|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Wtf? Ik wil Primordial en Solstafir wel zien dus misschien moet ik mij helaas toch aan deze ellende gaan wagen. |
|
lijkt me wel een erg vreemde combo :O maar primordial + solstafir + negura dan ben ik aanwezig het feit dat het paganfest is en ik er dan heidevolk moet bijnemen maakt mij niet uit |
|
Hola, dat zouden eindelijk eens wat lekkere namen zijn voor zoiets als Paganfest/Heidenfest. Faustian Spirit of the Earth |
|
Niks mis met Heidevolk. spelfout weggehaald... |
|
Eindelijk eens een leuke (ietwat originelere) line-up voor die zooi... |
|
Ga zeker wel Ja, apart die samen, maar wel lekkere line up. |
|
Kijk, eindelijk een leukere en minder afgezaagde line-up. Misschien dat ik wel ga, kijken wat er nog bijkomt... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Second that! |
|
|
|
Zo dat is een gave line-up! No regrets and no remorse... |
|
NL dates komen toch nog wel?? |
|
Ik hoop van wel. Wil hier namelijk wel heen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik ook. |
|
Ja tuurlijk komen er NL dates. Eerst doen ze altijd Duitsland en omliggende landen en binnenkort zal de 013 of de Effenaar de tour op zich nemen. |
|
quote: Da's geen Nederland, da's Brabant en Limburg. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Meestal doen ze twee data in ons land, Amsterdam of ergens in Friesland maken dus ook nog kans. Zo goed? [Dit bericht is gewijzigd door holysjit op 11-11-2011 22:54] |
|
ik hoop op Antwerpen, wat er normaal wel zal komen |
|
Man, dat is wel een vette line-up. |
|
quote: Romein lijkt me helemaal prima! [Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 11-11-2011 23:07] Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Je wilde toch een Nederlands optreden? |
|
quote: Scherp. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Doe maar 013, is dichterbij |
|
quote: Immer Ik hoop dat zoals altijd er ook weer een extended show in Oberhausen is, dan ben ik daar te vinden. [Dit bericht is gewijzigd door Ingrimd op 13-11-2011 10:52] |
|
Van de 013-site: Paganfest 2012: Eluveitie + Primordial + Equilibrium + Negură Bunget + Heidevolk + Sólstafir + TBA Zondag 18 maart 2012 Aanvang 15:15 uur Zaal open 14:30 uur Dommelsch Zaal Tickets € 27,50 (excl. servicekosten) Voorverkoop start woensdag 30 november |
|
De lineup is nog best ok. I'm in |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |