|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:ik niet |
|
zal ik hem sturen? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
heb je eeen share progje of anders msn? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Heb nog een cd ergens van Fear Factory, weet eigenlijk niet of ze nu nog uberhaupt boeient zijn. Is die nieuwe al uit? "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: |
|
Hmm, ik heb dus echt nog niks gehoord, jullie maken me wel verrekte nieuwsgierig. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
ik zou ook nieuwsgierig worden als ik niet wist hoe vet hij is Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Argh...moet...hebben...nu! AAAAAH! |
|
quote: Archetype ja. mja, ik zit nu zo te luisteren. De keyboards erdoor vind ik niet erg geweldig. Zeker als je een hardcore deathmetal veteraan bent is dit niet echt een plaat waar je warm van wordt, vrij standaard spul. Leuk voor de beginnende metal luisteraar en voor de fans. 6je "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
heb van de week ff snel de promo zitten beluisteren bij de platenzaak (was overigens een gefikt cdtje ) en ik moet zeggen, het klonkt behoorlijk goed My madness, my sadness |
|
ik heb hem nu al een weekje en ik moet zeggen.. hij klinkt echt wel weer vet ik vond digimortal maar klote.. maar deze cd gaat zeker weer de goeie kant op. Nr's als cyberwaste, corporate cloning, default judgement en act of god hakken er echt wel goed in. ik ga hem zeker kopen (ben dan ook wel jaren een FF fan) maar tis zeker de moeite waard. Relentless Assault.. Throath-Slithing Thrashmetal! |
|
Op zich is 't wel gaaf, maar die lading distortion he... |
|
ik vind hem wel vet |
|
Ik heb er nog niks van gehoord.... |
|
hijs niet alleen vet hij heerscht weer zoals vanouds!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Wirdj tied jong. Vette shit. Trouwens auch noa no mercy? Wirdj tied om nog ins te goan zoepe in de Irish pub. |
|
quote: Je pleure et brûle mes yeux!! |
|
quote: Ja idd dat was toen wel een mega feest hahaha.......... Nee ga niet naar No Mercy, geen tijd, zin en geld, tevens moet ik dinsdag gewoon werken.... |
|
Ik heb 'm nog niet helemaal gehoort maar hij klinkt ok, niet mega, iig beter als de CD hiervoor. Ik hou het toch op Demanufacture en Soul of a new Machine (leuke cliché "Alleen het oude werk is goed!") |
|
nou ik moest hem eerst ff een paar keer horen maar nu vind ik hem echt supervet. En de heer herrera (de drummer) heeft zo te horen ook geoefend want het is allemaal net weer wat sneller. |
|
Hpppf nog een cd voor mn lijst... ik twijfel trouwens nogsteeds over het hokje van FF. Wat spelen ze nu eigelijk? |
|
quote:House Metal |
|
net promo van gehoord mwaah. |
|
Viel hij tegen dan? |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |