IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Lost Soul (death metal) Volgende pagina
aerodis
Usericon van aerodis
Posted 30-09-2002 20:21 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Een vrij onbekende Poolse Death Metal band, ik ken ze sinds hun eerste CD, Scream of the Mourning Star, hebben uitgebracht, in 2000.
Deze gasten waren toen al 10 jaar bezig, en dat is ook te merken!

Ik heb laatst een mailtje gestuurd aan hun nieuwe label (vorige label was Relapse! ) en het schijnt dat binnen korte tijd een nieuwe plaat van ze word uitgebracht

DEATH METAL!

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 30-09-2002 20:31 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Geen Ie-Dee wie dat zijn, nog nooit van gehoord...Requesting evidence for my ears please.
Waar zijn ze mee te vergelijken?
Vader? Decapitated?

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 30-09-2002 20:33 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

absoluut niet met Vader, ik heb geen idee waar ik ze mee moet vergelijken.

volgens mij staat er een beetje op Raj's server, maar ik heb NOG STEEDS GEEN goed internet, het valt dus nog steeds uit als ik begin met uppen.

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 30-09-2002 20:47 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Komt er al eens wat nieuws uit van die gasten. Het zou namelijk eens tijd worden.

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 30-09-2002 20:53 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 30 september 2002 20:47 schreef XnegativeX het volgende:
Komt er al eens wat nieuws uit van die gasten. Het zou namelijk eens tijd worden.

Lees jij dit topic wel?

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 30-09-2002 20:54 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Nee (en dat blijkt )

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Styhn
Usericon van Styhn
Posted 30-09-2002 21:15 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

Ik heb er wat mp3'tjes van, klinkt wel goed opzich!

11.45: restate my assumptions

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 30-09-2002 21:16 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

GAVE lyrics ook, nu is niet, Sataaan SATAN Spawn death Hell, and Jesus Christ is gay.

de drummer schrijft de lyrics, zeer gaaf.

Lost Soul
ze hebben deze zomer met Aborted getoured, vertelde Svencho me.

[Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 30-09-2002 21:18]

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 30-09-2002 22:22 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

haha meer lui die het kennen, lost soul is echt supervet!

vooral nummers als 'malediction' 'my kingdom' en 'divine satisfaction'

heersende band!!

No meat is sweater

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 30-09-2002 22:24 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

de nummers steken echt goed in elkaar, en er zitten supervette solo's in!

No meat is sweater

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 21-10-2002 19:52 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

HELL YEAH

LOST SOUL
"Ubermensch (Death Of God)"
EMP 015 CD

Info: With this record LOST SOUL has signed a deal with Osmose Production. So, it would be a sufficient recommendation for its quality. In the compare with their previous record "Scream...", this album goes deeper into extreme and atmospheric music. Uncontrolled power and balance between death metal riffs and black metal feelings. "Ubermensch (Death Of God)" is for sure one of the most interesting releases of 2002 on European scene.

www.lostsoul.metal.pl

[Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 21-10-2002 19:54]

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 21-10-2002 19:56 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

klinkt interesant.. lijkt het een beetje op aborted dan?

"This one is older than shit, heavier than time!"

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 21-10-2002 19:56 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

NEE
lost soul is velen malen gaver, veel meer sfeer.
vind ik .

LOST SOUL HEEEEERSCHT

Lord Belial
this user is dead
Usericon van Lord Belial
Posted 21-10-2002 20:05 by Lord Belial Wijzig reactieProfiel van Lord BelialQuote dit bericht

links naar mp3??? begin nu nieuwsgierig te worde

Einzelgänger
Usericon van Einzelgänger
Posted 21-10-2002 20:08 by Einzelgänger Wijzig reactieProfiel van EinzelgängerQuote dit bericht

Volgens mij heb ik een keer een CD van ze zien staan bij de platenboer. Toch eens luisteren.
De jacht op mp3'tjes is al ingezet iig.

XdeckX
corpse commando
Usericon van XdeckX
Posted 21-10-2002 20:13 by XdeckX Wijzig reactieProfiel van XdeckXQuote dit bericht

k heb die eerste cd wel op mp3 maar die nieuwe helaas nog niet.... Scream Of The Mourning Star is iig een vette plaat!

REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD!

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 21-10-2002 20:14 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 30 september 2002 21:16 schreef aerodis het volgende:
GAVE lyrics ook, nu is niet, Sataaan SATAN Spawn death Hell, and Jesus Christ is gay.

Nee nee nee, dat zijn black metal lyrics
In death metal is het "Ripping guts and exploding genitals and bloodshowers!!"

Zenial

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 21-10-2002 20:15 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

hmm ja ik heb die 2 nummers geluisterd. Het is toch heel wat anders dan aborted.
Denk dat ik de hele cd moet luisteren voordat ik goed kan oordelen. Die blackmetal dingetjes die erin zitten bevallen me niet zo erg.

"This one is older than shit, heavier than time!"

Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 21-10-2002 20:20 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 21 oktober 2002 20:14 schreef Zenial het volgende:
Nee nee nee, dat zijn black metal lyrics
In death metal is het "Ripping guts and exploding genitals and bloodshowers!!"

LoL!

[Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 21-10-2002 23:16]

Einzelgänger
Posted 21-10-2002 20:47 by Einzelgänger Wijzig reactieProfiel van EinzelgängerQuote dit bericht

Zo, inmiddels 4 nummers geluisterd. Twee van de site en twee van KaZaa weten te halen (My kingdom en Divine satisfaction).
Zeer gave muziek wel, die twee van de site doen mij wel een beetje aan Vader denken, vooral door de vocalen.

Die cd in de winkel gaat zeer zeker nader beluisterd worden.

B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 21-10-2002 20:54 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Poolse op Vader lijkende Death Metal? Bruut! Even zoeken, ik laat zo horen wat ik ervan vind...

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 21-10-2002 21:17 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

het lijkt niet op Vader man!

het is een keihard eigen geluid! blasfemen!

argh!
ik ben echt snoeihard fan van deze band zeg

LOST SOUL

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 21-10-2002 21:25 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2002 20:47 schreef Einzelgänger het volgende:
Zo, inmiddels 4 nummers geluisterd. Twee van de site en twee van KaZaa weten te halen (My kingdom en Divine satisfaction).
Zeer gave muziek wel, die twee van de site doen mij wel een beetje aan Vader denken, vooral door de vocalen.

Die cd in de winkel gaat zeer zeker nader beluisterd worden.

vette nummers zijn dat, en als je dit op vader vind lijken moet je toch echt een je oren laten uitspuiten..

No meat is sweater

B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 21-10-2002 21:29 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

De twee nummers die ik net beluisterd heb lijken inderdaad totaal niet op Vader. Ik kan na het horen van die twee nummers natuurlijk nog niet zeggen wat ik van de band vind maar wat ik er net van gehoord heb is enorm goed!

Einzelgänger
Posted 21-10-2002 21:32 by Einzelgänger Wijzig reactieProfiel van EinzelgängerQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2002 21:25 schreef Infaustus het volgende:
vette nummers zijn dat, en als je dit op vader vind lijken moet je toch echt een je oren laten uitspuiten..

Een eerste indruk in combinatie met laptopboxjes kan nog wel eens een foutieve conclusie tot gevolg hebben.

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 21-10-2002 21:42 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

No meat is sweater

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com