|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Sowieso aanwezig, wat een geniale line-up! Wil je muilperen? |
|
Zaterdag sowieso aanwezig. Bareuh... |
|
Nieuwe namen uit ons eigen kikkerlandje: Devious en de opener van zaterdag: Braincasket. |
|
Even de gehele line-up erbij. Tickets gaan hard, wordt een mooi feestje. |
|
Heb er zin in....ben hier nog nooit geweest dus ben benieuwd Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Speciaal voor jou, Hub, is er dit jaar ook een cocktailbar. |
|
quote: Hub en ik drinken amper meer, maar we zijn er zaterdag zeker bij! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Amper? Ik ben enkele maanden terug helemaal gestopt met drinken...er komt geen druppel meer binnen hier Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik ben benieuwd tijdens H&H fest dan :') Maar zonde rgekheid, medische reden, of gewoon klaar mee? |
|
quote:Denk eerder dat die voor ons bedoeld is. Wij zijn in Duitsland al vaste klant van die toko |
|
quote:Ook tijdens H&H drink ik niet Medische redenen idd Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Blijvend? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Goh, dat ik dit nog mag meemaken. |
|
signature |
|
Vreemde prijsvraag... er zijn zat mensen die helemaal niks met The Gathering (zoals ik) of Death Angel hebben maar toch naar Dokk'em gaan/willen. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Gelukkig hebben we de foto's nog... Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Moonspell doet toch ook een "vintage" set van de eerste 2 albums? |
|
huh? ze hebben toch net nieuw werk uit? Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Sowieso zijn er drie bands die dat gaan doen, dus ZM heeft zijn huiswerk niet goed gedaan.... En Moonspell doet inderdaad ook een set met nummers van hun beste twee albums Irreligious en Wolfheart. |
|
Ticket voor de vrijdag gescoord.. en toch ook maar een ticket voor dat andere Fryske festival. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Kom de zaterdag ook even joh, gaan we . |
|
Verheug me er nu al op! Bla |
|
Wij gaan ook aan de pimpel, op de zaterdag, Mira! |
|
Nu verheug ik mij er nog meer op popke! Bla |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |