|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Wij rijden morgen. Voor het eerst in jaren overdag. Qua weer de meest gunstige dag om misschien nog met de auto de camping op te kunnen. Volgens het forum nu nog veel gesleep met je zooi en elders parkeren. Gelukkig slapen wij in onze bussen en slapen eventueel gewoon op de parkeervelden. Blij toe want een tent opzetten op die natte grond lijkt mij kut als je geen haringen hebt die een meter de grond in kunnen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Too bad dat we die niet hebben . Ben benieuwd hoe groot het slagveld is. Als het vandaag droog en even warm wordt als hier is de kans dat de grond ietsje droger is. |
|
Nou we gaan zo die kant op, Vikingschip, nightliner, Siked! |
|
Succes, gast! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Dankjewel, gast. |
|
Godverdomme dat was wel weer veel blubber. Ik heb weer bijna geen bands gezien maar heb me prima vermaakt. |
|
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Domme mensen heb je overal. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Krappe 2 uur thuis, damn dat was me het weekje wel... Woensdag zo verbrand dat ik blaren ervan heb, en vrijdag had ik opeens een waterbed waardoor ik de laatste 2 nachten in mn auto heb mogen slapen... Al vond ik dat in dit geval helemaal niet erg Black seeds of bunny! |
|
Een uurtje thuis. Paar flinke pauzes gehouden omdat de vermoeidheid toch redelijk toe begon te slaan. Ondanks het baggerweer toch een gezellig weekend gehad. Regenlaarzen meenemen was geen verkeerde keus. In eerste instantie leek de campingplek (Camping T) een klote eind lopen maar dat viel achteraf mee. De verharde weg volgen aan de achterzijde van de metalmarkt en nog 100 meter over het natte gras. Met een kwartiertje was ik bij de bus. Achteraf gezien een prima plek want --> geen 60.000 man die het veld op je camping capot trappen. Dixies en douches / supermarkt op 5 minuten afstand. Vandaag ook nog zonder sleepdienst van het veld afgekomen. Weinig bekenden gezien. Moon op een afstandje gespot en David vanmiddag bij de 1e Burgerking na de Elbetunnel. Beide helaas niet gesproken. Straks maar even kaarten halen voor 2013 en hopen dat we dit keer wel de goedkopere kaarten kunnen scoren. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Dear Metalheads! Unfortunately, we have sad news: We were informed by the German Red Cross that there has been a death at the Wacken Open Air 2012. We are shocked and send our condolences to family and friends of the deceased. Final details are not known at this point. You will find the official press release from the emergency medical service below. R.I.P. The Wacken:Open:Air team PRESS RELEASE Rettungdienst Kooperation in Schleswig-Holstein Wacken, Aug 5th, 2012 - please find official document below Translation: At this year‘s W:O:A festival a tragic accident took place on the camping ground. As far as is known now, a festival guest laid down on canvas-covered trailer, where he fell asleep. A power generator was also located underneath the cover and running, filling the space between trailer and canvas with poisonous carbon monoxide. As it appears, the person on the trailer was breathing in this gas and consequently died. After approx. two hours, the friends of the deceased went looking and discovered the lifeless body under the canvas on the trailer. Emergency services and doctor were called immediately, but couldn‘t successfully resuscitate the person. The State Attorney has started investigations. Triest uiteraard maar wel Darwin-Award waardig. Toch een beetje het gevolg van de alles-kan-alles-mag cultuur op wacken. Had het er afgelopen week toevallig nog met mijn vriendin over dat zaken als generatoren en muziekinstallaties die niet groot genoeg kunnen zijn op de camping wel eens een halt mogen worden toegeroepen. Die zaken zijn echt niet nodig. Als je 's avonds licht in je partytent wilt hebben kan dat prima met een flinke extra accu (Kost vermoedelijk nog minder dan een generator) en energievriendelijke ledverlichting. Nadeel is dat alleen dat je je meegesleurde koelkast niet aan de praat krijgt en je dus geen koud bier op de camping hebt. Wat dat betreft is het dan voor sommige mensen even 3 dagen afzien. Ik vond het een ware verademing dat ik in een uithoek op 50 meter van een oprit naar de camping-area stond en dat het een enorm rustig deel van de camping was. Betrekkelijk weinig generatoren en herrie. Wel wat muziek her en der maar gewoon de autoradio aan op een acceptabel volume. Dit jaar voor het eerst 's morgens bij het ontwaken de wind horen waaien ontwaken wat volgeltjes horen fluiten. Zelfs nog wat vleermuizen gespot. Volgend jaar gaat deze jongen weer een paar dagel later weg dan hij in voorgaande jaren deed. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Hierbij nog wat foto's!! Volbeat Sacred Reich Sanctuary Kamelot Overkill In Flames Napalm Death Testament Scorpions Machine Head De rest is te vinden op mijn website http://www.metal-experience.com onder Photos --> Festivals --> Wacken 2012 |
|
Snap niet wat mensen met dit festival hebben, ik vond het weer afgrijselijk. Zowel publiek als lineup. Maar was gelukkig aan het werk dus van het laatste niet veel meegemaakt, behalve dat je die pauperbands van de mainstage soms ook bij de merchandise kon horen. Aura Noir en Ministry waren tof, Nasum was een aanfluiting. Spoken word van Henry Rollins was ook wel leuk. |
|
En dan toch je gezicht daar laten zien. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Amen! Het was dit jaar wel heel evident dat de organisatie schijt aan haar bezoekers heeft. Er was ook duidelijk bespaard op de line up want het verkoopt toch al uit voordat die uberhaupt bekend is. Met headliners als deze zou een Nederlands festival nog geen 6000 bezoekers trekken; Scorpions, Machine Head, Volbeat.... butzooi!!! Als bezoeker zou ik de eerste dag waarschijnlijk al vertrokken zijn. Was blij dat we in een grotendeels afgesloten tent aan het werk waren want het gehele terrein was onbegaanbaar door alle modder, zelfs in de tentstages stond de boel onder water. Aura Noir was inderdaad de moeite waard. Gehenna niet! Wat een aanfluiting was dat. Ook jammer dat Dodheimsgard vast zat op de snelweg... niet gezien dus. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Masochist! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
De discussie goed / slecht programma is afhankelijk van persoonlijke voorkeur dus die ga ik verder niet aan. Programma bevatte voor mij in elk geval voldoende interessante bands. Wat mij persoolijk altijd meer tegenvalt is de metalmarkt. Elk jaar weer de standaard standhouders met zelfde troep en prullaria. (Ja, ik weet het. Dat is ook smaakgebonden.) Het weer is helaas iets waar niemand invloed op heeft. Hoe je er mee omgaat is wel iets waar je zelf invloed op hebt. Een paar flinke buien, meer was het eigenlijk niet dus zelf ben ik niet echt extreem nat geworden. Op een nat veld doen goede schoenen / laarzen en een poncho toch echt wonderen en zolang je voeten droog zijn is het eigenlijk best te doen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Tenzij je terug komt van het dorp, je je afvraagt waarom er toch zoveel mensen staan waar jij moet zijn om tot de conclusie te komen dat je tent en die van 1 van je vrienden in een bak water staan XD Praise all that is unholy voor hardshell koffers!!! Black seeds of bunny! |
|
Welke camping stonden jullie? De delen dichter bij het festival liggen het laagst en daar zal het water zich uiteraard ophopen. Daarom vond ik het ook prima dat we wat verder moesten lopen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Huh, op de site van Wacken staat dat 1 van die gasten een motorongeluk had gehad en ze daarom niet konden spelen Wij maar wachten daar in die tent..... Verder heb ik het er prima naar m'n zin gehad. Inderdaad een goed paar laarzen en geen last van de blubber. Ons plekje was rustig en vrijwel blubberloos. Prima vermaakt!! Oh en Moonspell was voor mij echt het meest geniale optreden van het festival. Super mooi!!! |
|
quote: Dat zal wel kloppen dan... de omroeper in de tent was dan ook niet al te goed te verstaan. Zwaar klote was het iig wel aangezien ik maar drie bands wou gaan zien en DHG daar 1 van was. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Mooi is dat hè? Verschillende landen, verschillende voorkeuren. Nederland en Duitsland liggen wat dat betreft mijlenver uit elkaar. Scheelt natuurlijk ook dat Duitsland een veel groter land is met veel meer verschillende soorten muziekliefhebbers. Hier in Nederland heerst (vind ik) nog altijd een redelijk stugge death metal-cultuur als het om metal gaat. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Camping H... En die lag wel hoger, maar we werden door de stewards gedwongen op een plek op te zetten die dan weer net iets lager lag... In de eerste instantie leek er niks aan de hand te zijn (eerdere regenbuien perfect overleefd), maar als er opeens 50 liter/m2 op 1 1/2 uur naar beneden komt, dan ben je toch echt de lul als de grond al verzadigd is [Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 06-08-2012 18:04] Black seeds of bunny! |
|
quote: Jullie hadden ook wel een kutplek ook. Sowieso wil je bij regen niet op het laagstgelegen gedeelte van een stuk land zitten. Maar camping C en D liggen relatief juist wat lager dan de rest van de campings, maar wij hadden alleen een paar kleine plasjes rondom onze tenten. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |