|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Alcest (fr), Les Discrets (fr), Soror Dolorosa (fr) Exclusive NL show! in de Willemeen (Arnhem). Meer info volgt nog! |
|
ja, Arnhem ligt inderdaad echt totaal niet centraal in Nederland... godver, altijd dat gezeik en gepiep als mensen langer dan 30 minuten met de auto / trein moeten... NIETS IS VER WEG IN NEDERLAND! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Nou, als dat zo was, was ik fijntjes naar Trial in Drachten gegaan vanuit Delft. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Le question rhétorique Daarom! |
|
En langer dan een half uurtje doe ik er wel over op de terugweg, even de huidige rijdiensten op de donderdag aanhoudend: Donderdag 20 oktober 2011 Tijd Station / Halte Spoor Richting Reisdetails 23:29 Arnhem 11 Utrecht Centraal Intercity (NS) 00:08 Utrecht Centraal 11b 00:14 Utrecht Centraal 9a Gouda Intercity (NS) 00:34 Gouda 10 00:55 Gouda 10 Rotterdam Centraal Sprinter (NS) 01:17 Rotterdam Centraal 8 02:02 Rotterdam Centraal 8 Den Haag HS Intercity (NS) 02:14 Delft 2 Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote:Gaaf! No regrets and no remorse... |
|
quote: Is idd niet gering. Ik ben zelf ooit zo gek geweest om in de Hyundai Atos van mijn vrouw van Eindhoven naar Leeuwarden te rijden voor een black metal festivalletje (heen en 's nachts terug). Dat was wel pittig, maar dik de moeite waard! Dus als je echt wilt gaan, dan is niets te ver (althans in Nederland). an evil incarnation of DEATH! |
|
quote:Dude, das krap 1,5 uur rijden .... |
|
quote: Ach, ik heb laatst een vrijwel even lange reistijd gehad vanaf een bandrepetitie naar huis. Weinig reden tot klagen dan, zou ik zeggen, wanneer het een exclusief concert betreft van bands die je erg waardeert. [Dit bericht is gewijzigd door Haeresiarch Sr. op 18-10-2011 13:45] |
|
quote: Ziet het er uit alsof ik godverredomme een auto heb dan?! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Kan iedereen lekker voor zichzelf bepalen, toch? Wat te ver is of niet? Deze show is mij in ieder geval lang niet ver genoeg weg Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
23-02-2012 dus? Oeh, zeer interessant! |
|
quote:Regel je er toch één, geen vrienden met een ootoo? |
|
quote: Ziet het er godverredomme uit alsof ik vrienden heb die naar kutmuziek luisteren?! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote:Oh nee, sorry, my bad |
|
Wow vet. :D IK hoop dattie exlusief naar baoreg verplaatst wordt, haha. Maar gelukkig woont m'n broer in arnehm, dus tegen die tijd maar ff kijken! (: |
|
quote: Piece of cake toch, in Duitsland lachen ze om zulke afstanden en in de VS al helemaal. |
|
Nederlanders klagen nogal veel, en het feit dat wij daar weer over klagen (en ik daar weer over klaag) zegt al genoeg |
|
quote: Piece of cake zou ik het niet willen noemen, in totaal 7 uur in de auto voor een 4 a 5 uur durend festival. Zie dan je kop er nog maar eens bij te houden in een traag accelerend autootje van Leeuwarden naar Eindhoven en dan bekaf om 03:45 uur thuis komen. Maar zoals gezegd, het was dik de moeite waard. an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: Nee je ziet er inderdaad niet uit alsof je vrienden hebt, haha. Hier zelfde probleem. Zou de bands die ik graag wil zien niet kunnen halen omdat ik al om 10 uur de trein terug moet hebben. Auto is ook geen optie. |
|
Om 10 uur al de trein terug? Waar woon je dan in 's hemelsnaam? EDIT: Typfoutje. [Dit bericht is gewijzigd door Haeresiarch Sr. op 18-10-2011 15:59] |
|
Weert. En edit, tien over half elf, maarja, dan hoef ik nog niet erop te hopen dat Les Discrets al is begonnen. |
|
Volgens mij heb ik dan herfstvakantie. Leve het leven van een vmbo docente. Hiep, hiep, hoera! And the wind cries .. |
|
quote: In februari? |
|
quote: VMBO docente hè... |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |