|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik word steeds in spectator mode gegooid vanwege packetloss . Waar slaat dit op? |
|
anyone? |
|
Ik snap geen flikker van dat hele spel, wat is nou de bedoeling, gewoon een beetje doelloos rondzweven en anderen met een schot met de grond gelijk maken?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
dat doe ik wel altijd ja Maar ik ben erachter gekomen dat er 2 teams zijn, dus je moet wel ff opletten wie je neerknalt |
|
je kan je eigen team niet rechtstreeks neerknallen maar met de bomontploffingen wel Als ik in Enschede zit dan kom ik wel weer op SupSpace |
|
Wat is 'lag' nou weer? Als we is een keer met veel mensen zijn. Gewoon een zm arena maken. Of in een team tegen anderen |
|
quote: Lag betekend de vertraging die je hebt als je een spel on-line speelt.. Hoe groter de lag, hoe meer vertraging (dus hoe schokkeriger het loopt, etc.). 11.45: restate my assumptions |
|
Is er nog iemand die nog gaat spelen? |
|
Ik speel dit spelletje al 1,5 jaar. Ik stam nog uit de tijd dat het Subspace heette. Trench Wars is de leukste, snelste, en grootste zone om op te spelen. Misschien leuk om een chat kanaal er op te zetten... ?chat=ZM en dan kan je met de mensen op dat kanaal chatten door ; voor je bericht te zetten. Om te zien wie er in op het kanaal zitten typ ?chat Je kan ook een eigen zone creƫren. Typ dan ?go ZM je kan ook ?go #ZM doen, dan zien de andere mensen de zone niet in de lijst staan. Als je verder nog vragen hebt, vraag maar raak, ik speel het al ff |
|
|
|
joah... haha.. Heavy Metal Hell Squad ofzo... goaf ! Ik, Wil Schuurman |
|
Ja en dan de ZM banner omzetten naar een Continuum banner van 12X8 px haha, nee maar zouden we best kunnen doen, als er een hoop mensen mee willen doen. |
|
quote: Bah DeathStarBattle is veel toffer, gavere basis, en tenminste niet in 1 schot dood 'I think therefore I am, I think' -Nordom the Modron |
|
dat je met een schot dood bent is juist wat trench wars snel maakt, je moet een goeie aim hebben wil je daar goed worden, niet erg goed een beetje gerichte bommen regen kunnen afvuren, en daar kan je dacht ik ook attachen aan alle schepen. Das ook niet echt leuk meer |
|
ik vind het vlaggen in eg ook erg goed! maar ik ga mijn huidige squad niet verlaten. |
|
quote: Speel je ook leagues? |
|
quote:We proberen soms wel een SD te krijgen, maar meestal voor de lol en binnen de squad is er een WK een competitie dus |
|
quote: Leagues zijn echt leuk om te spelen. Ik heb ze vroeger veel gespeeld. Maar ik speel niet zo intensief meer, ben me aim ook beetje kwijt enzo. |
|
Ik ga nu een potje elim in tw spelen (?go elim) |
|
Ok, mijn nickname is Rasputin_tmm Frietzak = Frietbal??? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Is wel een geinig spelletje Mijn naam daar is Vuurgloed. Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
aargh echt ? Ik zag net vuurgloed haha, ik dacht, da's typisch zo'n metal-op-subspace maar ben toch maar weggegaan Ik, Wil Schuurman |
|
Haha, hhm ja ik heersch. Wat is jouw naam daar dan? Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
Slayer SS Ik, Wil Schuurman |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |