|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Na 3 jaar Wacken moeten we dit jaar helaas toch verstek laten gaan. Hierbij bieden we dan ook 2x Wacken X-Mas packages aan - 2x Wacken Hard Ticket - 2x Wacken Limited Edition t-shirt maat XXL - 1x Wacken CD - 1x Wacken poster 23 jaar Wacken Het geheel kan worden opgehaald http://tickets-kaartjes.marktplaats.nl/evenementen-en-festivals/529499334-2x-wacken-x-mas-package-tickets-tshirts.html [Dit bericht is gewijzigd door diablo666angel op 23-02-2012 0:27] So steu're ich das totenschiff.Mit voller kraft aufs nächste Riff.Auf das ihr an der last erstickt.Mit der ihr mich aif reisen schickt!! |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Grapje zeker Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Misschien ben ik er dit jaar ook weer eens bij, geen grap. |
|
http://www.wacken.com/nc/de/woa2012/main-bands/running-order-2012/ Welk briljant persoon heeft bedacht om Opeth en Red Fang of all bands overlap te laten hebben. Als 2 bands nog enigzins dezelfde mensen trekt zijn het die bands wel |
|
Opeth en Red Fang is juist een wereld van verschil. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: ik zei: enigzins. En daarnaast trekken ze meer dezelfde soort mensen aan dan andere overlappingen [Dit bericht is gewijzigd door HubbyMe op 28-06-2012 19:46] |
|
Hier moet ik BenKnuckles toch gelijk geven. Ik vind Sacred Reich en Warbringer tegelijk veel opvallender. Pff dat programma van de vrijdag. Ik wil 20 bands zien die dag, dat gaat nooit lukken. [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 28-06-2012 20:02] |
|
Toch blijft 'ie humor :') Black seeds of bunny! |
|
Iemand nog een kaartje nodig? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Ik ben er al vanaf maandag met Season Of Mist. Daarna door naar Party San! Bla |
|
quote: Ja ik, mail me maar op het adres in m'n profiel. |
|
quote: Dus niet gezellig kamperen tussendoor? |
|
Ik ben erbij ! |
|
Ook van de partij Black seeds of bunny! |
|
Ik ook! Als ik vervoer kan regelen..omgeving Haarlem/Amsterdam/Utrecht. Dus nog iemand plek in de auto voor een klein vrouwtje? En er wordt ook nog plek gezocht voor een meid uit Arnhem eo. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 16-07-2012 15:28] =) |
|
quote:"en omstreken". Dus een klein vrouwtje en een enorme? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
lol Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Als je 1m70 enorm vindt...? [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 16-07-2012 15:56] =) |
|
Heb de auto helaas al volgepakt, anders had ik je wel meegenomen :/ Black seeds of bunny! |
|
Thanx! =) |
|
quote: Nope... Op Wacken een huisje er daarna een hotel... Zal het kamperen wel missen maar dit wordt betaald en geregeld door het label. Bla |
|
Ik ga er toch niet heen, maar ik zit bij de bands te kijken. Coroner, Decapitated, DRI, Napalm Death, Nasum, Overkill, Sacred Reich, Testament en Warbringer zijn de namen die ik dan zou willen zien. |
|
quote: Boooeeee |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |