![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Weinig namen die me echt kunnen interesseren maar wel aanwezig ![]() ![]() |
|
Ik vind het juist een van de beter festivals, qua line-up. Tenminste een die wel een goeie variatie weet neer te zetten, een aantal speciale shows, betaalbaar, kleinschalig... Wat willen we nog meer? ![]() ![]() |
|
Blijft altijd een kwestie van smaak, ik denk dat de Dokk'em line-up vooral de metalheads aanspreekt die wat langer meelopen. ![]() |
|
Loop al wel een tijdje mee denk ik, afhankelijk van de definitie I guess. Maar nee vooral een kwestie van smaak, niks ten nadele van de line up ![]() ![]() |
|
quote: Deathwish bedoelt ons, zalige halfbejaarden uit de jaren 70 ![]() Ik vind de line up ook leuk! ![]() Bla ![]() |
|
Pracht line up, maar waarschijnlijk toch niet aanwezig, moet alle centjes effe twee keer omdraaien momenteel. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Allen al tickets? Volgende week alweer! ![]() |
|
Nope... Volgend jaar maar weer.. spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: +1 Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht ![]() |
|
quote: + 1! see you at occultfest! ![]() |
|
Ook heeeeen! Alleen nog even bedenken hoe terug te geraken in Zwolle vanuit niemandsland ![]() ![]() |
|
Tentje! ![]() |
|
Hier veel zin in! Is het nog niet uitverkocht? Lekker 2 dagen in goed metalgezelschap en logeren in een nabijgelegen b&b. ![]() ![]() ![]() ![]() The golden age of the 80's and early 90's of heavy music. That's what I am into. ![]() |
|
quote: Alleen als allerlaatste optie.. ![]() ![]() ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Amarantha op 26-06-2012 9:26] No regrets and no remorse... ![]() |
|
In tegenstelling tot de planning alleen zaterdag aanwezig i.v.m. vrijdag geen vrij kunnen krijgen. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Toch beide dagen maar heen.. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Haha, prachtig. ![]() Kon je het niet weerstaan? ![]() |
|
quote: Heb je al kaarten, Gurbe? Anders heb ik nog wel een leuke deal voor je. Ik heb namelijk 2 early bird weekend-tickets à 40 euro per stuk maar kan de vrijdag niet. Dan zou jij 2 tickets voor de zaterdag à 40 euro kunnen halen en kunnen we ruilen. Scheelt je toch 20 euro en kost mij niets extra. Iedereen blij. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 26-06-2012 1:22] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: ![]() (alhoewel een b&b op loopafstand ook héééél verleidelijk klinkt...) Hatsjikidee! ![]() |
|
Ik haak af; moet met 60 euro nog zes dagen zien te overleven... dat gaat niet lukken als ik dit feestje ook nog meepak. Ook alleen de vrijdag gaat niet lukken helaas ![]() Y'all have good time now! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote: Hé, ga jij ook! Wordt nog gezellig ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
quote:Heb al kaarten ja, gekregen als kado voor nieuwe huis, tja, dan is er geen enkel excuus om niet meer te gaan he... ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Haha, nee dus.. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |