IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : 29 & 30 juni: Dokk'em Open Air 2012 Vorige pagina
Bluuurgh
Usericon van Bluuurgh
Posted 02-07-2012 11:09 by Bluuurgh Wijzig reactieProfiel van BluuurghQuote dit bericht

Was een mooi feestje en eindelijk eens een keer goed weer (op die laatste uurtjes na) voor Dokk Em. Ideaal om chill in het zonnetje rustig bij te kleuren en te socializen.

Muzikale hoogtepunten wmb: The Gathering, met alleen maar muziek van-toen-ze-nog-wel-gaaf-waren. Wonderlijk om ze dan nu als een stel kortharige oude mannen op het podium te zien, terwijl ik nog steeds het beeld van ze had als een paar langharige jonge jongens. Waar blijft de tijd.. Ook erg gaaf was idd Obituary: maar wat is er gebeurd met Ralph Santolla? Trevor P. zat er bij de paar weinige solo's die hij deed overigens wel een paar keer goed naast.. Kleine smet op een retegoed optreden. Arch Enemy had ik hoge verwachtingen van, maar die band gaat me steeds meer tegen staan. Ze hebben een flink tal te gekke nummers gemaakt, maar waarom ze er dan tegenwoordig dan toch steeds meer voor kiezen om draken als "Dead Eyes See No Future" te spelen snap ik echt niet. Ook mogen ze die overbodige drumsolo en gitaarsolo dingen uit de set gooien. In plaats daarvan hoor ik dan liever beukers als "Beast Of Man" of "Cosmic Retribution"... Beetje jammer dus. Alhoewel het wel gaaf was dat "Dead Bury Their Dead" weer eens van stal gehaald werd.

Verder was het jammer dat Devious zo'n kut geluid had. Terwijl hun nieuwste materiaal best goed en een stuk toegankelijker is (dacht ik zo te horen). Op basis van alleen hoorbare kicks, zang en de gitaren van Guido was het lastig om daar verder wat chocola van te maken.

Verbeteringspuntje vind ik de eetfaciliteiten: iets meer diversiteit dan alleen snacks zou toch wel fijn zijn en meer voorraad inkopen lijkt me wel een goede voor volgende keer.

Verder niets anders dan lof voor Jort & co!

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 02-07-2012 11:17 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Of met zijn allen minder vreten.

Was er trouwens afgezien van ui en, tijdelijk, de broodjes die later weer netjes waren aangevuld nog meer op dan?

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 02-07-2012 14:17 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

De eterij was inderdaad een drama.
Helemaal nu het festival twee dagen is, i.p.v. één.
Je kon kiezen uit broodje ham of kaas, gehaktbal, patat en kroket of frikandel, al dan niet met broodje (en ben ik de hamburger nou nog vergeten?). Dat is wel erg karig. Ik zou zeggen, doe er nog iets van pizza of shoarma bij, of op z'n Duits iets van Bratwurst / Steak met gebakken aardappeltjes.
Verder een onwijs gezellig en goed opgezet festival, wat juist (ook al is het uitverkocht) dankzij de ruimte en toch kleinschaligheid zeer geslaagd was.
Op de vrijdag waren Eternity, Bloodline en Sinister voor mij de leuke bands, Death Angel helaas gemist wegens mijn sponsorings-contract bij de Cocktail-Bar.
De zaterdag enigszins brak op tijd het terrein opgegaan om Braincasket te supporten. Daarna kwamen er voor mij een hele serie kut-bands, en pas bij The Gathering werd het weer interessant. Verder Moonspell gezien (gave actie van die oude set !!!), Ancient Rites (eindelijk weer na vele jaren!), helemaal uit m'n plaat gegaan bij Obituary en alles wat daar nog na speelde was niet (meer) mijn ding en kon me dus weinig bekoren.
Jammer ook van het geluid bi diverse bands. Bij sommige bands was het prima, maar bij veel bands die ik heb gezien was het toch wel ver beneden de maat, helaas...
Het weer was uiteindelijk ook prima te doen en op die enorme bui tijdens JOP / Arch Enemy na hadden we werkelijk prachtig weer!
Volgend jaar zeker weer aanwezig !!!

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 03-07-2012 0:21 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

Verhaal over eten komt erg vaak terug, zal dus zeker worden meegenomen naar volgend jaar!

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 04-07-2012 0:50 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

+ de mojito bar!

Hatsjikidee!

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 04-07-2012 10:28 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

quote:
Op 4 juli 2012 0:50 schreef Unholy Mary het volgende:
+ de mojito bar!

Oh? Was die er ook dan?
Ik heb alleen een Cuba Bar gevonden

[Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 04-07-2012 10:28]

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 04-07-2012 13:17 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Cuba bar, mojito bar, the same thing.

Verstopt achter de zanger van Eternity en iemand van Pro Pain, kon er maar met moeite bij

Hatsjikidee!

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 04-07-2012 13:35 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2012 0:50 schreef Unholy Mary het volgende:
+ de mojito bar!

Verraderlijk!

Bareuh...

Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 04-07-2012 18:22 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

quote:
Op 4 juli 2012 13:17 schreef Unholy Mary het volgende:
Cuba bar, mojito bar, the same thing.

Verstopt achter de zanger van Eternity en iemand van Pro Pain, kon er maar met moeite bij

Ach mens, waar een wil is...

Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 04-07-2012 20:56 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2012 13:35 schreef De Ulk het volgende:
Verraderlijk!

Hehe, ooit bij 35 graden in de brandende zon op M'era Luna een dag aan de frozen malibu geweest.

Dat was pas verneukeratief.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-07-2012 12:15 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Mooi feestje! Genoten van het zonnetje, cocktails, leuke mensen, Moonspell en Obituary. Veel te lang buiten rond gehangen, binnen dus teveel gemist aan bands maar ach.. het sociale gedoe vergt ook aandacht. Jon Oliva's Pain keek ik naar uit, maar vond ik na een tijd wat saai worden (sorry), wellicht sloeg de vermoeidheid toe. Arch Enemy had van mij wel thuis mogen blijven.

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 07-07-2012 10:43 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2012 18:22 schreef Vampire John het volgende:
Ach mens, waar een wil is...

Is een weg!

Hatsjikidee!

Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 07-07-2012 11:26 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

quote:
Op 7 juli 2012 10:43 schreef Unholy Mary het volgende:
Is een weg!

Dat bedoel ik, al had ik "ben ik weg" ook goedgerekend

Maar on-topic: net als Hub ga ik niets over Trail of Tears zeggen wegens subjectieve meningen, ik vond alleen dat Glorior Belli ondanks de geweldige muziek toch op een festivaltent minder overkomt dan in een donkere zaal...

Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...

the witch
beter langharig dan kortzichtig
Usericon van the witch
Posted 07-07-2012 14:05 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

Was een mooie dag! Voor het eerst sinds 2004 mooi weer en wat is het groot geworden vergeleken met 2 jaar geleden (vorig jaar niet geweest). Vond the Gathering echt heerschen, wat was dat gaaf! Moonspell, Obituary en natuurlijk Jon Oliva, kippenvel, wat is dat toch een goede zanger. Alleen Arch Enemy kon me niet echt boeien, ook niet veel van gezien. en verder natuurlijk heel veel plezier, bekenden en bier.

see you at occultfest!

Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 07-07-2012 19:38 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Arch Enemy heeft er alleen maar voor gezorgd dat de tickets wat duurder waren volgens mij. Als ik de reacties zo lees zat er blijkbaar niemand te wachten op hun afgewaterde death metal.

Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 08-07-2012 9:27 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2012 19:38 schreef Mortis Rex het volgende:
Arch Enemy heeft er alleen maar voor gezorgd dat de tickets wat duurder waren volgens mij. Als ik de reacties zo lees zat er blijkbaar niemand te wachten op hun afgewaterde death metal.

Ik heb niet eens meer de moeite genomen om ze te zien, ze hadden wat mij betreft toch nooit meer tegen Death Angel op kunnen boksen, man wat heerste dat zeg!

spelfout weggehaald...

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 11-07-2012 16:11 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2012 11:26 schreef Vampire John het volgende:
net als Hub ga ik niets over Trail of Tears zeggen wegens subjectieve meningen

Ach wat jammer nou, laat IEDEREEN nou op jullie recentie zitten wachten!

Bla

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 11-07-2012 16:27 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Haha, Mira gooit er wat humor in

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 17-07-2012 11:22 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Luv you too!!

Bla

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com