|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Dit festival kwam ik tegen op internet. Er gaat dus weer een poging ondernomen worden om een meerdaags metalfestival op te zetten in ons land. Goed initiatief als je het mij vraagt! FORCES OF METAL FESTIVAL 8 & 9 juni 2012 E3-strand, Eersel Website: http://www.forcesofmetal.com De eerste namen: Manowar Crashdïet Symfonia Kamelot Chrome Division Crashdïet Dark Funeral Edguy Steelheart The Poodles Draconian Jettblack Rock Sugar Saint Deamon Susperia Pink Cream 69 Wolf Virgin Snatch Samael Týr Arthorn Powerstone In oktober gaat de voorverkoop van start. Een dagkaart zal de eerste maanden 65 euro kosten en een tweedagenkaart (inclusief camping) 99 euro. Vanaf 1 januari gelden de prijzen die we kennen van bijvoorbeeld Bospop 2010: 75 euro voor een dagticket en 120 euro voor een tweedagenkaart. [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 15-10-2011 15:22] |
|
Kamelot! Crashdïet Dark Funeral Edguy Steelheart! . Prijzen zijn wel een beetje erg over de top.. =) |
|
Wat een episch pauperfestival met kutnamen. Maar ach, ieder z'n ding. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Wacht maar tot de eerste kiddycore band bekend gemaakt worden, eens kijken of je dan nog de zelfde mening hebt........ Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Wetness me! Dan moeten ze voor mij een Despised Icon reunie gaan verzorgen, want voor minder dan dat flap ik geen 120 pleuro's voor 2 dagen. Ik begrijp dat die BTW verhoging een bitch is, maar deze prijs klopt vooralsnog niet. Daar kan natuurlijk verandering in komen, maar ik ga, als ik deze voorlopige line-up aan ouwelullenshit zie, vooralsnog niet naar dit festival. Wel leuk dat er een nieuw festival in NL bij is, dat wel. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Sorry maar dit zijn geen ouwe lullen band hoor, maar goed eerst word er geklaagd dat er geen meerdaagse festivals meer zijn, wordt er iets op poten gezet is het weer niet goei. Schiet mij maar lek Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Ik wacht wel even wat meer bands en info af. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
zeker, maar lekker in de buurt, dus dat is wel een goede zaak. |
|
Vind die line-up niet zo bijzonder op Chrome Division na. |
|
Hetzelfde, maar dan op Dark Funeral na. |
|
quote: Nog niet zoveel bijzonders idd. En duuuuuuuuuuur |
|
quote: Je bent zelf een epische pauper met een kutnaam. |
|
quote: +1 En ik snap dat gezeik over de prijs niet. Die valt namelijk best mee. Nog nooit naar GMM of Bospop ofzo geweest zeker? Daar betaal(de) je ook zo 75 euro voor een dagkaart. En dan moet je er nu ook nog rekening houden met het feit dat de btw nu 19% is ipv 6%. |
|
quote:Met 6% BTW zouden de dagkaarten 67 euro geweest zijn, wat mij betreft nog steeds veel te duur in vergelijking met wat er staat. Of er moeten opeens nog 20 namen per dag bijkomen ofzo |
|
Wie organiseert dit eigenlijk? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Geen idee wie dit organiseert. Maar de early bird tickets zijn 99 euro voor 2 dagen. Als je dat omrekent is het dus maar weinig duurder dan bijvoorbeeld Fortarock. En met camping erbij. Dus opzich denk ik dat dit een beetje de minimumprijs is in Nederland die ze moeten vragen om uit de kosten te kunnen komen. |
|
Manowar is blijkbaar bevestigd. |
|
Dan hoeft het voor mij al niet meer maar ik hoop tog dat het een blijvertje word. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Goedkoper zelfs dan de laatste edities van Waldrock. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Gewoon standaard geblaat dat "te duur" en "kutprogramma". En dan moet je kijken wie er het dranghek voor het podium staan te swaffelen. :') |
|
Wellicht vergeten mensen ook nog dat je voor een festival ergens buitenaf ook nog wat meer zaken moet regelen (Lees: inhuren) dan wanneer je een aantal bands in een zaal laat spelen die al is voorzien van bijna alle gemakken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
En anders gaan ze toch niet... Wacht zelf nog effe tot er meer bands bekend zijn. En bij voorkeur ook nog een dagindeling. |
|
Manowar! |
|
Haha Manowar dit laat ik lekker aan mij voorbij gaan....... Brand Urtyp, het Ultieme Pilsener bier |
|
Mooie kans om ze relatief goedkoop toch een keer live te zien anders. Gelijk maar effe het volledige lijstje tot nu toe van de website: Manowar Kamelot Edguy Steelheart Rock Sugar Draconian The Poodles Dark Funeral Saint Deamon Crashdïet Jettblack Symfonia [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 19-09-2011 17:53] |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |