|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Live inderdaad zeer gaaf. Voor mij is deze band een van de betere ontdekkingen dit jaar! ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
ook al ter ziele gegaan signature |
|
en opnieuw levend!!!!!!!!!!!!!! signature |
|
En nieuwe plaat inmiddels te vinden bij de betere blogspot-boer. Vet album, aardig wat progressie sinds de vorige zooi! |
|
quote:Vet! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
signature |
|
AAAAAARGH!!! komt in de jaarlijst!!!!!!!!!!!!!! signature |
|
Hm, vond de vorige stukken beter eigenlijk. Vooral de opgeblazen productie op de nieuwe stoort best wel. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ben ik het helemaal niet mee eens. De productie is juist waanzinnig goed. Vader en Behemoth laten hun cd's door dezelfde personen mixen en masteren (Hertz Studio, Wieslawski Bros.). Ik vind het erg jammer dat de laatste cd van Lost Soul zo 'under the radar' blijft. Dit heeft er volgens mij vooral mee te maken dat je deze cd niet bij Dis-Order of Bol.com kunt bestellen. Voor slechts 11,88 euro, inclusief verzendkosten uit Polen, kun je de cd echter bestellen bij hun platenmaatschappij. Deze cd staat m.i. kwalitatief echt op een hoger plan dan de laatste albums van Vader en Behemoth! Ik vind dat Lost Soul echter nog niet kan tippen aan een band als Nile. [Dit bericht is gewijzigd door Trey op 19-12-2009 13:01] |
|
Nile is anders, maar er zijn overeenkomsten. De Poolse Nile? Alleszins meer dan bvb Behemoth, maar ik vind Lost Soul een band met bijzonder veel bestaansrecht, net als bvb Hate signature |
|
quote: 'De Poolse Nile' vind ik wel een aardige omschrijving. Mijn jaarlijstje is af. Lost Soul staat op 2 en is toch zowaar Nile (op 5) gepasseerd! |
|
interessant. vertel daar eens wat meer over. |
|
Harde band hoor, trek die plaat veel beter dan de nieuwe Vader. Iemand enig idee of er een tourtje op komst is? |
|
ik hoop het; kheb vanavond een interview met de zanger, kzal het eens vragen signature |
|
quote: Poolse tour met alweer Rotting Christ ze zoeken wel nog een Europese tour dit jaar man, Immerse In Infinity is toch echt wel één van de hardste dingen die ik ooit heb gehoord signature |
|
quote: Is dit interview inmiddels ergens terug te lezen? |
|
ben nog aan het vertalen deze week online op de frontpage signature |
|
Ik ben nu de cd aan het luisteren, te gek dat poolse bands toch wel een soort stijltje hebben. Ik vind dit een van de beste Death Metal bands die ik de laatste tijd gehoord heb, alles is zo lekker uitgebreid en furieus. Toch vind ik de zang er wat dik in zitten op het album, was wat mij betreft niet nodig geweest, maar dan nog is het echt te gek spul wat deze lui maken! |
|
Chaostream is nog beter signature |
|
signature |
|
Jahaa, deze had ook eigenlijk in mijn 2009 lijst gemoeten. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Ik heb hem gisteren ook binnen gekregen. Ik kan er eigenlijk nog niet veel over zeggen omdat ik hem nog maar 1 of 2 keer kort heb geluisterd maar ik heb het idee dat ik dit album nog wel eens beter kon vinden dan de laatste van Behemoth en van Nile. En dat waren al 2 death metal granaten. Kortom: I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
ik hoor net een nummer van hypnoz erg vette muziek. Snel ook. een mening moet ik nog vormen. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Op het eerste gehoor vet. Betere tip dan dat Mastabah, bedankt. Er zit nog wat te veel standaard death metal in naar mijn smaak, maar het gaat de goede kant op. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |