|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Geen Ie-Dee wie dat zijn, nog nooit van gehoord...Requesting evidence for my ears please. Waar zijn ze mee te vergelijken? Vader? Decapitated? |
|
absoluut niet met Vader, ik heb geen idee waar ik ze mee moet vergelijken. volgens mij staat er een beetje op Raj's server, maar ik heb NOG STEEDS GEEN goed internet, het valt dus nog steeds uit als ik begin met uppen. |
|
Komt er al eens wat nieuws uit van die gasten. Het zou namelijk eens tijd worden. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Lees jij dit topic wel? |
|
Nee (en dat blijkt ) I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik heb er wat mp3'tjes van, klinkt wel goed opzich! 11.45: restate my assumptions |
|
GAVE lyrics ook, nu is niet, Sataaan SATAN Spawn death Hell, and Jesus Christ is gay. de drummer schrijft de lyrics, zeer gaaf. Lost Soul ze hebben deze zomer met Aborted getoured, vertelde Svencho me. [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 30-09-2002 21:18] |
|
haha meer lui die het kennen, lost soul is echt supervet! vooral nummers als 'malediction' 'my kingdom' en 'divine satisfaction' heersende band!! No meat is sweater |
|
de nummers steken echt goed in elkaar, en er zitten supervette solo's in! No meat is sweater |
|
HELL YEAH LOST SOUL "Ubermensch (Death Of God)" EMP 015 CD Info: With this record LOST SOUL has signed a deal with Osmose Production. So, it would be a sufficient recommendation for its quality. In the compare with their previous record "Scream...", this album goes deeper into extreme and atmospheric music. Uncontrolled power and balance between death metal riffs and black metal feelings. "Ubermensch (Death Of God)" is for sure one of the most interesting releases of 2002 on European scene. www.lostsoul.metal.pl [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 21-10-2002 19:54] |
|
klinkt interesant.. lijkt het een beetje op aborted dan? "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
NEE lost soul is velen malen gaver, veel meer sfeer. vind ik . LOST SOUL HEEEEERSCHT |
|
links naar mp3??? begin nu nieuwsgierig te worde |
|
Volgens mij heb ik een keer een CD van ze zien staan bij de platenboer. Toch eens luisteren. De jacht op mp3'tjes is al ingezet iig. |
|
k heb die eerste cd wel op mp3 maar die nieuwe helaas nog niet.... Scream Of The Mourning Star is iig een vette plaat! REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
quote: Nee nee nee, dat zijn black metal lyrics In death metal is het "Ripping guts and exploding genitals and bloodshowers!!" Zenial |
|
hmm ja ik heb die 2 nummers geluisterd. Het is toch heel wat anders dan aborted. Denk dat ik de hele cd moet luisteren voordat ik goed kan oordelen. Die blackmetal dingetjes die erin zitten bevallen me niet zo erg. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: LoL! [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 21-10-2002 23:16] |
|
Zo, inmiddels 4 nummers geluisterd. Twee van de site en twee van KaZaa weten te halen (My kingdom en Divine satisfaction). Zeer gave muziek wel, die twee van de site doen mij wel een beetje aan Vader denken, vooral door de vocalen. Die cd in de winkel gaat zeer zeker nader beluisterd worden. |
|
Poolse op Vader lijkende Death Metal? Bruut! Even zoeken, ik laat zo horen wat ik ervan vind... |
|
het lijkt niet op Vader man! het is een keihard eigen geluid! blasfemen! argh! ik ben echt snoeihard fan van deze band zeg LOST SOUL |
|
quote: vette nummers zijn dat, en als je dit op vader vind lijken moet je toch echt een je oren laten uitspuiten.. No meat is sweater |
|
De twee nummers die ik net beluisterd heb lijken inderdaad totaal niet op Vader. Ik kan na het horen van die twee nummers natuurlijk nog niet zeggen wat ik van de band vind maar wat ik er net van gehoord heb is enorm goed! |
|
quote: Een eerste indruk in combinatie met laptopboxjes kan nog wel eens een foutieve conclusie tot gevolg hebben. |
|
No meat is sweater |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |