IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Continuum 0.37 Vorige pagina | Volgende pagina
Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 24-12-2002 16:24 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Haha ik vind het geniaal !


Ik, Wil Schuurman


Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 24-12-2002 16:26 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

ik vind het eigenlijk maar een saai spel


Trieste gast


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 24-12-2002 16:27 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

niemand zin in een dueltje met mij ?


Ik, Wil Schuurman


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 24-12-2002 19:45 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

ik moet zeggen dat dit best een amusant spelletje is hoor, zeker tegen vrienden.


Fire
Usericon van Fire
Posted 24-12-2002 20:08 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

Ik speel meestal in extreme-games of in trench wars (veel elim)

maar helaas geen kabel in de vakantie, dus tijdelijk niet

ow ja ik ben momenteel lid van de UNOX squad www.unox.8k.com

[Dit bericht is gewijzigd door Fire op 24-12-2002 20:09]



Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 24-12-2002 20:31 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

man, lol. Ik vlieg alleen maar een beetje rond en probeer zo nu en dan iemand neer te schieten met zo'n normale kogel. Meer doe ik niet


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 24-12-2002 20:32 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

wordt het trouwens niet weer eens tijd voor wat Unreal Tournament??


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 24-12-2002 22:58 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

ik vind dit wel een grappig spel.


Fire
Usericon van Fire
Posted 25-12-2002 17:05 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 24 december 2002 20:31 schreef Bintmeister het volgende:
man, lol. Ik vlieg alleen maar een beetje rond en probeer zo nu en dan iemand neer te schieten met zo'n normale kogel. Meer doe ik niet
Het word leuker naarmnate je het meer speelt... Je weet dan hoe je ook je team kan helpen en punten scoren



Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 25-12-2002 17:09 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2002 20:31 schreef Bintmeister het volgende:
man, lol. Ik vlieg alleen maar een beetje rond en probeer zo nu en dan iemand neer te schieten met zo'n normale kogel. Meer doe ik niet

Doe ik ook, maar ik word ook heel vaak neergekanld, andere doodmaken lukt me maar niet


Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 25-12-2002 17:10 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

Ik ga het ook maar even downloaden, wil wel s weten wat jullie aan het spelen zijn. En verveel me toch de tyfus dus


"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


Orion
Usericon van Orion
Posted 25-12-2002 17:12 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

ligt het aan mij of ben i kde enige die dit spel niet aan de praat krijgt
hij lult steerds over een passwoord of een profile weet ik veel rotzooi


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 25-12-2002 17:14 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

Ik weet t nog niet, hij doet wel heel alng om het spel te downen, zit pas op 35%


"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 25-12-2002 17:53 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

VOor het spelen even view ---> profiles en een profieletje aanmaken en het knallen kan beginnen !

Ik zie jullie daar wel... iemand zin in een dueltje in trench wars ?


Ik, Wil Schuurman


Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 25-12-2002 18:35 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

quote:
Op 25 december 2002 17:53 schreef Snagger het volgende:
VOor het spelen even view ---> profiles en een profieletje aanmaken en het knallen kan beginnen !

Ik zie jullie daar wel... iemand zin in een dueltje in trench wars ?


hehe ja ik wel
Ik kan er geen drol van, hoe heet je daar? ik ben gewoon sorpresa


"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 25-12-2002 19:01 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

ik vind chaos veel beter!!
Maar orion, je moet eerst wel een profiel aan maken. Als je wilt spelen en een paar gegevens invoeren.



Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 25-12-2002 21:58 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Ik ga op Death Star iets spellen nu, wanna play?


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 26-12-2002 10:40 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2002 21:58 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Ik ga op Death Star iets spellen nu, wanna play?

toen was ik een film aan het kijken Hamster.
Misschien vandaag nog.
Je kan me altijd mailen


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 26-12-2002 11:10 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Potje iemand ? (TW !)


Ik, Wil Schuurman


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 26-12-2002 11:25 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 26 december 2002 11:10 schreef Snagger het volgende:
Potje iemand ? (TW !)
is Snagger!!
waar??



Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 26-12-2002 11:34 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Ik maak effe arena aan "ZMduel" op trench wars ok ?!


Ik, Wil Schuurman


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 26-12-2002 11:37 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

is goed.
Ik ben absu.
Ik kom eraan.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 26-12-2002 11:45 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 26 december 2002 11:34 schreef Snagger het volgende:
Ik maak effe arena aan "ZMduel" op trench wars ok ?!
maar Trenchwares is toch een zone?
hoe kan je daar nou een area op maken?


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 26-12-2002 12:01 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Als je op trench wars zit moet je maar eens " ?arena " (incl. vraagteken) invoeren... dan zie je alle arena's etc (met page up / down kan je eruit kiezen)

Met " ?go x " maak je een arena, waar X de naam is van de arena


Ik, Wil Schuurman


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 26-12-2002 12:05 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

ok..
is goed. Ik zie het


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen