|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Het zal me niks verbazen als het alsnog afgeblazen wordt. Denk ook niet dat ik erheen ga. Darconian leek me iig wel leuk, maar die zitten op dit moment zonder zangeres. |
|
Ook Twisted Sister nu van de bill gehaald... ben benieuwd wie hen en Manowar gaan vervangen. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
quote:Heels of Steel? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Van een ander forum: De namen van Twisted Sister en Where Angels Suffer staan inmiddels ook niet meer op de website van Forces Of Metal vermeld. Volgens de organisatie hebben die twee acts echter niet afgezegd, maar heeft hun management gevraagd om de namen voorlopig van de affiche te halen, zolang het dispuut met Manowar loopt. |
|
Forces Of Metal laat op de officiële Facebook-pagina weten dat Kamelot niet aanwezig zal zijn, zoals eerder door muziekwebsite Metalfan.nl werd gemeld. 'Helaas heeft het management in opdracht van Kamelot zelf besloten om niet meer op te treden op ons festival, wat wij betreuren maar waar wij wel begrip voor hebben.' Ook het optreden van Symfonia zal geen doorgang vinden. De Finse band is in december 2011 opgeheven. De oprichter en voormalig Stratovarius-gitarist Timo Tolkki heeft het bericht bevestigd op zijn Facebook-pagina. Ook is de officiële bandwebsite aangepast naar een rood scherm met de tekst 'the key to the universe is love'. Forces Of Metal kwam eerder in het nieuws wegens het afvallen van Manowar, Twisted Sister en Where Angels Suffer wegens het niet nakomen van contractuele verplichtingen. 'Wanneer een headliner als Manowar afhaakt, krijgt men een sneeuwbal effect', aldus de organisatie op Facebook. |
|
quote: Wat maakt het nou uit dat het management van Kamelot niet optreedt? |
|
Net zo weinig als dat Kamelot niet optreedt. |
|
quote: Niet dat ik huil om het gerommel van dit festival maar toch. |
|
Het is meer vanwege Kamelot dan het festival. Die band kan mij niet boeien. Zou op zich wel jammer zijn als het festival in de puin draait. Het is nou niet dat we in ons land omkomen in de 'grote' metalfestivals. |
|
Nee precies maar wel jammer aangezien de opzet best goed is/was. |
|
Faal is geboekt, lef hoor |
|
eigenlijk wel, want een dergelijke doomband boeken voor een festival op een strand vind ik inderdaad wel durven :p |
|
En ook nog tussen allemaal vrolijke powermetal |
|
Het is nog wachten op een formeel statement van de organisatie zelf, maar de mensen die al een ticket hebben gekocht hebben inmiddels bericht gekregen dat het festival definitief niet doorgaat. |
|
Weet niet of het het officiele statement is, maar dit las ik ergens: quote: |
|
Denk ook niet dat ze het volgend jaar nog eens zullen proberen. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: moeilijk in te schatten... Over Into The Grave werd vooraf ook lacherig gedaan 2 jaar geleden en met 'zie je nou wel' gereageerd toen het allemaal niet doorging, 1 jaar later had men echter wel een heel leuk festival georganiseerd |
|
Into The Grave had aanvankelijk niet zoveel kosten gemaakt als dit festival waarschijnlijk heeft gedaan. Al die bands annuleren zal ook nog wel enige kosten met zich meebrengen denk ik. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Jammer, maar niet zo verrassend. De manier waarop alles ging vanaf het begin, kwam nou niet echt profi over. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina |