|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Hoe groot is Dokk'em Open Air eigenlijk? Qua aantal mensen. Hatsjikidee! |
|
2500 maximaal. Het ziet er naar uit dat deze gehaald gaat worden. |
|
Mini!! Beter Hatsjikidee! |
|
Ik heb een kaartje over voor de zaterdag aangezien ik nu de mogelijkheid heb om beide dagen te gaan. Je kan het overkopen voor €30 (in de vv €40 excl servicekosten) |
|
quote: Perfecte grootte! Echt zin in! The golden age of the 80's and early 90's of heavy music. That's what I am into. |
|
Zin in!! Hatsjikidee! |
|
quote: Heb je dat kaartje nog? Heb wel belang bij maar is wel beetje kort dag ben ik bang. see you at occultfest! |
|
quote: Nee sorry, is al verkocht |
|
quote: Is goed, heb al kaartjes besteld! Maar wat een weertje vandaag, wel zin in zo! Gaan toch maar kamperen! see you at occultfest! |
|
Tjonge, ook eindelijk wakker. Zo maar even douchen en dan zijn we er met wat geluk wel als pro-pain begint. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Nou, dat was weer mooi. Dag 1 totaal naar de graftyfus, maar nog nuchter genoeg om helemaal uit de plaat te gaan bij Death Angel Gisteren alleen Braincasket en Ancient Rites gezien, en paar nummertjes Obituary. Voor de rest fijn in het gras liggen te zuipen en ouwehoeren met vrienden en bekenden. Heersweekend! spelfout weggehaald... |
|
Alleen zaterdag geweest, maar echt een zeer goede sfeer. Tof dat het weer pas slecht werd onder Jon Oliva's Pain (want dat was me een partij gaaf)... Enige echte tegenvaller was eigenlijk Moonspell, voor de rest goed vermaakt daar! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Haha, heb nog een mooie foto John! Ga ik zometeen es effe opzoeken. spelfout weggehaald... |
|
Erg leuk en gezellig festival. Obituary en The Gathering waren gaaf. Leuk om Ancient Rites weer eens gezien te hebben na jaren. Trail of Tears kan ik niet objectief over zijn. Verder veel bekenden gezien en een geweldige tijd gehad in het hoge noorden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Mooie opzet anno 2012. Een podium aan elke kant van een grote tent. Beetje tactisch opstellen aan de bar en je hoeft je alleen maar af en toe om te draaien voor de volgende band. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Was vorig jaar ook al zo, werkt prima op deze manier. spelfout weggehaald... |
|
Vorig jaar niet geweest en de keer daarvoor was er nog een buitenpodium. Werkt inderdaad prima zo. En op deze manier geen mogelijkheid bands te overlappen. Bands die ik heb gezien waren zeer goed te pruimen met Jon Oliva als hoogtepunt. Moonspell --> mwah, wel ok maar weten mijn aandacht nooit veel langer dan 3 nummers vast te houden. Obi en HoB beukten er lekker op los. Gathering was ook leuk om weer in de oude bezetting te zien. Vaker doen, graag. AR --> Na al die jaren weet ik nog steeds niet wat ik er mee aan moet. Spelen prima, maar het kwartje wil bij mij nog altijd niet helemaal vallen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Obituary en Jon Oliva waren voor mij de beste bands van de dag, waarbij laatstgenoemde mega los ging, en wederom ook een echte entertainer bleek te zijn. Voor mij echt DE headliner van de dag. Bye bye Arch Enemy. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
+1 Al tijdens Jon Oliva vroeg ik me af waarom hij niet de headliner was. Ik was wel erg benieuwd of het nog heel anders zou klinken zonder Matt LaPorte (R.I.P), maar dat viel me meer dan 100% mee. Na 20 minuten Arch Enemy vond ik het wel best zijn wij maar naar bed gegaan. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 01-07-2012 16:36] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Geweldig festival! Prima vermaakt. Die 2-stages tent was/ is ook superhandig. Ik vond Death Angel en Obituary de leukste bands. Met het mooie weer, mojito-bar en veel leuke mensen was het een gezellig feestje Hatsjikidee! |
|
Ik ben na 3 dagen België absoluut niet objectief, maar dat kan niemand wat schelen Pro Pain zoals altijd een machtige groovemachine, die hadden wel hoger op de bill gemogen. The Gathering was gaaf, ik vond het ook leuk voor die gasten die normaal toch niet meer op metalfestivals spelen dat de respons goed was. Rene Rutten gaat steeds meer op Dave Murray lijken en de bassist had of zijn dag niet of zijn bass stond in een verkeerde stemming. HoB deden wat ze moesten doen als begint de houdbaarheid nu toch wel slijtage te vertonen. Gebedi moet in de maat bangen met Baaijens en Van Drunen, het leek af en toe net op die reclame met die 7 dwergen die de zuiger van aan motorblok nadoen. AR was een aanfluiting, zang veel te hard, drummer met een afschuwelijk drumgeluid(Hi-hat als snaresample)en de linkergitarist stond niet aan. Obituary was geweldig gaaf en hard. Zoals Hans W al opmerkte heeft deze band helemaal geen sologitarist nodig. RIFFS!! Een jeugdige bezoeker merkte op dat John Tardy wel erg zijn best deed om op Van Drunen te lijken. Moonspel was ok, alleen stond de kick idioot hard en John Oliva was de headliner van de dag. gaat dat zien, de dag dat hij dood neervalt komt met rasse schreden dichterbij. Net op tijd weg tijdens John Oliva(week ervoor als op GMM gezien) voordat de stortbuien kwamen. |
|
quote: In principe was Jon Oliva ook headliner, van de Rockhand stage. Arch Enemy headlinede de Realm stage, waar de meer death en black metal geörienteerde bands stonden. |
|
quote: John Oliva's Rain. |
|
Niks gezien. Wel Koninklijk naar de k*nker en triomfantelijk teut. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |