IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : 8 & 9 juni Forces of Metal festival, E3-strand Eersel Vorige pagina | Volgende pagina
MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 08-11-2011 7:51 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 8 november 2011 7:49 schreef nark het volgende:
Lijkt me eerder dat de klein kinderen opa en oma bij Manowar af zetten anders

Daar heb je een .

Boeiender

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 08-11-2011 15:03 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2011 23:48 schreef collision-tammi het volgende:
lekker veel kritiek krijgt dit festival... laten we blij zijn dat er mensen zijn die weer eens een metal festival op willen zetten in ons land.

Nu nog goeie bands...

Brent_
Usericon van Brent_
Posted 08-11-2011 16:42 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Het is gericht op een compleet andere doelgroep waarvan er maar weinig op ZM zitten. Ook maar een topic openen om te zeiken over het feit dat de kraampjes tijdens de libelle zomerweek niet interessant zijn dan maar?

Mijn ding is het ook verre van maar ik hoop het beste voor de organisatie. Ziet er in de communicatie verder professioneel uit dus volgens mij hebben ze een prima idee met waar ze mee bezig zijn.

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 08-11-2011 16:53 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

precies, als Twister Sister komt ga ik denk ik wel even een kijkje nemen. Anders is 't voor mij niet interresant genoeg: ik wens de organisatie in ieder geval het beste!

Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 08-11-2011 17:16 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2011 16:42 schreef Brent_ het volgende:
Het is gericht op een compleet andere doelgroep waarvan er maar weinig op ZM zitten. Ook maar een topic openen om te zeiken over het feit dat de kraampjes tijdens de libelle zomerweek niet interessant zijn dan maar?

Mijn ding is het ook verre van maar ik hoop het beste voor de organisatie. Ziet er in de communicatie verder professioneel uit dus volgens mij hebben ze een prima idee met waar ze mee bezig zijn.

Ach ja, er zijn al genoeg festivalletjes met van die bandjes waarvan de zanger zijn drollen vanuit de kringspier probeert op te rochelen en waarbij men ook net zo goed wat gitaren in een weiland kan flikkeren om er een kudde koeien overheen te jagen. dus niks mis met het programma van FoM. Geeft tenminste eens wat variatie.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-11-2011 17:23 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Iedereen zeurt altijd over het gebrek aan variatie en de standaard bands die overal spelen.

Nu spelen er eens andere bands en blijkt opeens dat de zeurders gewoontediertjes zijn die het stiekem toch niet aankunnen als er van de gebruikelijke standaard wordt afgeweken.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Forever After
Fading to Black
Posted 08-11-2011 17:24 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Ze zeuren gewoon om te zeuren en staan bij ieder festival het dranghek te swaffelen.

Gebrek aan hobbies tussen de festivals door waarschijnlijk.

En bang uiteraard dat ze scenepoints verliezen als ze zeggen dat iets ok is.

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 08-11-2011 17:25]

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 09-11-2011 17:36 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

quote:
lekker veel kritiek krijgt dit festival... laten we blij zijn dat er mensen zijn die weer eens een metal festival op willen zetten in ons land.

Och, ze mogen van mij hoor, hoe meer zielen hoe meer vreugd, maar het is wel logisch dat er veel vragen ontstaan, of niet?

Forever After
Fading to Black
Posted 09-11-2011 17:38 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2011 17:36 schreef Deathwish het volgende:
Och, ze mogen van mij hoor, hoe meer zielen hoe meer vreugd, maar het is wel logisch dat er veel vragen ontstaan, of niet?

Dat zal niemand ontkennen, maar wat zie je in dit topic meer? Vragen of kritiek?

Het festival wordt al afgezeken voordat men echt weet wat het is, en dat is niet alleen om het programma.

Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 09-11-2011 17:43 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 8 november 2011 17:23 schreef XXL het volgende:
Iedereen zeurt altijd over het gebrek aan variatie en de standaard bands die overal spelen.

Nu spelen er eens andere bands en blijkt opeens dat de zeurders gewoontediertjes zijn die het stiekem toch niet aankunnen als er van de gebruikelijke standaard wordt afgeweken.

Deze line up vind jij afwijken van de gebruikelijke standaard? Het is of dit, of een Graspop (achtige) line up. Enorm gewaagd en origineel inderdaad!

Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...

faceless
Usericon van faceless
Posted 09-11-2011 22:45 by faceless Wijzig reactieProfiel van facelessQuote dit bericht

quote:

owh absoluut respect voor ze dat er weer wat geprobeert word.
of het wat word, tijd zal het leren.

maar persoonlijk vind ik het tot nu toe nog niet echt wat, zit wel wat bij tussen. maar verre van genoeg om er een ticket voor te kopen.
maar ik hoop dat het een succes word, en er een keer een editie bij zit die ik wel boeiend vind.

holysjit
Usericon van holysjit
Posted 09-11-2011 23:34 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Ik juich het alleen maar toe dat er nog festivals als deze worden georganiseerd. Hoewel het niet helemaal in mijn straatje ligt denk ik zeker wel dat er genoeg animo is voor een lineup als deze. Ik weet de gehele lineup al en vind het knap dat er een enorm gevarieerd aanbod aan bands staat.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 10-11-2011 9:29 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2011 23:34 schreef holysjit het volgende:
Ik juich het alleen maar toe dat er nog festivals als deze worden georganiseerd. Hoewel het niet helemaal in mijn straatje ligt denk ik zeker wel dat er genoeg animo is voor een lineup als deze. Ik weet de gehele lineup al en vind het knap dat er een enorm gevarieerd aanbod aan bands staat.

Een stuk of 5 boeiende bands per dag is voldoende voor mij zodat er tijd genoeg is voor bier, vreet en shopmomenten.

Ik heb een hekel aan heen en weer gevlieg tussen diverse podia om een maximaal aantal bands te zien.

Qua aanbod: ik zit sowieso niet in 1 hokje wat betreft muzikale voorkeur. Zodra een band lekker in het gehoor ligt en uitstraalt dat ze dat gene wat ze doen leuk vinden ben ik altijd wel bereid ze een kans te geven. En dat hoeft in mijn geval zelfs helemaal geen metal te zijn.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 10-11-2011 14:24 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Ieder z'n ding idd, zelf zit ik niet echt te wachten op bands als Manowar, Edguy en Kamelot.

Forever After
Fading to Black
Posted 10-11-2011 14:41 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Zou ik ook niet doen, het duurt nog even...

holysjit
Usericon van holysjit
Posted 15-11-2011 10:50 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

+ Twisted Sister
+ Where Angels Suffer
+ Sonata Artica
+ Manigance
+ Elvenking
+ Human Demaise
+ Achren
+ Grog

In december wordt er nog één naam toegevoegd!

metaaltje
Usericon van metaaltje
Posted 15-11-2011 11:02 by metaaltje Wijzig reactieProfiel van metaaltjeQuote dit bericht

dan komt Twisted Sister denk ook op Graspop.

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 15-11-2011 14:25 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

Mooi, dan weet ik nu helemaal zeker dat ik hier geen tijd, geld en energie aan hoef te verspillen...

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 15-11-2011 16:00 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2011 14:25 schreef Regeer het volgende:
Mooi, dan weet ik nu helemaal zeker dat ik hier geen tijd, geld en energie aan hoef te verspillen...

Nou inderdaad, paar eet en drinkpauzebands is leuk, maar deze organisatie denkt dat ik wel heel veel honger en dorst heb...

spelfout weggehaald...

DESTROYER
Usericon van DESTROYER
Posted 15-11-2011 18:25 by DESTROYER Wijzig reactieProfiel van DESTROYERQuote dit bericht

Zit genoeg voor me tussen, had alleen beter gisteren een ticket kunnen kopen..had ik kans gemaakt op een trip naar Manowar én een auto om ermee naar ´t festival te gaan..dan maar met de camper

"..Rock 'N Roll is better than music!" (A. Lagarde)

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 15-11-2011 20:00 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2011 10:50 schreef holysjit het volgende:
+ Twisted Sister
+ Where Angels Suffer
+ Sonata Artica
+ Manigance
+ Elvenking
+ Human Demaise
+ Achren
+ Grog

In december wordt er nog één naam toegevoegd!

Is het niet Human Demise?

Maurosis
Usericon van Maurosis
Posted 15-11-2011 20:05 by Maurosis Wijzig reactieProfiel van MaurosisQuote dit bericht

Het is zeker Human Demise.

Volgend jaar nieuwe plaat. Check twee nieuwe nrs hier:
www.humandemise.net

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 16-12-2011 8:20 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Geen Manowar blijkbaar.

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

kingjelle
Usericon van kingjelle
Posted 19-12-2011 0:05 by kingjelle Wijzig reactieProfiel van kingjelleQuote dit bericht

Twister Sister ook niet meer

verstikking
Usericon van verstikking
Posted 19-12-2011 0:21 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

Wat, waarom niet ?

En...

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com