IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Wacken 2012 Vorige pagina | Volgende pagina
Sjon
Usericon van Sjon
Posted 17-07-2012 16:49 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

Ik denk niet dat ik het kamperen ga missen op wacken

Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 17-07-2012 17:36 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Which reminds me, ik moet niet vergeten het lek in mijn luchtbed op te spore. Anders wordt het weer, net als met Extremefest, in de auto slapen (als slapen er van komt heet dat...)

Black seeds of bunny!

Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 17-07-2012 21:23 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Ook weer aanwezig; overdag op de Metal Market, 's avonds wat bandjes kijkend; Gehenna, DHG, Aura Noir en Djerv hoop ik sowieso mee te kunnen pakken. De headliners hebben ze dit jaar op bespaard lijkt het wel... zou ik ook doen als het sowieso al uitverkoopt.

Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...

cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 17-07-2012 23:38 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Gehenna... ik ben stiekem een beetje jaloers

Faustian Spirit of the Earth

Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 18-07-2012 0:28 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Ook zeer blij dat ik die band nog eens te zien krijg. Vrijdagavond zit je goed op Wacken wat betreft black metal met achtereenvolgens Gehenna, Dodheimsgard en een uurtje later rond 01:00 Aura Noir. Ik zal hier wel laten weten hoe het was.

cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 18-07-2012 18:24 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Stel je voor dat Gehenna enkel songs zou spelen van hun 'Spell' platen

Faustian Spirit of the Earth

Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 18-07-2012 21:25 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Dan zou ik helemaal doordraaien... maar helaas zijn de berichten van hun shows de afgelopen jaren niet al te best; bijna alleen maar nummers van de laatste twee platen, geen keys... zo'n beetje het tegenovergestelde van wat ik wil. In tijden niet zo niewschierig geweest naar wat een band gaat doen iig.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 24-07-2012 8:43 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

JGelissen zei: Ik heb nog enkele kaartjes voor Wacken Open Air ter beschikking. Deze zijn los verkrijgbaar of in combinatie met een busreis (www.metalbus.nl. Neem voor meer informatie of vragen contact op via info@blacklabelsupport.nl

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 24-07-2012 8:45 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

NotYourBitch
Usericon van NotYourBitch
Posted 24-07-2012 16:14 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

Vervoer gezocht voor een lieve en leuke meid uit Arnhem!! Wie o wie heeft er nog plek over?

[Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 26-07-2012 14:06]

=)

NotYourBitch
Posted 26-07-2012 18:23 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

=)

HubbyMe
Usericon van HubbyMe
Posted 26-07-2012 18:34 by HubbyMe Wijzig reactieProfiel van HubbyMeQuote dit bericht

Sorry, maar wij zitten al helemaal volgeboekt

Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 26-07-2012 21:10 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2012 16:14 schreef NotYourBitch het volgende:
Vervoer gezocht voor een lieve en leuke meid uit Arnhem!! Wie o wie heeft er nog plek over?

Ben je verhuisd?

NotYourBitch
Posted 26-07-2012 22:28 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2012 21:10 schreef Forever After het volgende:
Ben je verhuisd?

Ik ben lief en leuk ja. Dank je!
Maar ja ik ben verhuisd van Amsterdam naar Haarlem sinds mei.

[Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 27-07-2012 18:08]

=)

xxs
Usericon van xxs
Posted 29-07-2012 0:15 by xxs Wijzig reactieProfiel van xxsQuote dit bericht

Voor iedereen die vroeg naar wacken wil gaan dit jaar.
Lees dit eerst even:

Dear Metalheads,

due to the actual weather situation (partial more than 50 liter/m² rain in one hour) we have a special request to you:

DUE TO THE HEAVY RAIN AN EARLY ARRIVAL IS NOT POSSIBLE BEFORE TUESDAY, 31ST OF JULY - THE SAME GOES FOR PEOPLE TRAVELLING WITHOUT OWN VEHICLE. IF POSSIBLE PLEASE TRAVEL BY BUS AND TRAIN WICH ENSURE A COMFORTABLE AND SAFE ARRIVAL.

The grounds are completely soaked at the moment and CAN’T be frequented by automobiles. Unfortunately, more rain is announced for this weekend.

The whole team is working at full speed at the dewatering and preparation of the grounds, to enable the camping at the automobiles and to afford you the best possible camping grounds. The weather outlook for the festival time is better, but every day counts to get the grounds dry, so that they will sustain the festival time, which is of-course in everyone's interest. But this contains, that the campgrounds have to be blank as long as possible and that they can’t be frequented by car or foot.

We hope and request your cooperation and we are sure that you will understand and support us, to make the W:O:A the most awesome metal party of the year again.
Otherwise we would probably unfortunately be forced to separate camping and parking!

Lalalalala *Geld!

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 29-07-2012 0:26 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Nou, lekker dan weer.
Nog een keer zo'n natte klerezooi als een paar jaar terug.

Maandag nog maar even naar nieuwe kisten en / of regenlaarzen op jacht gaan.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Gerardfoto@zwaremeta
Usericon van Gerardfoto@zwaremeta
Posted 30-07-2012 23:01 by Gerardfoto@zwaremeta (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Gerardfoto@zwaremetaQuote dit berichthttp://www.G-visions.nl

quote:
Op 26 juli 2012 22:28 schreef NotYourBitch het volgende:
Ik ben lief en leuk ja. Dank je!
Maar ja ik ben verhuisd van Amsterdam naar Haarlem sinds mei.

Hoi notyourbitch ik heb nog wel een plekje vrij dus laat maar iets weten .

Silence
Usericon van Silence
Posted 30-07-2012 23:04 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Volgens mij las ik eergisteren dat ze voorzien was, reken er dus niet op.

Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 30-07-2012 23:13 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

zij wel, maar ze heeft volgens mij nog niks voor die vriendin in de buurt van Arnhem ofzoiets

Black seeds of bunny!

Gerardfoto@zwaremeta
Usericon van Gerardfoto@zwaremeta
Posted 30-07-2012 23:24 by Gerardfoto@zwaremeta (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Gerardfoto@zwaremetaQuote dit berichthttp://www.G-visions.nl

Arnhem ligt op de route maar Haarlem niet.

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 31-07-2012 11:43 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Op facebook lees ik net dat er weer 2 tickets over zijn. Iemand hier belangstelling?

Boeiender

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 31-07-2012 13:09 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Zo maar eens een beetje zooi in gaan pakken.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 31-07-2012 14:26 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Update Anreise- und Campinginfos:
31.07.12 14:07 - Alter: 12 Minuten
- Von: WackenHelge

Nachdem es auch heute Nacht wieder geregnet hat, bitten wir euch möglichst mit Bus und Bahn anzureisen – alle Infos zu den attraktiven Angeboten findet ihr unter anreise.wacken.com – und folgende Hinweise zu beachten:

- Manche Flächen können nicht mit dem Auto befahren werden, daher müssen wir in Teilbereichen Parken und Camping trennen. Wir versuchen die Wege für euch möglichst kurz zu halten.
- Fahrt auf den nassen Flächen besonnen und vorausschauend und befolgt unbedingt die Anweisungen der Stewards.
- Bitte habt Verständnis falls es einmal zu längeren Wartezeiten kommt, die genutzten Einfahrten müssen häufiger gewechselt werden.
- Bitte UNTERLASST ALLE UNNÖTIGEN FAHRTEN auf und vom Gelände!

Danke für eure Kooperation!

Het wordt weer zo'n jaar, ja?

*Flashback*

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 31-07-2012 16:12 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

2007?

Toen was het ook een drama in het begin van de week.

Boeiender

Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 31-07-2012 17:04 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Zo blij dat ik niet hoef te kamperen daar!

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com