|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Weinig namen die me echt kunnen interesseren maar wel aanwezig |
|
Ik vind het juist een van de beter festivals, qua line-up. Tenminste een die wel een goeie variatie weet neer te zetten, een aantal speciale shows, betaalbaar, kleinschalig... Wat willen we nog meer? |
|
Blijft altijd een kwestie van smaak, ik denk dat de Dokk'em line-up vooral de metalheads aanspreekt die wat langer meelopen. |
|
Loop al wel een tijdje mee denk ik, afhankelijk van de definitie I guess. Maar nee vooral een kwestie van smaak, niks ten nadele van de line up |
|
quote: Deathwish bedoelt ons, zalige halfbejaarden uit de jaren 70 Ik vind de line up ook leuk! Bla |
|
Pracht line up, maar waarschijnlijk toch niet aanwezig, moet alle centjes effe twee keer omdraaien momenteel. spelfout weggehaald... |
|
Allen al tickets? Volgende week alweer! |
|
Nope... Volgend jaar maar weer.. spelfout weggehaald... |
|
quote: +1 Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
quote: + 1! see you at occultfest! |
|
Ook heeeeen! Alleen nog even bedenken hoe terug te geraken in Zwolle vanuit niemandsland |
|
Tentje! |
|
Hier veel zin in! Is het nog niet uitverkocht? Lekker 2 dagen in goed metalgezelschap en logeren in een nabijgelegen b&b. The golden age of the 80's and early 90's of heavy music. That's what I am into. |
|
quote: Alleen als allerlaatste optie.. of het moet echt goed weer worden /oud |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Amarantha op 26-06-2012 9:26] No regrets and no remorse... |
|
In tegenstelling tot de planning alleen zaterdag aanwezig i.v.m. vrijdag geen vrij kunnen krijgen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Toch beide dagen maar heen.. spelfout weggehaald... |
|
Haha, prachtig. Kon je het niet weerstaan? |
|
quote: Heb je al kaarten, Gurbe? Anders heb ik nog wel een leuke deal voor je. Ik heb namelijk 2 early bird weekend-tickets à 40 euro per stuk maar kan de vrijdag niet. Dan zou jij 2 tickets voor de zaterdag à 40 euro kunnen halen en kunnen we ruilen. Scheelt je toch 20 euro en kost mij niets extra. Iedereen blij. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 26-06-2012 1:22] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Niet aanstellen! Ik ga ook met de tent. (alhoewel een b&b op loopafstand ook héééél verleidelijk klinkt...) Hatsjikidee! |
|
Ik haak af; moet met 60 euro nog zes dagen zien te overleven... dat gaat niet lukken als ik dit feestje ook nog meepak. Ook alleen de vrijdag gaat niet lukken helaas Y'all have good time now! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Hé, ga jij ook! Wordt nog gezellig Hatsjikidee! |
|
quote:Heb al kaarten ja, gekregen als kado voor nieuwe huis, tja, dan is er geen enkel excuus om niet meer te gaan he... En verrot veel zin in nu! spelfout weggehaald... |
|
quote: Haha, nee dus.. spelfout weggehaald... |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |