![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Soms is het ook niet zo boeiend om niet kapot te gaan ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Er staat inmiddels een doosje in de keuken, thx schaep! ![]() ![]() Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
Hier in de Lidl ook weer Corsendonck... spelfout weggehaald... ![]() |
|
Vandaag in huis gehaald: 1x Cluysenaer 1x Trappistes Rochefort 10 1x Slaapmutske 2x Straffe Hendrik 1x Agnietenbier Kloosterbier 2x Hertog Jan Grand Prestige 2x Leffe Bruin Edit: typo [Dit bericht is gewijzigd door meatgrinder op 28-04-2012 20:01] ![]() |
|
Als Haarlemmer moet ik toch even het Jopen bier promoten, heel goed bier! Wat pils betreft vind ik Hertog Jan, Jupiler en Brand toch wel het lekkers, maar omdat die onbetaalbaar zijn drink ik toch meestal AH Pilsener. Goed bier voor de prijs, echt waar. M'n favoriete speciaalbiertje is denk ik Hertog Jan Grand Prestige. Of Duvel. Of La Chouffe. ![]() |
|
quote: ![]() Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
quote: Laten we niet vergeten dat ik een student ben. ![]() ![]() |
|
Ga dan gewoon voor [goedkoop] zwaar bier. Hoef je ook minder te drinken. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
quote: Student =/= zo snel en goedkoop mogelijk dronken worden. Nou ja, vaak wel, maar dat betekent nog niet dat ik rotzooi ga drinken. ![]() |
|
Zwaar bier is geen rotzooi hoor. Kwestie van wennen. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
quote: Pauper. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: Atlas, Kanon e.d. zijn gewoon pure rotzooi. ![]() Rochefort 8, 10, Westvleteren 12 e.d. daarentegen zijn subliem. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. ![]() |
|
quote: Amen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: Dat is vieze kaas met lekker bier vergelijken. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Ach wtf, ik rook zware shag, totaal vernietigend voor je smaak. Kanon is weg te krijgen. Voor een acceptabele prijs. Fuck smaak. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
Ik koop altijd het goedkoopste bier. Pitt bij de Jumbo of Oettinger/Finkbrau bij de Lidl. ![]() |
|
quote: ![]() ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
quote: Niet lullig bedoeld hoor, maar dit begrijp ik écht niet. Ook als je een student met een beperkt budget bent is er wat mij betreft geen enkel legitiem excuus om moedwillig allemaal inferieure rotzooi te kopen. Je koopt toch ook niet expres smerig eten? *trekt Chimay Blauw open* Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
quote: Wat vind je van de Gulpener Gladiator? ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
quote:Je went er aan. ![]() |
|
Het is niet alsof het normale bier nou zo duur is. De duurste kratten zijn meestal rond de €12, de goedkoopste A-merken €8,-. Dat is omgerekend tussen de €0,33 en €0,50 per flesje van 33cl. En dan heb je ook nog vaak genoeg bier in de bonus, zodat je zelfs nog ver onder die prijzen zit. De minimale besparing die het drinken van goedkoop bier oplevert lijkt het mij daarom ook niet echt waard. ![]() |
|
Nee inderdaad, ben ook student (werk er wel veel naast) maar hier komt niet moedwillig slecht bier in huis. ![]() Als het om die paar euro aan zou moeten komen dan drink ik liever een paar pilsjes minder. Gisteren, Achel 8 bruin geprobeerd en die was erg lekker! De blonde variant viel me een beetje tegen maar deze bruine was zeer goed te doen ![]() Verder nog een HJ oerblond, La Trappe Isid’or en een Leffe blond genoten. De laatste vond ik voor een blond bier toch wel erg licht, de Isid'or was wel lekker en de oerblond ![]() Nu tijd voor een Maredsous blond ![]() ![]() |
|
quote: Soms maakt het geld me wel even uit, maar meestal is dat niet echt het probleem. Maar ik vind biertjes zoals euroshopper wel een erg lekker doordrink biertje. Meestal koop ik enkele duurdere en een zooi euroshopper. Ik heb liever euroshopper dan A merken zoals heineken of amstel. En ik vind bavaria of dommelsch niet heel veel beter maar wel een flink stuk duurder. Maargoed ik koop ook welleens een heel simpele euroshopper lasagna van een euro met een salade omdat ik gewoon wat in mn maag moet hebben en helemaal geen zin heb in uitgebreid eten. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Terwijl een bak AH lasagne niet heel veel duurder is en stukken beter smaakt? Kan nog lang niet tippen aan een zelfgemaakte lasagne maar daar is helaas niet altijd tijd voor. Voor pils ga ik toch nagenoeg altijd voor Grolsch, HJ of Warsteiner ![]() Ontopic: Ename blond nu, wel aardig maar niet heel bijzonder. [Dit bericht is gewijzigd door SadistikFuk op 02-05-2012 23:55] ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |