|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Haha ik vind het geniaal ! Ik, Wil Schuurman |
|
ik vind het eigenlijk maar een saai spel Trieste gast |
|
niemand zin in een dueltje met mij ? Ik, Wil Schuurman |
|
ik moet zeggen dat dit best een amusant spelletje is hoor, zeker tegen vrienden. |
|
Ik speel meestal in extreme-games of in trench wars (veel elim) maar helaas geen kabel in de vakantie, dus tijdelijk niet ow ja ik ben momenteel lid van de UNOX squad www.unox.8k.com [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 24-12-2002 20:09] |
|
man, lol. Ik vlieg alleen maar een beetje rond en probeer zo nu en dan iemand neer te schieten met zo'n normale kogel. Meer doe ik niet |
|
wordt het trouwens niet weer eens tijd voor wat Unreal Tournament?? |
|
ik vind dit wel een grappig spel. |
|
quote: Doe ik ook, maar ik word ook heel vaak neergekanld, andere doodmaken lukt me maar niet |
|
Ik ga het ook maar even downloaden, wil wel s weten wat jullie aan het spelen zijn. En verveel me toch de tyfus dus "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
ligt het aan mij of ben i kde enige die dit spel niet aan de praat krijgt hij lult steerds over een passwoord of een profile weet ik veel rotzooi Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ik weet t nog niet, hij doet wel heel alng om het spel te downen, zit pas op 35% "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
VOor het spelen even view ---> profiles en een profieletje aanmaken en het knallen kan beginnen ! Ik zie jullie daar wel... iemand zin in een dueltje in trench wars ? Ik, Wil Schuurman |
|
quote: hehe ja ik wel Ik kan er geen drol van, hoe heet je daar? ik ben gewoon sorpresa "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
ik vind chaos veel beter!! Maar orion, je moet eerst wel een profiel aan maken. Als je wilt spelen en een paar gegevens invoeren. |
|
Ik ga op Death Star iets spellen nu, wanna play? |
|
quote: toen was ik een film aan het kijken Hamster. Misschien vandaag nog. Je kan me altijd mailen |
|
Potje iemand ? (TW !) Ik, Wil Schuurman |
|
quote:is Snagger!! waar?? |
|
Ik maak effe arena aan "ZMduel" op trench wars ok ?! Ik, Wil Schuurman |
|
is goed. Ik ben absu. Ik kom eraan. |
|
quote:maar Trenchwares is toch een zone? hoe kan je daar nou een area op maken? |
|
Als je op trench wars zit moet je maar eens " ?arena " (incl. vraagteken) invoeren... dan zie je alle arena's etc (met page up / down kan je eruit kiezen) Met " ?go x " maak je een arena, waar X de naam is van de arena Ik, Wil Schuurman |
|
ok.. is goed. Ik zie het |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |