![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Die ken ik niet, ik zal eens op zoek gaan daarnaar. Bedankt voor de tip! 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
jammer dat primator uit het assortiment gehaald is, was altijd dikke heersch, qua smaak net iets voller dan een standaard biertje maar ook weer niet te zwaar ![]() dat oerblond maar eens proberen dan ![]() ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
![]() Best lekker. Niet te bitter maar ook niet te zoet, met een frisse nasmaak. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Hoeveel kost dat bier? signature ![]() |
|
quote: http://www.bierrijk.nl/tsingtao.html 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
vrij goedkoop signature ![]() |
|
Inderdaad, je kan het vaak ook gewoon bij toko's kopen ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Is goed te drinken ja. Zeker bij een maaltijd van de chinees. Het drinkt alleen net iets te makkelijk weg voor de hoeveelheid in zo'n flesje. ![]() |
|
Ziet er bekend uit. Stond dat laatst ook niet bij de Lidl? Gezien mijn voorkeur voor een volle smaak en ervaringen tot nu toe met aziatisch bier denk ik dat het niet aan mij besteed zal zijn. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Dat heb ik ook altijd bij Jupiler ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
quote: Da's het Belgische Heineken. Niet te doen die bocht. ![]() ![]() |
|
quote: Overdrijven is ook een vak ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Nou je het zegt, Heineken is eigenlijk net een fractie beter. ![]() |
|
nog altijd beter dan Maes of Primus, of Bockor, of Cristal Alken signature ![]() |
|
Kortom Belgen moeten geen pils maken. ![]() Maar serieus, ik word al misselijk van 1 glas Jupiler. Dat heb ik bij geen enkel ander bier/pils gehad. [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 18-09-2011 17:28] ![]() |
|
quote: Was dat van de tap of uit fles? Van de tap kan het nogal eens anders smaken dan het daadwerkelijk smaakt uit fles 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Uit de tap natuurlijk. Je wordt tegenwoordig bij bijna elke uitgaansgelegenheid met die troep geconfronteerd. ![]() |
|
quote: Dan zal er vast vuil water bijgevoegd zijn, er zijn tenten waar ze de leidingen niet altijd even goed schoonmaken ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Yeah right. Als dat 1 keer voorkomt ok, maar dan hebben ze overal vuile leidingen/water. ![]() Ik drink wel wat anders. ![]() |
|
Buiten Hertog Jan heb ik in Nederland ook weinig drinkbaars voorgeschoteld gekregen Pilsbier smaakt me sowieso minder en minder de laatste jaren. Liever een goeie Duvel of iets dergelijks signature ![]() |
|
quote: Nou ja het gebeurt wel, maar niet overal inderdaad ![]() Ik trek nog maar eens een Hoegaarden open ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Vorig jaar trouwens La Chouffe Bok op. Dat was btw een goede bock. Dit jaar eens een paar flessen inslaan. ![]() ![]() |
|
Ik wil weer eens een keer naar dat bier depot in Baarle Nassau, dat is echt een bierhemel! ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
La Chouffe Bok ben ik hier in de winkel nog niet tegen gekomen. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |