|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: An sich heb je wil gelijk ware het niet dat er geen meerdaags metalfestival meer is dus wijk je al snel uit naar het buitenland bij gebrek aan beter. Waar moet je anders naartoe? Belgiƫ? "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
|
In tegenstelling tot sommige mensen op dit Forum, heb ik mij op Wacken 2012 weer prima vermaakt. Ja, het terrein was een grote modder bende, maar wat wil je ook met die regenbuien van de afgelopen we(e)k(en). Op een paar kisten was het prima te doen. Maar ook op mijn oude afgetrapte nikes heb ik me staande weten te houden. Als je maar niet bang bent voor een paar natte voeten. De Lineup was inderdaad niet wat het zou kunnen zijn, maar Amon Amarth, Sepultura en In Flames hebben een geweldige show gegeven! Tijdens Volbeat heb ik mij ook prima vermaakt, al is hun muziek niet helemaal mijn smaak, de pitt was een heerlijke plek om te zijn! Hopelijk heeft iedereen, die het dit jaar niks vond, volgend jaar een betere tijd op Wacken 2013. Mijn kaarten worden in elk geval snel weer besteld. |
|
Vreemd genoeg was, ondanks dat ik doorgaans helemaal niet zo van de hardcore ben, Sick Of It All voor mij 1 van de hoogtepunten. Hulde ook voor de helden die zich in die modderbende toch aan een circle pit waagden. Sepultura gaf idd ook een enorm mooi optreden alleen had ik op een gegeven moment dat grapje met al die trommelaars op hun olievaten wel gezien. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 06-08-2012 19:47] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Wat lief! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Wacken was prima dit jaar, met als hoogtepunt toch Graveyard. Niet heelveel gezien, maar de biergarten en de camping was prima te doen, ondanks alle modder. Dieptepunt was de cancel van Electric Wizard, dit was waarschijnlijk anders het hoogtepunt geweest. Ondanks de fun zal ik waarschijnlijk volgend jaar niet meer gaan, vooral vanwege de prijs, en je voor goedkoper ook op een ander festival dezelfde bands (behalve headliners) kan zien |
|
quote: Ben ik ook... Soms... |
|
Zo, we zijn weer thuis. Ondanks de zooi toch vermaakt. Enkele hoogtepunten waren Opeth, Testament, Dimmu Borgir en Sacred Reich. Een tegenvaller vond ik het verplaatsen van de WET stage naar de camping, volgens mij gewoon een excuus om nog meer kaarten te kunnen verkopen. De eerste keer kostte het een kwartier om vanop het hoofdterrein bij dat podium te komen, waarna ik maar besloten heb om alle bands die ik voor een minuut of 20 op mijn programma had staan te laten vallen. Dat je van daaruit dan af en toe niet meer terug het terrein op mocht omdat het vol was, vind ik nogal belachelijk. Verkoop dan niet meer kaarten dan er capaciteit is. Effe klagen, en volgend jaar toch weer gewoon aanwezig zijn. |
|
quote: +1 Ik kon me trouwens niet aan de indruk onttrekken dat de reden daarvoor ook deels was om plaats te maken voor hun super-sponsor die toevallig met zijn kermisattractie op de oude plek van de wetstage stond. Verder verkopen ze al jaren meer kaarten dan er mensen op het veld kunnen. Ik vermoed dat de gedachte daarachter is dat er altijd wel 10 of 20% op de camping of elders zit. Slechte zaak in mijn ogen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Mwoah, vanuit de organisatie gezien vind ik het wel slim. |
|
Klopt, mssr als opeens toch iedereen bandje 'X' wil zien heb je dan wel een probleem. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik vond het ook zwaar onhandig. Voorheen als twee bands tegelijk speelden kon je nog half/half kijken, maar nu moest je zeker wel 10 minuten uittrekken (al helemaal met die modder) om van de mainstage naar de tentstage te komen. Al helemaal als je niet de enige was die de tent in wilde want dan stond je ook zo weer 5 minuten in de rij bij de security controle... |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina |