![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() ![]() |
|
Ben nooit zo van de Kriek bieren, maar in Bleggië heb ik de Delirium Red ontdekt (de Nocturnum van Delirium is een van mijn favorieten), niet te zoet, wel heftig. Heerschbier. ![]() Boeiender ![]() |
|
quote: Ben ook erg benieuwd! Het lijkt (vooralsnog?) om één bier te gaan, een koperblond bier van 8 %. Nu hopen dat dit bier ook in enigszins grote oplagen zal worden gebrouwen en gemakkelijk verkrijgbaar. Sinds oktober vorig jaar is er ook het trappisten bier van de Oostenrijkse abdij Engelszell, Gregorius en de Benno. De Benno nog nergens gevonden. De Gregorius is wel te vinden, maar dan betaal je 5-6 euro voor een flesje. ![]() |
|
quote: Die is zeker goed te doen voor een kriek. ![]() ![]() |
|
Iemand hier trouwens bekend met en/of actief op UnTappd? https://untappd.com/ De nerdy bier check-in website en app. Prachtig initiatief. Het motiveert bovendien de bierconsumptie, zowel in kwantiteit als in kwaliteit en variatie. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Aelfric op 07-08-2013 13:24] ![]() |
|
quote: Yup, eerder dit jaar een trappisten pakketje cadeau gedaan aan een vrind, met de Gregorius er in. Prima biertje, maar de prijs is meer voor de beperkte oplage dan voor de smaak imo. ![]() |
|
quote: Komt vooral door de beperkte oplage en vanwege het feit dat het een trappist is, daar willen mensen nogal eens lijp van worden. Als bier is ie okay, niet meer dan dat. ![]() |
|
Ik trek liever een Latrappe of een Rochefort open ![]() ![]() |
|
Afgelopen dagen heb ik enkele bieren van de Maallust brouwerij uit Veenhuizen genuttigd. Namelijk De Veldwachter, De Kolonist en De Zware Jongen. Erg lekker allemaal en binnenkort ga ik de brouwerij bezoeken. ![]() http://www.maallust.nl/nl/bieren/ ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Een traytje Finkbrau gekocht. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: De Zware Jongen en zeker ook de quadrupel 1818 wil ik nog eens gaan proberen. Dan moet ik eens een keer in de buurt zijn. ![]() |
|
Hier staan enkele Troubadours in de koelkast op me te wachten. De Troubadour Magma en de Troubadour Westkust Black Imperial IPA zijn vrij geniaal te noemen. ![]() |
|
quote:Er is ook een aantal slijterijen die ze verkopen. Ik was er niet echt van onder de indruk eigenlijk, ook omdat ze vrij prijzig zijn. De quadruppel en het bokbier heb ik niet gehad. ![]() |
|
Ik was toevallig in de buurt en heb ze bij 2 restaurants genuttigd. Over 3 weken ben ik daar weer en dan ga ik de brouwerij bezoeken. Het is niet heel bijzonder ofzo, maar wel lekker en ja ze zijn wel prijzig helaas. 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
quote: Supergoed bier, megarelaxte gasten ook! De Zware Jongen is voor mij de beste Nederlandse tripel die ik ken! http://www.last.fm/user/xmosh4jezusx | Kali/Entropy ![]() |
|
quote: De Tripel was zeker erg goed, ik vond het de lekkerste van de drie die ik heb geproefd. 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
quote: Scheerse Tripel van Mommeriete vind ik net ietsie beter. Maar de Zware Jongen heeft uiteraard precies dezelfde brouwmeester als de Scheerse Tripel, dus vreemd is het int dat Zware Jongen en Scheerse Tripel mijn twee favoriete tripels zijn. ![]() Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. ![]() |
|
quote: Jups, erg verslavende app. ![]() username: juronymous Op je knie en pijp voor genade! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: De Benno hebben ze bij Burg Bieren te Ermelo, gisteren daar gevonden ![]() Lager %, maar nog wel een flinke prijs geloof ik. Ook Maiden's Trooper bier daar gehaald. Leuk novelty item en prima te doen qua smaak, maar de prijs is duidelijk voor de merch-waarde en niet het bier zelf. ![]() |
|
De Benno, de Gregorius... Te koop bij de Relikea? :') ![]() |
|
quote: Overigens vond ik de Benno best wel tegen vallen. Hij heeft een erg aangename wat zoetige geur, maar er is iets aan de smaak wat me toch tegenvalt. Beetje lastig te omschrijven, echt een je ne sais quoi. ![]() |
|
Gelukkig is die West-Vleteren dan wel weer mad lekker ![]() ![]() |
|
Vandaag wat weisse bieren in huis gehaald, waaronder de Paulaner, Weihenstephaner en één van Brand bier, maar die vond ik nietzo. Verder nog wat Hoegaarden en Rochefort 8 gekocht. [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 15-08-2013 22:09] ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |