|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Hmm inderdaad, hopelijk gaan ze eindelijk dan een goede opvolger van River Runs Red maken |
|
River Runs Red heerscht idd! Maar Ugly vond ik ook een geweldige plaat gevoeliger, volwassener en nog steeds vrij hard. Nee, dan die kutplaat daarna (Soul Searching Sun)! Wat een bagger! En dan hebben we het nog niet eens over Keith Caputo solo gehad... Twee keer heb ik die ellende live gezien en dat was twee keer teveel! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Keith solo was gewoon totaal andere muziek, niet te vergelijken met LoA. Ik heb Soul Searching SUn wel, en ik vind hem van tijd tot tijd wel lekker, maar je moet daarbij niet denken dat het dezelfde band is als River Runs Red. |
|
quote: maar het blijft ongelooflijke slappe klote muziek. ik denk dat er in dat genre ook wel betere rondlopen. ik vind verder de LOA wel aardig met als uitschieter de eerste en als absolute dieptepunt die laatste cd met allerlei covers etc etc . |
|
Hmmm... Opzich wel interessant, eerst effe afwachten maar!! |
|
kick.. Ik ben benieuwd |
|
quote:Ha, dat vind ik nu juist een topper. Ik heb mij na LoA overigens voornamelijk geërgerd aan dat "ik haat metal"-gewauwel van Caputo. M.i. had LoA namelijk helmaal niet zoveel te maken met metal. Anyway, die man z'n podiumpresentatie was wel altijd te gek; een beetje met die microfoon voor z'n smoel langszwaaien in plaats van ervoor houden . Touché, pussycat! |
|
Man, dit is goed nieuws!! Soul Searching Sun is inderdaad geen te vette sok, maar twee vorige zijn gewoon for-mi-da-bel heel eenvoudig en zoveel beter dan zovele andere bands tesamen *blij*. ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
Ik vind Soul Searching Sun ook niet erg slecht, maar zeeeeeeker niet de beste... Ik heb ze helaas nooit live mogen aanschouwen |
|
Leuk bandje om live te zien.... Behalve op Dynamo 19??, toen Keith net gestopt was en die kerel van Ugly Kid Joe de vocalen voor zijn rekening nam..erg fout Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
Ik zoek het hele internet nu dus ook al af om erachter te komen waarom ze in hemelsnaam weer bij elkaar gekomen zijn. Keith zat idd te zeiken dat hij eigenlijk een pleurishekel had aan metal toen bij loladamusica. Ik heb jammer genoeg nog niks gevonden, ook niet bij Roadrunner. Maar goed, de aanhouder wint. Wat de platen betreft. River Runs Red = geweldig, maar de andere platen vind ik ook erg okee. Die 1989-1999 = ook erg fijn, vooral de b-kantjes e.d. Die Lowlands cd was het slechts, ook het geluid was kut en je kon in de lulverhaaltjes tussendoor al vernemen dat Keith er zat van was. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
ik ken alleen River Runs Red, en dat vind ik een zeer goede plaat. zat in het stapeltje van mn eerste metalplaten |
|
valt het echt onde metal dan? Ik deelde het vroeger altijd onder de catagorie alternatief in. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Tsja... Het is nog steeds niet makkelijk te zeggen wat nu wel of geen metal meer is... Het is ook wel wat hardcore / metalcore... Ach, het is gewoon puur persoonlijk! |
|
ach het zat 'per ongeluk' tussen dat stapeltje metal platen (morbid angel, pungent stench, sepultura) maarja, ik hou er nu niet heel erg meer van, dus ik sta niet te springen om een nieuwe release ofzo. |
|
quote: Je hebt het over platen, is het ook echt een LP? Of gewoon CD-tje? |
|
nee, CD'tjes |
|
quote: Owhh... Jammer! |
|
river runs red is gewoon super, ugly valt wel mee en de andere ken ik niet. Maar wil wel de nieuwe horen |
|
quote: sorry dude |
|
Beter. Die gasten zijn echt goed. Ik heb ze in 95 op dynamo gezien en was gelijk verkocht. The river runs red heerscht echt net als Ugly maar die laatste Soul searching sun . Ben benieuwd hoe het gaat klinken. |
|
quote:Yeah, dat is de enige keer da'k ze gezien heb, maar dat was idd niet erg geslaagd.. River Runs Red vind ik wel goed, rest ken ik alleen van de radio. Wel ok, maar minder.. |
|
ist al bekend hoe ze nu ongeveer gaan klinken? ik hoop ECHT r.r.r stijl of ugly, die albums zijn vet... |
|
Heb ook nog nix gehoort ik lees elke maand vol aandacht de aardschok. Hopend op goed nieuws. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |