|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
daar kom je niet doorheen.. maarja.. warbird zijn mijn favoriet.. shoot to kill zeg maar Ik, Wil Schuurman |
|
ik ga nog even in de zm arae ok? |
|
nu weer wel Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
ik kom ook wel effe Ik, Wil Schuurman |
|
typ in ?chat=ZM dan typ je ?chat en dan kun je zien wie er in de chat zitten.... je kunt in die chat praten door alles wat je wilt zeggen te beginnen met een ; de tekst wordt dan rood |
|
Ha, geinig spel, doet me een beetje aan de ouwe shoot-em-ups van de Atari en Amiga denken, maar dan moeilijker.. iedereen had wel erg snel door dat ik dit nog niet veel eerder heb gedaan The only measure of reality is nature. When people defy nature, whether through technology, insane religions, or misguided ideologies, they only increase the eventual suffering that will inevitably result. - Jesus |
|
het is zeer gaaf, maar bij trenchwars had je me wel vaker. Maarja dan zit je in groepen en is het niet individueel meer. |
|
iemand nog playen? |
|
quote: i'm coming... prepare to die! |
|
ik was net aan het vreten! Waar zit je? ah stuur maar een bericht ofzo! ik ben bezig! |
|
hoe maak je nou zo een banner aan? ik wil wel een Nederlandse vlag hebben. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |