|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
mijn naam is Fire_ZM |
|
de mijne Bint |
|
die mensen die attachen zijn zo zielig. Dan kan je makkelijk alles winnen. Sjit. |
|
Dat connecten is wel handig als je connect bij een betere speler dan jij zelf bent, maar het is wel minder leuk aangezien je niet zelf kan beslissen wat je doet. (en het zijn natuurlijk mietjes die connecten... ) Nog een vraagje: Als ik sommige zelfde soorten schepen neer schiet met een zelfde soort kogel (en zelfde soort schip) gaat er wel eens eentje niet kapot. Komt dit door lag, slecht schieten of schild/armour? Als het het antwoord schild/armour is: hoe kan je dit activeren en/of hoe kom je er aan? Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
hahaha echt een lache spel! EN VERSLAVEND! www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: Wat dacht je van Repel. Dan zijn ze in een keer weg. Heeft ook zin, bij de betere spelers |
|
Trench wars.. niemand ? Ik, Wil Schuurman |
|
Ik zit de hele tijd in chaos!! Is er iemand hier die zichzelf x-hail noemt? Ik kom anders wel even kijken bij trench wars. |
|
Jeps.. ik zit in arena 5 Ik, Wil Schuurman |
|
je verliet de area net. |
|
jeps.. even genoeg gecontinuumd.. Hee, zullen we eens een ZM tournamentje houden (dwz: afspreken met alle TW-ers in arena ZM ofzo..) Ik, Wil Schuurman |
|
ik moest weg. ik vind het goed. Of met een groupje andere afknallen |
|
Ik stop weer een tijd ja.. kan geen schip meer zien, en mot nou effe 't durp in Ik, Wil Schuurman |
|
quote:post maar als je terug ben |
|
Back in da house als je wil weten waar; (trenchwar) ?find dargull and the server will tell... |
|
gaan we nog een zm icon maken? |
|
Rasputin_tmm, komt er nog een ZM arena ook dan?? hoe groot mag zo'n icon zijn, en hoe moet je m uploaden?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote:dit hier. Maar ik ga effkes spelen. |
|
OK allemaal op arena "ZM" op trenchwars Hoe kom je daar... type in een willekeurige arena ?go ZM dan ben de er.. Ik, Wil Schuurman |
|
hahahaaaaaaaaaa Cloackers heerschen |
|
hehe En javalins zuigen Ik, Wil Schuurman |
|
whimps |
|
quote: ach bij jav-battles zijn ze wel leuk *BOEM, BOEM, BOEM* |
|
In de elim wel, waagde me er gisteren nog aan. Jav - elim. Oei. Ik hield het niet lang vol Ik, Wil Schuurman |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |