IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Lost Soul (death metal) Vorige pagina | Volgende pagina
B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 10-11-2002 21:47 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Weet iemand waar ik er een CD van kan kopen?

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 10-11-2002 21:49 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

in Zweden lag echt overal STAPELS van die eerste plaat van Lost Soul. echt gek

maar goed, ik denk dat je num ff moet bestellen.
het is niet echt een bekende band, duidelijk.

Nix
Usericon van Nix
Posted 10-11-2002 21:51 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2002 21:47 schreef B6R6A6M het volgende:
Weet iemand waar ik er een CD van kan kopen?

ik weet t

I generally avoid temptation...unless I can't resist it.

B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 10-11-2002 21:51 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

In Zweden kom ik niet vaak dus ik probeer hem wel te bestellen, bedankt!

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 10-11-2002 21:52 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

no problemo dude

ik kom wel vaak in Zweden

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 10-11-2002 22:00 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Lost Soul is cool!

Dit soort death/black is smullen.

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 10-11-2002 22:01 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

toch wel he

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 10-11-2002 22:05 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Tja, hoe noem je die muziek. Death fucking metal. Technisch, hard, snel, af en toe wat duistere atmosfeer erbij, soms mbv keyboards (erg vet).

Keep Music Evil!! Dat doet Lost Soul ook .

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 10-11-2002 22:05]

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 10-11-2002 22:07 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

yeah

ik had het er vanmiddag nog over, deze band is echt EVIL. De hele sfeer, alles, raaaaaaaagh.

Een band die niet zo'n 'cartoon' imago heeft, zoals Deicide.
deze heren zijn serieus te nemen

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 10-11-2002 22:15 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Passages in het nr. 'Soul Hunger' hebben behoorlijk wat weg van Morbid Angel.

En qua sound past het wel in het rijtje 'moderne death metal' van Agiel, Council of the Fallen enzo. Mede door de keyboards.

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 10-11-2002 22:15]

XdeckX
corpse commando
Usericon van XdeckX
Posted 10-11-2002 22:34 by XdeckX Wijzig reactieProfiel van XdeckXQuote dit bericht

mocht iemand de nieuwe plaat nog zoeken... die heb ik een week of wat geleden ook een welbekende ftp gegooid

REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD!

joeri
Usericon van joeri
Posted 10-11-2002 22:36 by joeri Wijzig reactieProfiel van joeriQuote dit bericht

ik heb em net gedownd, en ik moet zeggen: dit heerscht

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-11-2004 20:38 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ik vind Scream Of The Mourning Star en Ubermensch geweldige platen maar nu krijg ik te zien dat ze inmiddels een derde plaat hebben: 'Chaostream'.

Heeft iemand dit al gehoord? Meningen?

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 08-11-2004 20:39 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ik heb alleen Ubermensch en die vind ik erg goed, ik ben benieuwd naar de nieuwe.

Orion
Usericon van Orion
Posted 08-11-2004 20:49 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

Voor wat andere poolse DEATH METAL check TOXIC BONKERS maar eens

DM in de stijl van ouwe sepultura/gorefest ed.

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 08-11-2004 20:56 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2004 20:38 schreef Chelman het volgende:
Ik vind Scream Of The Mourning Star en Ubermensch geweldige platen maar nu krijg ik te zien dat ze inmiddels een derde plaat hebben: 'Chaostream'.

Heeft iemand dit al gehoord? Meningen?

Zo, na twee jaar eindelijk weer eens iets over Lost Soul zeggen.
Scream... behoort nog steeds tot de beste CD's in mijn collectie. Übermensch was zeker niet mis, maar deed toch onder voor de eerste release.
Ben zeker benieuwd naar de nieuwe plaat. Jammer van dat gaye logo op de 2e plaat, de eenvoud van de layout van Scream of the Mourning Star hevelde het geheel nog meer op.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-11-2004 20:57 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Het is idd bijna twee jaar dat iemand in dit topic postte. Damn.

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 08-11-2004 20:59 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

haha, ik heb dit topic nog geopend zie ik net

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 08-11-2004 21:13 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

Ik heb erin gereageerd zie ik net..

No meat is sweater

Malekith
Usericon van Malekith
Posted 08-11-2004 21:22 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

Hell yeah, Lost Soul heerscht!

Qua muziek vind ik het ietwat vergelijkbaar met het eveneens Poolse Devilyn, moest iemand die band kennen.

Strakke technische death!

"Obras son amores y no buenas razones"

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 08-11-2004 22:33 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2004 21:13 schreef Infaustus het volgende:
Ik heb erin gereageerd zie ik net..

sorry, maar aangezien meerdere mensen in 1 topic kunnen posten, is dit een minder relevante opmerking dan de mijne, welke u zojuist quote.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 07-04-2005 17:38 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Heb de nieuwe plaat Chaostream gister pas voor het eerst gehoord. Wat een brute shit zeg! De gemiddelde kwaliteit van de Poolse death metal scene is zowat ongeëvenaard: Vader, Decapitated, Trauma, Crionics, Hate, Behemoth, Lost Soul: goddamn brilliant!

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-04-2005 17:41 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Aaah. Lang niet gedraaid. Ik ga vanavond thuis eens iets opzetten.

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 07-04-2005 18:50 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

quote:
Op 7 april 2005 17:38 schreef NecRobert het volgende:
Heb de nieuwe plaat Chaostream gister pas voor het eerst gehoord. Wat een brute shit zeg! De gemiddelde kwaliteit van de Poolse death metal scene is zowat ongeëvenaard: Vader, Decapitated, Trauma, Crionics, Hate, Behemoth, Lost Soul: goddamn brilliant!

Vooral het nummer Godstate klinkt helemaal te gek. Wat mij betreft klinkt dit trouwens wel een stuk beter dan de laatste albums van Vader en Decapitated.

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 07-04-2005 19:22 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Vooral beter dan de laatste Vader ja. De laatste Decapitated viel me in eerste instantie ietwat tegen, maar dat vind ik nu ook een klasseplaat.
Maar dit Lost Soul is echt een enorme verrassing voor mij. Een heerlijk krachtige, brute en onbezonnen plaat is dit!

btw idd Godstate

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com