|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Weet iemand waar ik er een CD van kan kopen? |
|
quote: ik weet t I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
In Zweden kom ik niet vaak dus ik probeer hem wel te bestellen, bedankt! |
|
no problemo dude ik kom wel vaak in Zweden |
|
Lost Soul is cool! Dit soort death/black is smullen. |
|
toch wel he |
|
Tja, hoe noem je die muziek. Death fucking metal. Technisch, hard, snel, af en toe wat duistere atmosfeer erbij, soms mbv keyboards (erg vet). Keep Music Evil!! Dat doet Lost Soul ook . [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 10-11-2002 22:05] |
|
yeah ik had het er vanmiddag nog over, deze band is echt EVIL. De hele sfeer, alles, raaaaaaaagh. Een band die niet zo'n 'cartoon' imago heeft, zoals Deicide. deze heren zijn serieus te nemen |
|
Passages in het nr. 'Soul Hunger' hebben behoorlijk wat weg van Morbid Angel. En qua sound past het wel in het rijtje 'moderne death metal' van Agiel, Council of the Fallen enzo. Mede door de keyboards. [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 10-11-2002 22:15] |
|
mocht iemand de nieuwe plaat nog zoeken... die heb ik een week of wat geleden ook een welbekende ftp gegooid REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
ik heb em net gedownd, en ik moet zeggen: dit heerscht |
|
Ik vind Scream Of The Mourning Star en Ubermensch geweldige platen maar nu krijg ik te zien dat ze inmiddels een derde plaat hebben: 'Chaostream'. Heeft iemand dit al gehoord? Meningen? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik heb alleen Ubermensch en die vind ik erg goed, ik ben benieuwd naar de nieuwe. |
|
Voor wat andere poolse DEATH METAL check TOXIC BONKERS maar eens DM in de stijl van ouwe sepultura/gorefest ed. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Zo, na twee jaar eindelijk weer eens iets over Lost Soul zeggen. Scream... behoort nog steeds tot de beste CD's in mijn collectie. Übermensch was zeker niet mis, maar deed toch onder voor de eerste release. Ben zeker benieuwd naar de nieuwe plaat. Jammer van dat gaye logo op de 2e plaat, de eenvoud van de layout van Scream of the Mourning Star hevelde het geheel nog meer op. |
|
Het is idd bijna twee jaar dat iemand in dit topic postte. Damn. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
haha, ik heb dit topic nog geopend zie ik net |
|
Ik heb erin gereageerd zie ik net.. No meat is sweater |
|
Hell yeah, Lost Soul heerscht! Qua muziek vind ik het ietwat vergelijkbaar met het eveneens Poolse Devilyn, moest iemand die band kennen. Strakke technische death! "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: sorry, maar aangezien meerdere mensen in 1 topic kunnen posten, is dit een minder relevante opmerking dan de mijne, welke u zojuist quote. |
|
Heb de nieuwe plaat Chaostream gister pas voor het eerst gehoord. Wat een brute shit zeg! De gemiddelde kwaliteit van de Poolse death metal scene is zowat ongeëvenaard: Vader, Decapitated, Trauma, Crionics, Hate, Behemoth, Lost Soul: goddamn brilliant! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Aaah. Lang niet gedraaid. Ik ga vanavond thuis eens iets opzetten. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Vooral het nummer Godstate klinkt helemaal te gek. Wat mij betreft klinkt dit trouwens wel een stuk beter dan de laatste albums van Vader en Decapitated. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Vooral beter dan de laatste Vader ja. De laatste Decapitated viel me in eerste instantie ietwat tegen, maar dat vind ik nu ook een klasseplaat. Maar dit Lost Soul is echt een enorme verrassing voor mij. Een heerlijk krachtige, brute en onbezonnen plaat is dit! btw idd Godstate Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |