|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Nope, en zo vijandig was het niet... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Gehehehee... Ik weet vrijwel zeker dat het niets zal worden. Ten eerste om de reden die ik al aangaf. En ten tweede omdat Digimortal al weinig goede te bieden had... |
|
quote: Behalve "Back the Fuck Up" natuurlijk Zenial |
|
Er staan wel meer goede nummers/ideëen op hoor, maar over het algemeen vind ik het een $ellout! |
|
quote: Sellout? Omdat ze van stijl veranderen? Die drie cds na Digimortal met oude nummers erop, DAT zijn sellouts! Zenial |
|
quote: Kan ie makkelijk...de bas speelde vaak zat de gitaar riffjes mee... als je het op een bas kan dan moet het op gitaar ook wel lukken. En bovendien in Christian een hele goede bassist edit: typefauten [Dit bericht is gewijzigd door Jebes op 07-05-2003 14:08] Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Inderdaad, hij kan tegelijkertijd stuiteren en bassen Zenial |
|
quote: Dat is iets waar nog geen woord voor verzonnen is, de overtreffende trap van een $ellout! |
|
quote: Inderdaad erg jammer zo'n marketing stunt het blijft gewoon een kwestie van uitmelken die handel. Maar niemand van jullie heeft er nog weer iets over gehoord. (Nieuwe cd?) The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Een vriend van me had er al wat van gehoord zei hij, maar ik weet niet of hij tegen mij had gezegd wat ie er van vond. Hij is wel erg fan trouwens, ben benieuwd, ik zal hem van de week nog es vragen... |
|
Aaaaah, de site is na maaaaanden weer online! Oh joy! The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Ze zijn al te laat gestopt (hadden ze m.i. beter vóór Digimortal kunnen doen) en nou nog een comeback? Wordt vast niks... no text supplied |
|
hmm, dat is dan toch geen fear factory meer ? k heb gisteren in de kroeg nog es wat oude gedraaid...klonk weer lekker!!! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Fear factory = http://www.gordon.nl/..oftewel gay HEERSCHT |
|
quote: klik jij maar even hier: http://www.raus.de/crashme Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: En dat uit de mond van iemand met een van immortal afgeleide naam..... En ik denk dat Fear Factory nog steeds wel in staat is tot het uitbrengen van goede nummers. Ze hebben een geweldige zanger, vrij goede drummer en de bassist heeft aangetooind vrijwel moeiteloos de partijen van Dino over te kunnen nemen (en dat voor een belg ) Demanufacture zullen ze nooit meer evenaren, maar de band evolueert zowieso per cd, dus het zou ook niet FF zijn als ze dat wel zouden doen. Life doesn't get much better than this! |
|
En ik denk dat Fear Factory nog steeds wel in staat is tot het uitbrengen van goede nummers. Ze hebben een geweldige zanger, vrij goede drummer en de bassist heeft aangetooind vrijwel moeiteloos de partijen van Dino over te kunnen nemen (en dat voor een belg ) Demanufacture zullen ze nooit meer evenaren, maar de band evolueert zowieso per cd, dus het zou ook niet FF zijn als ze dat wel zouden doen.[/quote] Zeker dat ze in staat zijn nog goeie nummers uit te brengen. Fear Factory rules! En digimortal is beestig goed! |
|
[oud nieuws] ze zijn uit elkaar [/oud nieuws] Je moeder. |
|
quote:Nee hoor ... jij loopt heel erg achter ... alleen Dino is eruit |
|
quote: [oud nieuws] het boeit me geen fuck [/oud nieuws] Je moeder. |
|
Ik denk dat het eigenlijk alleen maar positief is dat Dino niet meer mee doet. De commerciële richting die ze insloegen was volgens mij vooral zijn idee, denk ik. Dat Burton stopte kwam volgens mij omdat ie niet meer mee wou doen aan het uitmelken van dat Demanufacture-concept en liever andere dingen wou uitproberen. Ik zie het nog hoopvol. mvg wk10 |
|
Stond trouwens deze maand in de Aardschok dat FF weer in de studio waren... "Stories about unicorns and dragons are just fairytales, so were told. But don't we all have our personal dragons? Fantasy is a world not far from reality." |
|
ik vindt het alleen maar goed als ze doorgaan met de stijl van die nieuwe(maar toch oude) cd aannemen.digimortal was wel strak en v et VOND ik m maar nou vindt ik m niks meer aan.de gruntende fear factory heerscht ! |
|
quote: |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |