|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Of met zijn allen minder vreten. Was er trouwens afgezien van ui en, tijdelijk, de broodjes die later weer netjes waren aangevuld nog meer op dan? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
De eterij was inderdaad een drama. Helemaal nu het festival twee dagen is, i.p.v. één. Je kon kiezen uit broodje ham of kaas, gehaktbal, patat en kroket of frikandel, al dan niet met broodje (en ben ik de hamburger nou nog vergeten?). Dat is wel erg karig. Ik zou zeggen, doe er nog iets van pizza of shoarma bij, of op z'n Duits iets van Bratwurst / Steak met gebakken aardappeltjes. Verder een onwijs gezellig en goed opgezet festival, wat juist (ook al is het uitverkocht) dankzij de ruimte en toch kleinschaligheid zeer geslaagd was. Op de vrijdag waren Eternity, Bloodline en Sinister voor mij de leuke bands, Death Angel helaas gemist wegens mijn sponsorings-contract bij de Cocktail-Bar. De zaterdag enigszins brak op tijd het terrein opgegaan om Braincasket te supporten. Daarna kwamen er voor mij een hele serie kut-bands, en pas bij The Gathering werd het weer interessant. Verder Moonspell gezien (gave actie van die oude set !!!), Ancient Rites (eindelijk weer na vele jaren!), helemaal uit m'n plaat gegaan bij Obituary en alles wat daar nog na speelde was niet (meer) mijn ding en kon me dus weinig bekoren. Jammer ook van het geluid bi diverse bands. Bij sommige bands was het prima, maar bij veel bands die ik heb gezien was het toch wel ver beneden de maat, helaas... Het weer was uiteindelijk ook prima te doen en op die enorme bui tijdens JOP / Arch Enemy na hadden we werkelijk prachtig weer! Volgend jaar zeker weer aanwezig !!! |
|
Verhaal over eten komt erg vaak terug, zal dus zeker worden meegenomen naar volgend jaar! |
|
+ de mojito bar! Hatsjikidee! |
|
quote:Oh? Was die er ook dan? Ik heb alleen een Cuba Bar gevonden [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 04-07-2012 10:28] |
|
Cuba bar, mojito bar, the same thing. Verstopt achter de zanger van Eternity en iemand van Pro Pain, kon er maar met moeite bij Hatsjikidee! |
|
quote: Verraderlijk! Bareuh... |
|
quote: Ach mens, waar een wil is... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Hehe, ooit bij 35 graden in de brandende zon op M'era Luna een dag aan de frozen malibu geweest. Dat was pas verneukeratief. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Mooi feestje! Genoten van het zonnetje, cocktails, leuke mensen, Moonspell en Obituary. Veel te lang buiten rond gehangen, binnen dus teveel gemist aan bands maar ach.. het sociale gedoe vergt ook aandacht. Jon Oliva's Pain keek ik naar uit, maar vond ik na een tijd wat saai worden (sorry), wellicht sloeg de vermoeidheid toe. Arch Enemy had van mij wel thuis mogen blijven. |
|
quote: Is een weg! Hatsjikidee! |
|
quote: Dat bedoel ik, al had ik "ben ik weg" ook goedgerekend Maar on-topic: net als Hub ga ik niets over Trail of Tears zeggen wegens subjectieve meningen, ik vond alleen dat Glorior Belli ondanks de geweldige muziek toch op een festivaltent minder overkomt dan in een donkere zaal... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Was een mooie dag! Voor het eerst sinds 2004 mooi weer en wat is het groot geworden vergeleken met 2 jaar geleden (vorig jaar niet geweest). Vond the Gathering echt heerschen, wat was dat gaaf! Moonspell, Obituary en natuurlijk Jon Oliva, kippenvel, wat is dat toch een goede zanger. Alleen Arch Enemy kon me niet echt boeien, ook niet veel van gezien. en verder natuurlijk heel veel plezier, bekenden en bier. see you at occultfest! |
|
Arch Enemy heeft er alleen maar voor gezorgd dat de tickets wat duurder waren volgens mij. Als ik de reacties zo lees zat er blijkbaar niemand te wachten op hun afgewaterde death metal. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Ik heb niet eens meer de moeite genomen om ze te zien, ze hadden wat mij betreft toch nooit meer tegen Death Angel op kunnen boksen, man wat heerste dat zeg! spelfout weggehaald... |
|
quote: Ach wat jammer nou, laat IEDEREEN nou op jullie recentie zitten wachten! Bla |
|
Haha, Mira gooit er wat humor in Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Luv you too!! Bla |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina |