![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Haha ik vind het geniaal ! Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
ik vind het eigenlijk maar een saai spel Trieste gast ![]() |
|
niemand zin in een dueltje met mij ? Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
ik moet zeggen dat dit best een amusant spelletje is hoor, zeker tegen vrienden. ![]() |
|
Ik speel meestal in extreme-games of in trench wars (veel elim) maar helaas geen kabel in de vakantie, dus tijdelijk niet ![]() ow ja ik ben momenteel lid van de UNOX squad ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 24-12-2002 20:09] ![]() |
|
man, lol. Ik vlieg alleen maar een beetje rond en probeer zo nu en dan iemand neer te schieten met zo'n normale kogel. Meer doe ik niet ![]() ![]() |
|
wordt het trouwens niet weer eens tijd voor wat Unreal Tournament?? ![]() |
|
ik vind dit wel een grappig spel. ![]() ![]() |
|
quote: Doe ik ook, maar ik word ook heel vaak neergekanld, andere doodmaken lukt me maar niet ![]() ![]() |
|
Ik ga het ook maar even downloaden, wil wel s weten wat jullie aan het spelen zijn. En verveel me toch de tyfus dus ![]() "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
ligt het aan mij of ben i kde enige die dit spel niet aan de praat krijgt ![]() hij lult steerds over een passwoord of een profile weet ik veel rotzooi ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
Ik weet t nog niet, hij doet wel heel alng om het spel te downen, zit pas op 35% "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
VOor het spelen even view ---> profiles en een profieletje aanmaken en het knallen kan beginnen ! Ik zie jullie daar wel... iemand zin in een dueltje in trench wars ? Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
quote: hehe ja ik wel ![]() Ik kan er geen drol van, hoe heet je daar? ik ben gewoon sorpresa ![]() "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
ik vind chaos veel beter!! Maar orion, je moet eerst wel een profiel aan maken. Als je wilt spelen en een paar gegevens invoeren. ![]() ![]() |
|
Ik ga op Death Star iets spellen nu, wanna play? ![]() ![]() |
|
quote: toen was ik een film aan het kijken Hamster. Misschien vandaag nog. Je kan me altijd mailen ![]() ![]() |
|
Potje iemand ? (TW !) Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
quote:is Snagger!! waar?? ![]() ![]() |
|
Ik maak effe arena aan "ZMduel" op trench wars ok ?! Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
is goed. Ik ben absu. Ik kom eraan. ![]() |
|
quote:maar Trenchwares is toch een zone? hoe kan je daar nou een area op maken? ![]() |
|
Als je op trench wars zit moet je maar eens " ?arena " (incl. vraagteken) invoeren... dan zie je alle arena's etc (met page up / down kan je eruit kiezen) Met " ?go x " maak je een arena, waar X de naam is van de arena Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
ok.. is goed. Ik zie het ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |