|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Een echt bratwurst und heffy mettul festival. Not for me... Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
+ Susperia + Pink Cream 69 + Wolf + Virgin Snatch + Samael + Týr + Arthorn + Powerstone |
|
Helaas ook veel bands waar ik weinig mee kan of zelfs nog nooit van gehoord heb. Even afwachten nog dus. |
|
Pink Cream 69 Samael [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 05-10-2011 16:07] =) |
|
De prijs mag dan wellicht logisch zijn, maar men kan het alsnog gewoon te veel vinden voor de bands die je ervoor krijgt. 's Ook een beetje persoonlijk hè. Ik zal hier overigens ook niet te vinden zijn, totaal oninteressante lineup. |
|
Prachtige line up, waarschijnlijk wel aanwezig |
|
En jawel, als je bij de eerste 5000 kopers zit kan je een auto winnen |
|
dit zijn ook de 'special' prices? Kaartje op laten sturen voor 7 euro, geen andere mogelijkheid. Fijn |
|
|
|
Binnenkort tweede headliner en nieuwe namen! |
|
Dat schijnt Twisted Sister te zijn... nog een reden om hier ver vandaan te blijven. Op zich leuk dat er een nieuw metalfestival bij is in Nederland, toffe locatie ook... maar veel te Duits voor mij. Ik blijf hopen op een meerdaags festival met extreme bands. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Haha, ja joh! Aan de tot nu toe bevestigde namen zou je ook denken dat het door een Duitser wordt georganiseerd |
|
Als nou ook Grave Digger komt en ze verkopen er braadworst... |
|
Dus hieruit kan ik concluderen dat er nog geen 5000 tickets verkocht zijn? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
op een hele enkele naam na, een bagger line up, en veel te duur. |
|
Zeer waarschijnlijk wel aanwezig. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Bakkesloos ga je dan iig niet tegenkomen. En verder: quote: |
|
Begin volgende week nieuwe namen! |
|
En meer auto's! |
|
En meer bratwurst |
|
Haha, wat is dit in godsnaam? Die regels op de site zijn ook hilarisch, het gaat steeds maar over kinderen meenemen en ophalen en weet ik het. Weet iemand vanuit welke organisatie dit festival is opgezet? |
|
lekker veel kritiek krijgt dit festival... laten we blij zijn dat er mensen zijn die weer eens een metal festival op willen zetten in ons land. |
|
quote: Hmm. Lijkt me gezien de bands een uitstekende handreiking richting de doelgroep eigenlijk. Boeiender |
|
quote: Lijkt me eerder dat de klein kinderen opa en oma bij Manowar af zetten anders Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |