|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
hij sprak me niet direct aan en dat zegt mij genoeg.. suffocation promo ook gehoord vet, maar wel wat anders |
|
Hmmm ben benieuwd dan.... |
|
2 maten van mij hebben de cd vanmiddag gekocht en die zijn er behoorlijk enthousiast over Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Kijk net even op hun webstek. Volgens hun komt ie over 2 dagen uit... ... ...ah, boeien doen ze me toch niet. Uit liefde voor ZM. |
|
quote: Klopt, maar bij de White Noise kwam de cd vandaag binnen en toen hebben ze er gelijk maar een aantal verkocht Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
ja , degelijk, wel weer zo een clean stemmetje die soms op mijn zenuwen werkt. ma mag er wel zijn |
|
De Europese data van de tour Date City Country Venue Jun 19 Burgum the Netherlands Waldrock Festival Jun 20 Weert the Netherlands Bosuil Jun 21 London UK Astoria Theater Jun 22 Manchester UK Academy Jun 23 Glasgow UK Queen Margaret Union Jun 26 Le Mans France Fury Fest Jun 27 Dessel Belgium Graspop Jun 28 Amsterdam the Netherlands Melkweg Jul 3 Leipzig Germany Full Force Festival Jul 8 Turin Italy Chico Bum Park Jul 9 Bergamo Italy Sa.Agostino Parc Jul 10 Rome Italy Foro Italico Jul 12 Barcelona Spain Razzmatazz 2 Jul 13 Madrid Spain Arena Jul 14 Murcia Spain Super Chuys Jul 16 Vitoria Spain Azkena Jul 18 Helsinki Finland Tuska Metal Festival Half zat is ook maar weg gegooid geld. |
|
Khad 'n nummer gehoord, niet slecht. Het was Cyberwaste |
|
Heerlijke cd, was echt aangenaam verrast. I.m.o weer terug ten tijde van Demanufacture. Ik heb trouwens de"limited edition" uitvoering met een bonus DVD. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
heb hem vandaag ook maar eens orgineel gekocht (met dvd) (had hem al 2 maanden in huis) blijf er bij,vetste FF release in jaren dit! ga ook zeker naar ze in amsterdam!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Rules!!!! |
|
quote: Dat is wel interessant, wat staat er op die DVD? Clips of livestukjes/interviewshit? Staat de Nirvanacover School er nog op? Stond wel op de promo, maar het was niet zeker of die op het album zou komen. |
|
die cover staat op de digipack versie alleen. en ja de dvd : staat de videoclip op en 45 min backstage gelul en wat live shit wel geinig. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ik vind de cd wel ok, ik denk dat ik ook naar A'dam ga. Is een mooi verjaardags cadeau Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: hmm klinkt niet echt van dat je zegt WOW! terwijl dat wel zou moeten!!!!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Hehe, dat komt omdat ik de cd pas 2 dagen in huis heb... Heb alleen de eerste 3 nummers nog maar gehoord...dat WOW komt nog wel Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: INderdaad. Een zeer prettige plaat. Ik heb hem ook als 'limited' maar ik denk niet dat hij ZOOOO erg limited is.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
aardige cd. in ieder geval alweer in de goede richting. ben benieuwd hoe het verder gaat met die Dino(zelden een persoon gezien die qua uiterlijk zo zijn naam eer aan doet). hopleijk brngt hij iets nieuws uit met Brujeria!!! |
|
Het nieuw FF album heerscht de pan uit..een van de betere releases van 2004..heb ém met m'n review toch te laag ingeschat Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote: hoe is trouwens die nieuwe Brujeria? tipt die aan die 1ste? aangezien ik dat wel een vette plaat vind, maar die daarna deden me weinig. trouwens nog een vette flyer gevonden meesterlijke cover ook ! niet TE tenminste Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: ik vind de laatste keigaaf. maar hij klinkt wel wat gladder en gepolijster dan het oudere werk. Je moet de cd van Assessino(is de bandnaam) maar eens proberen te vinden. dat is ook een cd van die dino, zeg maar een soort van soloproject. klinkt precies zoals Brujeria. |
|
Dat hele Brujeria kon me nooit echt boeien.... Ik zit nu die DVD te kijken die met Archetpye komt. Hij's wel gaaf. Een aantal humor stukjes van de toer en een videoclip van Cyberwaste KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: de allerallerallerbeste bonus DVD is die van Cannibal corpse. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |