![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Jij liever dan ik. Sv. Norbert IPA ![]() You have time. You are doing fine. ![]() |
|
quote: Daar ben ik een enorme fan van. Prachtig bier. ![]() |
|
quote: Van de tap gedronken onlangs. Wel oke, maar had er toch wat meer van verwacht. Ik ga voor de Jopen Johanieter. ![]() We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
Gister als klassieker weer eens een Westmalle Tripel. Wat een knaller is dat toch, een powerhouse van smaak! Hij blijft ook uitstekend overeind bij een risotto! ![]() Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
Net fijn een HJ Bock gedronken op een terras, heerlijk. Zo een Leute Bock, geen idee wat dat is, en nog een HJ Primator. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 30-10-2011 18:29] You have time. You are doing fine. ![]() |
|
Dit weekend vooral Leffe Blondjes weg zitten tikken, ook zeer goed te pruimen. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
Leffe Blond is meestal mijn vervanging voor pils. Ik ben niet zo'n fan van pintjes (behalve Carlsberg dan), dus Leffe Blond giet dan wel een stuk beter naar binnen. ![]() |
|
quote: Huh? Die worden niet meer verkocht heb ik me laten vertellen door de HJ brouwerij ![]() ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Tja, als het stopt met uit de brouwerij rollen is het nog niet direct uit alle magazijnen etc. verdwenen. In sommige kroegen in Utrecht is het ook nog gewoon te krijgen op fles. ![]() |
|
Straks lekker een HJ Oerblond. ![]() |
|
quote: Ja dat is ook zo natuurlijk. Even extra van genieten dus als je ze nog tegenkomt. ![]() ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Vanavond uit eten geweest, de Westmalle Tripel was niet aan te slepen ![]() ![]() Nu aan de Murphy's Red ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
quote: aan je posts af te lezen zit jij elke dag aan het gerstenat of niet ![]() ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Eehm nee hoor, niet elke keer als ik ![]() ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Daar is helemaal niets mis mee. Doe ik ook. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 30-10-2011 20:34] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
mag van mij hoor ![]() ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Wat fijn ![]() Ik ben wel een bier liefhebber en geniet regelmatig, laten we het daar op houden ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Geniet, drink met maten. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
precies, en als die er niet zijn ook gewoon lekker thuis een flesje opentrekken ![]() ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
quote: Gewoon bij C1000 te krijgen hier, maar heb ook zelf een kleine stash. ![]() You have time. You are doing fine. ![]() |
|
quote: Juist ja ![]() quote: Bij Albert Heijn staan ze ook nog gewoon hoor, althans hier dan ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Ik zit helemaal in het noorden van het land, misschien heeft het daar mee te maken ofzo. ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
quote:Tering, dat las ik even als "ik post niet elke keer ![]() ![]() |
|
Ik dacht: "Ik post niet elke keer hier als ik aan het zuipen ben." ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |