcass |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |