|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Kan iemand van de moderators deze EIKEL effe voor me bannen! PS: LINK NIET OPENEN! mvg wk10 |
|
Fear Factory!!!! hell yeah ga zeker die nieuwe cd downen, maar of die kan tippen soul of a new machine moet ik nog maar zien zeker niks bekend van eventuele tourdata?????? latorszzzzz! |
|
ze gaan mee op de JÄGERMEISTER MUSIC TOUR, over europeese tour data's word niet gesproken. ik hoop dat ze wat festivals doen, ga dr niet vanuit. maar ze zullen vast dit jaar wel in Europa spelen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Hey, ik heb em gedownload. Ik houd de stijl een beetje tussen demanufacture en obsolete in. Lekker harde riffs, veel minder elektro. Echt een ontzettende beuk cd. |
|
Waar kan je die cd downloaden? |
|
moet iedereen dat nu bij elke CD vragen? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Ik stond inderdaad met verbazing te luisteren. Goede comeback na het mindere digimortal! Demanufacture evenaart het niet, maar wat een plaat! Fans van Fear Factory kunnen hem blindelings aanschaffen (naja, over 2 maand als ie officieel uitkomt ) Life doesn't get much better than this! |
|
quote:Kazaa? |
|
Ik ben ook zeer benieuwd naar die nieuwe cd van FF |
|
Ik ook! Ik vond Digimortal zelfs nog goed, dus dit zal ook wel in de smaak vallen |
|
quote: Usenet, Direct Connect, ftp's.. De mogelijkheden zijn eindeloos Of je wacht 2 maandjes en koopt hem, hij is het wachten ward, heb hem zelf ook al in de pre-bestelling staan. Life doesn't get much better than this! |
|
Ik ga hem zeker kopen, maar ik wil nu alvast luisteren |
|
quote: Digimortal vond ik zeker niet slecht, alleen wel de minste van de reguliere cd's. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Ik voel me zelf al zowat de Nedelandse pakket dienst, zo vaak heb ik dat album al verstuurd aan mensen hehe. Je moet de mp3's van Hak hebben Life doesn't get much better than this! |
|
quote:ik zal je eeuwig dankbaar zijn |
|
quote:daar heb je zeker gelijk in! |
|
quote: Naja, als je msn (en geduld ) hebt kan ik het je wel per postduif doen toekomen Life doesn't get much better than this! |
|
quote:mies777 apenstaartje hotmail punt com |
|
quote: Tsss, moet ik hem ook nog voor je luisteren! Life doesn't get much better than this! |
|
quote:kut mijn computer hield er mee op |
|
heb je de cd nu al binnen of niet? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Als je een cd goed vind, ga ém natuurlijk niet downen.. Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |