|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Zag dat de beste man nog geen eigen topic had. Bij dezen. Potver, de samples van z'n nieuwe solo-album klinken weer veelbelovend! Kijk als fanboy enorm uit naar deze release http://www.gracefordrowning.com www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Drie keer raden van wie de 3e post in dat topic was. |
|
Ja die zag ik ook wel in de search. Dat is een speciaal topic voor zn Insurgentes album, pipoos Er was nog geen 'algemeen topic'. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
25 oktober staat ie met solowerk in Paradiso the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone. |
|
Ja, ik weet het.. zit dan net in het buitenland www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
hij is ook een album aan het maken met Mikael Akerfeldt toch? ... hoe de hazen lopen ... |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Erg tof artikel, thanks! Gaaf om te lezen hoe hij tegen alles aankijkt, van produceren tot de PR-kant. Lekker ontnuchterend, die foto van z'n studio www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: 30 oktober een herkansing, dan staat ie in de Boerderij, Zoetermeer the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone. |
|
Zo, net een paar dagen de special edition binnen. Ben echt diep onder de indruk.. Compleet nieuwe ervaring om een album als blu-ray in surround te beluisteren, incl. videobeelden/fotocollages ter ondersteuning. Verpakking, produktie, de uitvoerende musici en natuurlijk (nog altijd het belangrijkste) de muziek, kippenvel vaak! Wellicht album van het jaar, zeker één van het beste wat Wilson ooit maakte www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Ik heb twee nummers gehoord en die klinken verrassend duister en aangenaam. Alleen wat Staalman zegt. Ik heb door de grote hoeveelheden releases geen overzicht meer en dus geen neiging om me er in te verdiepen. Die nummers motiveren me dan toch wel weer. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
dat was een redelijk geniaal concert gisteravond geweldige muzikanten meegenomen ook, marco minnemann zondag nog een keertje in de Boerderij the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone. |
|
Hij komt op mij over als een nare, arrogante man. Wel een liefhebber van zijn muziek natuurlijk. |
|
quote: +miljoen miljard Typisch hoe dat samengaat. Al moet ik wel zeggen dat ik het materiaal van de heer Wilson na Insurgentes wel een beetje zat ben. En ondertussen begin ik dit trouwens ook van Akerfelddtsdytdttd te vinden. En nerds dat het zijn, nerds! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Binnenkort Grace For Drowning dan maar eens checken. Inderdaad wel enorme nerds! |
|
Hij schijnt reuze mee te vallen qua karakter. Hoewel hij in interviews misschien wat zuur overkomt soms. Lijkt me eerder verlegen en typisch brits (stiff upperlip). Wel een workaholic van de bovenste plank ja. Ben het niet eens met die Ipod-haat, maar bewonder de man om z'n integriteit en streven naar perfectie. Hoe Grace For Drowning gepresenteerd wordt is op alle gebieden kwalitatief ongekend. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: nee joh, gewoon gay ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Live vond ik hem de laatste keer ook wat arrogant overkomen, maar dat kan natuurlijk aan mij liggen. Verder is hij inderdaad wel lekker bezig! |
|
Videoclip Storm Corrosion: Muzikaal eigenlijk precies wat je kon verwachten op basis van de interviews. Verder is de clip erg gaaf gemaakt [Dit bericht is gewijzigd door Daops op 24-04-2012 19:56] www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Dit nummer van Storm Corrosion smaakt in elk geval naar veel meer! Ik was deze samenwerking uit het oog verloren en ben dan ook erg blij te lezen dat deze binnenkort al uitkomt. Die clip is inderdaad nice gedaan. |
|
Ik heb plaat even van het net geplukt, kan er (nog) niets mee. Nog een paar keer beluisteren. Heb wel sterk het vermoeden dat als de namen van dit project niet bekend waren iedereen het denk ik had laten liggen.. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Maar ja, dat geldt voor een boel bands natuurlijk. Nieuwe Slayer en Maiden-platen klinken bijvoorbeeld ook maar als mindere varianten op hun eigen klassiekers . Afgaande op dit ene nummer is het overigens wel muziek die een stuk interessanter lijkt met visuele ondersteuning. Had de plaat al wel besteld op blu-ray voor de surround-mix. Ben benieuwd! www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Dat ben ik absoluut met je eens... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |